Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Támadt egy ötletem. Készítettem egy kis ürlapot. Talán kapunk vmi használható statisztikát, ami alapján eldönthető melyik gyártó szervizháttere müködik jól.
Ha kimaradt egy cég, vagy egy fontos kérdés, itt vagy privátban jelezzétek!
-
naszvalo
tag
Felháborító a noti szervizek viselkedése kb 90%-ban.Teljesen hülyének nézik az embert.Haverom 300 000ft-os,új MSI laposa,1 hónap után egyszer csak nem talált wifit. Semmilyen körülmények között.Szerviz,szokásos várakozás... " hétbe telt mire megmondták hogy alaplap hiba.Persze komplett készülék csere nem játszott.Az ígért 1 hétből három lett,mikor megunta már a szívatást.Bement és az asztalra csapott,hogy azonnal fizessék neki vissza a pénzét.Balhé...balhé...balhé.. Másnap visszafizették.......Sajnos muszáj erőszakosnak lenni,mert ezeknek nincs a pofájukon bőr.
-
Kormi76
aktív tag
Te megtennéd ezt egy garanciás géppel? A ház megbontása nem jár gar. vesztéssel? Szerintem igen.
Nem hiszem, hogy ő azért nem cserélte ki maga a ventit, mert nem volt kedve hozzá, egyszerűen csak garanciás gépet nem szedünk szét, ez alap. Lehet két hét múlva besül az alaplap, aztán a hajára kenheti a garanciát, mert egy venti cserét maga oldott meg korábban.
Én együtt érzek a postolóval.
-
madd dogg
senior tag
ASUS.....
Adatlapomon lévő alaplap: Megveszem, gyári hibás, nem ismeri fel a vinyókat. Gariba vissza, egy hónap múlva jön a cucc, állítólag javítva, utólag megnéztem a sn-t, cserélve lett. De beoltottak a válaszlapon, hogy bios frissítéssel javítva, kb én vagyok a tróger, hogy ez nem ment magamtól. (újra megjegyezném, cserélték a lapot...
)
Aztán 3 hónap múlva egy leállítás után nem indult be másnap a gép. Vagyis beindult, de nem adott képet. Kizártam minden lehetőséget, az alaplap maradt. Visszaküldtem, egy hónap várakozás, és jön a lap vissza, hogy nem hibás. ekkor kifakadtam, hogy egy hónapig tartott összedugni egy tesztkonfigot? Természetesen nem működött mikor hazavittem. Újra beadtam, majd visszajött még egy hónap múlva a lap. Újra ugyan az a válasz, az alaplap nem hibás. Hazavittem hogy majd írok egy anyázós logout cikket, meg pár mailt asusnak. Kíváncsiságból összedugtam a gépet a lappal, működött. Közelebbről is megnéztem az alaplapot, és láss csodát.... ÚJ serial number. Tehát 2 hónapot állt az a szar mire kicserélték, de a hibát nem ismerték el. Azóta is megvan, ha még egyszer baja lesz, hangos kampány közepett fogom szétverni valamelyik illetékes fején.
Vettem egy laptopot. HP. Meghibásodott a ventije, pénteken beadtam szervizbe. Hétfőn érte mentem. No comment.
-
djculture
félisten
Asus semmibe se ajánlott.Alaplapjait is kb fél évig supportálja aztán úgyhagyja sokszor bétás bios al.Inkább kiad egy új reviziót más néven vedd meg azt.Laptopoknál meg a hűtésük hulladék nem csoda ha ebbe is az pusztult meg.Nem nagyon ismerik a porszűrés fogalmát,simán bejut a por a cuccba 100% ban és a venti meg beáll.Gondolom ezt probálták úgy javitani hogy rátettek egy passzív hőcsöves megoldást azért nincs hang de az meg elégtelen oda.Gondolták a ma divatos ventis álványt használod úgy is akkor meg nem lesz gond nem fog túlmelegedni.
-
-
Ringman
félisten
nem hinném, hogy egyáltalán telepíteni lehetne 32bit-es drivert 64 bit win alá, valaki ebben jártas majd felvilágosít minket.
