Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • philoxenia

    MODERÁTOR

    válasz bimbiri #109 üzenetére

    Ez egyszerre sok és kevés, gyakorlatilag már történelem, XP-t a diákok már nem használnak általában, operációs rendszerelmélet, például? minek az egy nem informatikusnak?
    Azt látom, hogy itt is az dívik mint a legtöbb tantárgy esetében, óriási a merítés, de mivel ez megtanulhatatlan, a számonkérésnél jön be a csalás... A mi időnkben, úgy harminc-negyven éve nem volt ekkora az anyag, de azt számon is kérték, szigorúan. Akkor az 50% kettest ért. Manapság....
    Ezzel szemben a Facebook adatvédelmi beállításai, a böngészők és keresők különbségei és használata, a blogok, fórumok ismerete, használata, veszélyei, fontosak egy általános felhasználónak. Egy asztalos, egy biológus nem fog HTML-ben programozni, táblázatkezelni sem valószínűleg, mert minek?
    A táblázatkezelő, szövegszerkesztő programok legalább tízszer olyan bonyolultak, mint kellene. Képszerkesztésben a felhasználó kiszolgálása az irány, nem a RAW-Therapee a mindenki által használt program, hanem az Instagram, a Dos parancsok feleslegessé váltak gyakorlatilag, átlagjúzer parancssorból nem dolgozik, az UI egyre távolodik a szakmai iránytól és egyre felhasználóbarátabb lesz.
    Az iskolában a kevés órában a mindenki által használt dolgokat kellene oktatni, nem azt, amit a legtöbb ember a büdös életben nem fog hasznosítani, használni...
    Egy Ady verset egy Tóth Árpád verssel össze tud hasonlítani egy átlagember, de egy Windows-Mac-Linux különbség a legtöbbnek mindörökre kínai marad...

Új hozzászólás Aktív témák