Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Godefroy

    senior tag

    válasz hcl #165 üzenetére

    Az iskolás tisztaszoftver licensszel lehetett upgradelni 2007 Ofiice-re, és Win7re is.
    512 RAM-al vel már elfutnak igaz nyögvenyelősen.
    Igaz az átlag gép ahol én voltam 2002-2005 ös beszerzésű Celeron 733/256 Rammal és Celeron 2,2 Ghz közötti, így sok esély nem volt rá. Az útobbi 2 évben meg nem volt beszerzés ahogy máshol sem a közigazgatásban.
    Most a tisztaszoftver megállapodás módosulásával úgyis változik a helyzet, nem biztos legjobb irányba.

    (#172) hcl : "Ugyanis aki Linuxot használ, az általában ért a winnyózhoz is". Ez mekkora égbekiálltó baromság már megbocsáss! Az összes Linuxos ismerősöm/kollégám egyrészt vallási okokból másrészt mert tényleg nem ért hozzá fogalma sincs Windowsról. A legjobbak is kb felhasználó+ szinten tudtak róla valamit, rendszergazdaként teljesen használhatatlanok. Nagyon kevés kereszt ismeretekkel rendelkező szakember van, az más, hogy sokan hiszik magukról.

  • pigster

    senior tag

    válasz hcl #165 üzenetére

    Az általános informatikaoktatás meg nem ennyire építhet arra, hogy az a diák fogja az ismereteit használni.
    Akkor mégis mire építsen az oktatás? ... hogy nem fogja használni a diák az ismereteit? Ez eléggé érdekes megközelítés.
    Nyilván nem fog mindent használni. Lehet, hogy semmit sem. Ugyanez elmondható az összes tantárgyról.
    Azt is tudom, hogy mondjuk, amit én is tanítok (pl. Access) a diákok 99%-a semmire nem fogja használni. Arra jó, hogy kicsit tornásztassa az agyat (ami azért nem káros) Ha rajtam múlna, ki is venném a tananyagból. A könyvtárhasználati ismereteket szintén. Nem én döntöm el. De most nem arról van szó, hogy mit kell tanítani, hanem arról, hogy mit, és mennyi az erre szánt időkeret. Az pedig kevés.

Új hozzászólás Aktív témák