Nyomtatódriverrel szarakodtam egyszer, abból csak 32bites volt, hogy felmenjen win7re - HP, mert ott a "nem írunk drivert, vegyél új nyomtatót köcsög" support van, sose vennék hp nyomtatót/plottert mégegyszer -. ez már kétszeres off -
ViZion
félisten
Mert a virtuális meghajtó miatt halkabb lett gondolom
. Ha még virtuális géped is telepítve van, akkor sztem kimentek volna, és meg is vernek
Amúgy ilyen HW dolgok (hang, nincs wifi, stb.) javítása alapból Live linuxal kezdődik, ha ott is vacakol, akkor nem useer error, hanem valószínűleg besz*rt a hw. Szal ne a telepített, kitudja hogyan driverezett windózoddal diagnosztizálja már a HW-t a szakember... Ha más OS alatt működik, akkor lehet user errorra gondolni, keresni a hibát esetleg a windózban, ha az user kéri.
Akárhogy is, de egy ekkora cégnek illene userbarátabb supportot prezentálni. Szomorú. -
Ringman
félisten
válasz
Zorro(hun) #86 üzenetére
ne használj virtuális meghajtót? WTF
kurvára semmi joguk kutakodni a gépeden (feltételezem ebbe nem egyeztél bele), még a winchestert se kell a gépben hagyni, ha faszakodnak e miatt, akkor formázott/titkosított hdd-t odaadni. talán e nélül is ki tudják deríteni, hogy valami szar a gépen.
szerk: e miatt kinyílik a bicska a zsebemben, észfaszmegáll, hogy mit telepíts...
-
Zorro(hun)
tag
Szóval ahogy látom elég sok embernek van tapasztalata (főleg rossz) az Asus support-jával kapcsolatban.El mondánék most én is két story-t:
1. Néhány éve vásároltam az asztali gépembe egy P4B lapot (P845-ös, S478-as) aki még emlékszik... Egyik nap kapcsolnám be a gépet semmi. Gondoltam biztos csak áramtalanítom és resetelem a Biost és majd Post-olni fog, de ismét semmi. Előző este csak simán kikapcsoltam (semmi füst , semmi lángolás...) Gép felpakol hátamra (4. emeleten lakom lift nélkül) elvisz számítógépboltba. Ott megállapították, hogy meghalt a lap. Garban cserélték. Állítólag ez a típus kb. 1-évet bírt átlagban. Nálam ez a 10. vagy 11 hónap lehetett. Később ezt a gépet eladtam és az új lap is kb. ugyanennyi idő után megadta mágát az új tulajnál...
2. Jelenlegi notebook-om egy AsusK50AB egy ideje vacakolt. A problémáim a hangszórókkal és az optikai egységgel adódtak. Előző (szerintem) túl halk, pedig a párom Compaq gépében is ugyanaz a márka van és az jóval hangosabb, utóbbi pedig nagyon válogatós lett a lemezekre: írni egyet sem akart , olvasni pedig az esetek nagy többségében nem.
Döntöttem. Garanciális javítás. Futárral felküldtem a gépet és a következő nap hívnak, hogy az optikai egységet kicserélték , de a hagszóróknak nincs semmi baja szerintük, továbbá tájékoztattak, hogy ne használjak virtuális meghajtót Win7 64bit alatt és hogy csak a support oldalon lévő meghajtókat használjam. Ehhez képest felraktak egy olyan Bios verziót, amit még a net-en való hosszas keresés után találtam csak meg és nem szerepel a support oldalon sem a felsorolásban... (K50AB 222 Bios)
A javítás egyébként sikeresnek mondható. Persze nem értem, hogy miért ajánlanak valami olyat, amit már hosszú hónapok óta nem frissítenek és miért használnak olyan software-t amit az átlagfelhasználók nem érhetnek el?
Elnézést, hogyha túl hosszúra nyújtottam a hozzászólásomat. -
Psx_
csendes tag
szánalmas!! mert megtehetik! valaki írta "Fogj egy csavarhúzót, szedd szét, tedd vissza a ventilátor madzagját" hozzá ne nyúlj,mert még rádverik hogy te rontottad el hozzá nem értés miatt.Igenis, verd ki a balhét mert igazad és nem hiszem hogy ők nem ezt csinálnák,sőt....
