Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zorro(hun)

    tag

    Szóval ahogy látom elég sok embernek van tapasztalata (főleg rossz) az Asus support-jával kapcsolatban.El mondánék most én is két story-t:
    1. Néhány éve vásároltam az asztali gépembe egy P4B lapot (P845-ös, S478-as) aki még emlékszik... Egyik nap kapcsolnám be a gépet semmi. Gondoltam biztos csak áramtalanítom és resetelem a Biost és majd Post-olni fog, de ismét semmi. Előző este csak simán kikapcsoltam (semmi füst , semmi lángolás...) Gép felpakol hátamra (4. emeleten lakom lift nélkül) elvisz számítógépboltba. Ott megállapították, hogy meghalt a lap. Garban cserélték. Állítólag ez a típus kb. 1-évet bírt átlagban. Nálam ez a 10. vagy 11 hónap lehetett. Később ezt a gépet eladtam és az új lap is kb. ugyanennyi idő után megadta mágát az új tulajnál...
    2. Jelenlegi notebook-om egy AsusK50AB egy ideje vacakolt. A problémáim a hangszórókkal és az optikai egységgel adódtak. Előző (szerintem) túl halk, pedig a párom Compaq gépében is ugyanaz a márka van és az jóval hangosabb, utóbbi pedig nagyon válogatós lett a lemezekre: írni egyet sem akart , olvasni pedig az esetek nagy többségében nem.
    Döntöttem. Garanciális javítás. Futárral felküldtem a gépet és a következő nap hívnak, hogy az optikai egységet kicserélték , de a hagszóróknak nincs semmi baja szerintük, továbbá tájékoztattak, hogy ne használjak virtuális meghajtót Win7 64bit alatt és hogy csak a support oldalon lévő meghajtókat használjam. Ehhez képest felraktak egy olyan Bios verziót, amit még a net-en való hosszas keresés után találtam csak meg és nem szerepel a support oldalon sem a felsorolásban... (K50AB 222 Bios)
    A javítás egyébként sikeresnek mondható. Persze nem értem, hogy miért ajánlanak valami olyat, amit már hosszú hónapok óta nem frissítenek és miért használnak olyan software-t amit az átlagfelhasználók nem érhetnek el?
    Elnézést, hogyha túl hosszúra nyújtottam a hozzászólásomat. :R

Új hozzászólás Aktív témák