és milyen kicsinyes egy ilyen hatalmas cég,ember azt gondolná hogy pik-pak csere de nem!
idő csak megy, munka amit csinálnak az egy nagy 0. -
#13260800
törölt tag
Az ASUS termékeket jó ideje a trágya garanciális háttér miatt kerülöm. Történt, hogy a szervízben ahol melóztam felküldtem egy 6600GT csücsültek rajta egy hónapot majd vissza küldtek egy másik javított VGA-t ami ránézésre is gány volt. Jeleztem feléjük , hogy ez nem ok mert vagy új vagy pénz. De használt másik javított nem. Bírkóztam velük de nem sikerült zöld ágra vergődnöm sajnos be kellet nyelnünk a VGA-t. Amit küldtek az eladtuk használtba, na de mi történt kb 2 hét alatt bedöglött az is. Semmi gond mondom 3 év garis küldöm vissza azt is. Vissza küldtem pár hetet csücsültek rajta majd vissza küldték azt a kártyát amit annó először küldtük fel persze javítva. Mondnom sem kell az se bírta sokáig de akkor úgy döntöttem letojom a dolgot ellenben lepucoltuk az összes ASUS terméket a polcról.
Persze voltak velük más ügyeink is de ez tette be a kaput.
Na még ezt elmesélem egy kedves ügyfelünk egy igen drága lapot vásárolt 80 000 FT körül. KB 2 hét múlva meghibásodott ha jól emlékszem az egyik hálókari. Felküldtük garba ahol is közölték velünk , hogy az egyik láb egy picikét elvan hajolva emiatt ugrott a gari. A szép az egészben az volt, hogy ők sem tudták egyértelműen mindig megmutatni a hibát gyakorlatilag észrevehetetlen volt (szerintem nem is volt csak rá lehetett fogni). Szerencsére az ügyfelünknek akkoriban csapott a villám a házába így a biztosítójával tudta rendezni ezt is. Na de milyen tetű már az ASUS, hogy a legkisebb dologba bele kapaszkodik és betesz a vásárlónak.
Sokan dicsőítik őket, de én nem hozok az ügyfeleimnek sem ilyen dolgot. Nem érdekel mennyire jók. Én nem kívánok velük bírkózni ahhoz túl drága az időm.
-
executor2
csendes tag
A gyerekemnek is van egy ASUS K50AB-je. Először a töltő adta meg magát. Inkább vettem egy töltőt mint, hogy visszaküldjem mert az egész gépet visszakérték a töltő miatt. A gari lejárta előtt 3 hónappal bekapcsolás után venti felpörög és semmi több. Gari igény bejelentése, futár igénylése. Megírtam, hogy a gép nem indul és a töltő is rossz. Futár jött elvitte 1 hét alatt megjött. Kicserélték a processzort meg az alaplapot(legalább is ezt írták). Beindítom, töltő továbbra sem működik, mert azt meg sem nézték, hogy jó-e. Gép vissza további 1 hét javítás, pozitív, hogy felhívott a szervizes, hogy más gondom is van-e. Gép vissza a gép működik, töltő tölt, ajándékba kaptam egy laptop táskát............de most az egyik USB port nem működik. Már vissza sem küldtem, van 3 másik. Hát nekem ennyi az ASUS szerviz.
-
Zolom89
senior tag
Pedig most akartam venni egy Asus notit...
Pont az Asus minősége és szervízhálozata miatt döntöttem hogy azt veszek...akkor marad a Lenovo -
#56573440
törölt tag
nekem is volt pár garis történetem, de pl az msi u90-emet inkább eladtam hibásan mint szívjak a gariztatással... hpq tc 4200 tableten elszállt 2 hónap után a zsanér. igaz hogy nyúzva volt rendesen, de akkor is. volt vagy két pixelhiba a kijelzőn de nem zavaró helyen, egy hét alatt jött vissza javítva, és a zsanérral együtt hibamentes monitorral pedig azért nem is szóltam... dm3-as hp pavi touchpad halálos volt 3-4 hónap után, 5 munkanap alatt renberakták szó nélkül. azóta is hp-t gyűrök...
-
misx
senior tag
Ez meglepő, olvastam valahol egy felmérést, miszerint az ASUS notik a legmegbízhatóak. Mondjuk én csak azért nem azt vettem, mert ilyen szar fényes teteje volt. Meg a 3év gari is több mint a 2.
-
-
-
Csatlakozom... Nincsen lehetetlen csak tehetetlen ahogy a mondás tartja.
Sajnos van egy olyan baromság amit a kutyaevők találtak ki, hogy van egy értékesítési kvótához rendelt javítási összeg. Magyarán, van egy szerződött szerviz a távolkeleti gyártóval (pl.: Asus, Msi...) és arányosan annyit kap javításra pénzt és alkatrészt amennyi notebook-ot (nem darabszámra megy, hanem értékre) a forgalmazók összességében eladnak.
Egyszerűsítve 10 notebook után kap a szerviz 10 baksist javításara és 10 baksis árában beváltható alkatrész kupont a központi raktárból. Ha van egy rossz széria a notik között (ez általában olcsó gép szokott lenni ami után kevés kvóta jár, de sokat eladtak és mindegyik xar) akkor van a cumi, mert a szerviznek a javításra előirányzott 10 baksisból kell a rossz alkatrészek árát bepótolnia. Ilyenkor megy a szervizesek bérének a rovására az egész. Ezért a noti márkaszervizekben dolgozó szervizesek, valójában rabszolgák, alacsony bérezéssel, nem megfelelő szakképesítéssel illetve hiányos szaktudással. Sajnos előfordul ilyesmi; sőt az NSE Hungária idejében a mi szervizünk nagyon sok garanciális ASUS notit javított külsős fizetősként, mert inkább fizetett az ügyfél minthogy az NSE-hez vigye a gépét. Vicc az egész.... -
-
Vegadog
tag
Ez tényleg gáz, kíváncsi vagyok a folytatásra. Nekem a Toshiba laptop több mint két éve működik gond nélkül.
Az megkérdezhetem, hogy Atomos a gép?
-
hettaki
tag
Nem teheted meg, ugrik a gari. Asus, MSI, Acer, esetében elveszted a garanciádat, ha belenyúlsz. Ha nincs időd várni 1 - 4 hete a javításra, meg nem akarsz foglalkozni ezekkel a dolgokkal ,akkor nem kell megvenni ezeket a márkákat, röviden ennyi. Aki meg megveszi, pont ennyi erővel utána is tud nézni, hogy milyen garanciális javítási lehetőségei vannak, ha ezen márka termékei veszi meg.
szvsz.
-
-
echterion
nagyúr
Ez mekkora szar. Agyarország...
-
hettaki
tag
Az a helyzet, hogy Acer, Asus, MSI, SONY notebook-ot soha a büdös életben nem vennék komoly munkára, megy itt a szájkarate beépített emberkék nyomják a süket dumát, hogy mennyire jó a gari, mert házhoz mennek, csak éppen nem tudod, azt, mondani, hogy de szervizes koma nem megy, hanem csak annyit kapsz, hogy nem működik, meg azt, hogy így jártál.
A magyarországi fogyasztóvédelem meg semmit nem ér. Nem értenek hozzá, és nem is tudnak mit tenni. Max a békéltető testülethez küldenek, akire nagy ívben sz@rn@k a magyar kereskedők, és céges szervizek, mivel úgysem indít pert, mert nem éri meg neki elven lesz@rj@k mit csinál az ügyfél. Ennyi röviden.
Nekem is van egy Acer Aspire One 722, azért vettem gondolván, ezt még az acer sem tudja elrontani. Még nincs baj vele, szóval lekopogom. Vettem rá 2 év jótállásbővítést, igazából nem céges gép, és nem is nagy baj, ha elviszik 2 - 3 hétre, mert a főgépem, egy HP ProBook 5310m.
Van aki beleugrik, de ez van, az Ő felelőssége, de utána nem kell sírni, Okos ember más hibájából tanul, na de nem a magyar ember.
Tisztelet a kivételnek,
szvsz.
-
-
ViZion
félisten
válasz
Lalikiraly #66 üzenetére
Esetleg a szomszédban lakik egy vudu-boszorkány, azok meg nem
sz*rral gurigáznakviccelnek, kinyírják a hangfalaidat... -
Most akkor én mondjam srácok, hogy hangfallal hogy jártam?
Vettem egy Mode Com MC HF 40 es Stereo hangfal set et 12500 ért. Kapásból trafó hibás volt. Fél hangerő és már torzított de még a kis ledje is kialudt.
Egy hetet szüttyögtek raj a szervízben majd megírták hogy sem cserélni sem javítani nem lehet. Visszadják a pénzt vagy válasszak mást.
Jó mondom úgyis kell hangfal.
Genius 1800A
Fél órát működitt először elkezdett akadozni a hangja aztán elhalkult. Over.
Visszavittem megint egy hét szüttyögés. Válasz sem cserélni sem javítani nem lehet.
Akkor mondom nem foglalkozok olcsó vacakkal vettem egy Genius SW HF 4500 5.1 es set et. Na ez szépen működik csak halk :d De annyira hogy max hangerőnél is minden kiabálás nélkül beszélget az ember mellette egy panel szobában. Azon is már 5 napja ülnek.
És tényleg mert már ezerszer vásároltam a Francia úton lévő üzletben. De mindíg selejtet kapnak? Hihhetetlen. Mert ők tök rendesen intézik meg minden. De ennyi a selejt?
-
economist
tag
Alaplap külön poén. Még pár éve volt egy A7-V600 lapom, amit egy helyi jó nevű számtech boltban vettem 3 év gyártói jótállással. Nem ment rajta az alaplapi 1000-es hálókártya, gondoltam nem veszek egyet fölösbe, garoztatom. A szervíz kb. 3 hónap után küldte vissza BIOS frissítés után. Aztán ugyanúgy rossz volt. Majd a 2. körben gyorsított eljárásban 1 hónap alatt küldtek egy új lapot, az már működött. Anyukám máig azt a gépet használja. Szóval egy szavam nem lehet, erre nem fogták rá hogy beázott - talán mert ezt garanciavesztés nélkül én is szemrevételezhetem. Mindenesetre soha többé semmiből sem ASUS-t!
-
total90
veterán
Nálunk meg az ASUS-ék nagyon kedvesek és segítőkészek voltak. Eddig egy alaplap és egy graf. kártya járt náluk, de simán garizható volt, nem volt gond.
-
De jó, pont most akarok venni egy 1215B-t...
-
Kicsit zanzásítva reagálnék pár hozzászólásra.
Sokan ajánlották, hogy oldjam meg magam, szedjem szét nézzem meg mi a helyzet belül (Van-e benne ventillátor, és hogy miért nem működik). Ezzel több problémám van.
- Ha én kapom szét, ugrik a gari. Az lenne az első amibe az asus beleköt, és ettől kezdve "mossa kezeit". Mi történik, ha 2 hónap múlva valamelyik fő alkatrésze romlik el?!
- Nem mindenki járt barkács szakkörbe, és nem feltétlen vannak kéznél azok a szerszámok amikkel a bontás szakszerüen megoldható.
- Honnan szerzek egy pont belevaló ventillátort?(+ még én fizessek azért, hogy garanciában megjavítom magamnak?!)Én inkább annak örülnék ha mondjuk videóra vennék a szervízben a hibakeresés és behatárolás folyamatát.
Valóban nem jó ötlet a meghibásodásokon alapuló tiltó lista. Sehol nem szerepel a számlán, hogy örökmozgót vettél. Viszont a szerviz alapú rangsorolásnak már annál inkább van értelme(Javítási idő, eredményesség, ...).
Sokan ajánlották a fogyasztóvédelmet, és a Homárt. Még a múlt héten a teljes levelezést megküldtem véleményezésre a helyi Fogyasztóvédelmi Tanácsadó Irodának. Ma megkapta a Homár is.
1 hiba nem hiba? Ha veled fordul elő akkor igenis az. Pontosan a szervize miatt lett antipatikus. Ugyanis bármely asus termék garanciális javitását ez a szervíz végzi. Ha egy ventillátorcserét nem tudnak normálisan elvégezni....
Kösz, ahol hosszi í volt a szerviz, ott lerövidítettemÉn is gondoltam rá, hogy a központi üfsz-nak írok, sajna nyelvtudás hiányában ez reménytelen. Pedig lehet nem is tudnak arról, hogy mi folyik itt. Ugyanakkor nincsenek illúzióim, nem lennék meglepve, ha ez lenne a követendő eljárás a belső szabályzatuk szerint.
A pontos modellszáma: Asus 1015B (Furcsa is volt, hogy az állapotjelentésekben 1015PN szerepel)
Több alkalommal utaltak rá hogy ismételt javítást irányoztak elő, ennek ellenére még mindíg itt van az asztal sarkán összecsomagolva. Senki nem jelentkezett, hogy ő elvinné megjavítani. Megvárom az FTI reagálását, aztán meglátjuk.
-
shenmuedc
tag
Nekem az msi szerviz e-mailban küldött bontási engedélyt amikor portalanítani szerettem volna a laptopom. Csak ki kellett nyomtatni, utána amikor fél évvel gondom volt vele annak birtokában simán javították pedig a garanciajegyet is le kellett tépnem. Próbálj meg ilyet kérni és ránézni a venti csatlakozójára.
-
economist
tag
Sajnos nekem is volt nagyon rossz tapasztalatom az Asus szervizzel notebook ügyben. Akit érdekel a sztori, a prohardveren fórumoztunk a témáról: link
-
ViZion
félisten
1. ha garis a gép semmihez sem nyúlhatsz, ugrik a gari. Hiába mondod, hogy csak ventit cseréltél. Kettő: ne magunkból induljunk ki. Átlag user vírusírtásra, portalanításra, bővítésre (mentem már házhoz ramot a gépbe dugni...), szoftverek frissítésére is szakembert hív (szerencsére!).
Másik oldalról nézzük meg: pl. autó olajcsere nem bonyolult, de mégis a szerelőhöz viszem. Nem vagyunk egyformák szerencsére, így megél az autószerelő is, meg én isAmúgy ha kifizette a jótállást, minek foglalkozna vele? Asus ezt vállalta, ezért fizetett. A használt gépek ezért (is) olcsóbbak. Ugye.
Hogy hiszti-e, hogy szeretné megkapni amiért fizetett? Hát akkor én is hisztis vagyok!Mindent összevetve Dell FTW, eddig egy Vostro volt a legjobb gép a kezeim között, elfogadnám.
-
Polllen
nagyúr
Én se értem mi a baj azzal, hogy vesz egy drága gépet, ami nem működik úgy, ahogy kellene, majd 1 hónapos szervíz után még rosszabb lett...
Pont az ilyen viselkedés miatt engedhetik ezt meg maguknak a cégek itthon. Külföldön (nyugatabbra) már az első gond után is elnézést kértek volna és pont.
Tudatos vásárlók rulezZz.
-
XZoli
aktív tag
én egy fejhallgatóval jártam így, AKG K-450, három hónapos harc után kaptam egy új fejhallgatót ami egy hónap múlva ugyan ott tört el.
Nekem is az volt a válasz csak törekedniük kell a javítás elvégzésére, de az idő az már nincs meg határozva. A fogyasztás védelmi főfelügyelőség meg azt monda menjek a békéltető testülethez, mert ezzel ők nem foglalkoznak, csak tudnám miért vannak
-
Lenry
félisten
én se értem, mire föl a hiszti.
oké, elbaszták, de ha nekem szükségem van a gépre, akkor nem hetekig levelezgetek velük, hanem ugyanúgy szarok rájuk, ahogy ők rám és lekapom a gép alját és megjavítom, tekintve, hogy egy venticsere azért nem egy GPU reballing.
persze, lehet jönni azzal, hogy elvek, meg átbaszás, meg azért mégis hogy képzelik, de ha nekem szükségem van a gépre, akkor mindez felülíródik ezzel, és csak a javítás a lényeg.
ha alaplaphibáról lenne szó, ami nem javítható egykönnyen, akkor megértem, de itt egy ~600 Ft-os ventiről van szó.
-
Sundesz
addikt
Hát nem egy Logitech hozzáállás az biztos.
-
janos1988
addikt
Akkor en jo markat fogtam ki - Dell Studio 1555. Mar 25 honapos, de meg van 11 honap a garibol es eddig semmi baja sem volt. Igaz amiota megvettem, jo ha kb. fel orat volt hurcolaszva es inkabb az asztalon all, mivel desktop gep helyett lett vasarolva. Portalanitas kimerult annyiban, hogy kifujtam vagy porszivoval kiszivtam a port, de ezt is kb. masfel-kethavonta. De ha most baja lenne, akkor inkabb vonatozas, mint futar.
-
aram01
nagyúr
tiszta ciki,az vegyél asust
-
Ringman
félisten
mint ahogy fentebb már írták, üzleti noti, hp, lenovo (thinkpad, a lenovo másik, konzumer szervizéről nincs tapasztalat) dell.
lehetőleg onsite next businessday = helyszíni garancia következő munkanap kiszállással, vagy garanciabővítési lehetőség erre az opcióra.
a hp, dell üzleti szériáihoz és a thinkpad-ekhez nagyon jó szerelési útmutatók vannak fent a a gyártói honlapokon.
hasznos lehet az anyacéggel levelezni, hátha konstuktívabban állnak a problémamegoldáshoz, mint itthon.
+ minden jogorvoslati lehetőséget kimeríteni, akár ügyvédet bevonva. azért is, mert ha mindenki így tenne, a gyártók/kereskedők is másképp állnának a szervizeléshez.
-
-
mghltm
addikt
válasz
Neil Watts #39 üzenetére
ha nem akarsz szivni de nincs sok penzed, akkor maradnak a hasznalt de meg garancias uzleti masinak ( hp, lenovo, dell ). a tobbi megoldassal csak az idod, penzed vesztegeted es az idegrendszered karosodik
-
vodkaboy22
addikt
Elég komoly téma, de legalább hozzá tudok szólni.
Voltam szervizben 2-3 hétig mint diákmunkás. Dell-et egyet fogtam a kezembe 3 nap után vissza is küldték kijavítva... HP már jóval több volt és a 3 hét alatt egyet se fogtam újra a kezembe (még nem jött vissza a nagy szervízből). Számomra ez a kettő a véglet.
De azért asus is felhuzott párszor:
Behozták, hogy nagyon melegedik, első parancs szétszedés portalanítás, végeztem vele índítom nézem proci terhelés ~70-80% folyamatosan proci 85-90 fok között...
Gondoltam én basztam el valamit újra szétszed új szilicon zsír stb minden ellenőriz.
Minden pipa indítom hiba fennáll. Gondoltam Softver livelinux cd proci ugyanugy 85 fok. Mondom fönöknek ez már nem a mi hatáskörünk tovább kéne küldeni asus nagyszervíznek.
ÉS MIT KAPTAM VÁLASZNAK???
Ettől féltem akkor még egy vásárlót veszítűnk mer a nagyszervízből 2 hónap mire visszakapja a laptopját....
Szerintem ez leírja hogy az mi véleményem az asus laptop szervízéről. Ettől függetlenül asus hangkártyám, monitorom van.
Laptopom MSI lassan 3 éve hibátlanul müködik pedig nagyon sokat hurcolom hátizsákban, tuningolva, undervoltolva van 24órában, rendesen kivan használva mind teljesítmény mind strapabíróság szerint. Probléma nem volt vele. Legjobb barátomnak is ilyen van (én szereztem be), viszont az volt szervízben 9 munkanapot zsanér csere miatt, de meg is csinálták.
Szobatársam Asus gépe minimál terhelés mellett tartósan 80 fok körül duruzsol... filmnézés 88fok 2 éves már szervizbe sem látja értelmét elvinni...
Másik két szobatársam MSI-je 3-4 évesek szervizben sem voltak.
Volt barátnőm Packard Bell-je 6 munkanap alatt meguszta a szervizt probléma mentesen.
Nem tudom szerintem ennyi példával eleget mondtam hogy a magyar ASUS szerviz nagyon a béka segge alatt van... -
szekfizsolt
senior tag
Vettem egy Asus laptopot 3 év törlesztéssel kb. egy éve. Az új laptopban már hibás volt az optikai meghajtó. Halogattam a dolgot, mert szükségem van a gépre, de elvittem végül garanciális szervízre, ahol 3 nap alatt "megcsinálták". Hazavittem és ugyanaz... ...mintha hozzá sem nyúltak volna. Szükségem van a gépre, nem vittem vissza, ennek már több, mint fél éve. Beletörődtem, hogy nem megy, de megvan a véleményem az Asus szervízről...
-
Végigolvasva ezt, körvonalazódott bennem, hogy ezért kell Lenovot venni!
No offense, de azokkal nem volt még problémám.
-
proof88
addikt
lehet hogy Szereld magad! csomagban vette a laptopot.
Amúgy meg jobban is oda lehetne figyelni... csak rá kell nézni a fedél visszarakása előtt, hogy nem-e emelkedik gyanúsan a levegőbe egy csatlakozó, amit rá kéne dugni valahova... mondjuk inkább a csatlakozót felejtsék szabadon egy laptopban, mint a steril kendőt a műtött páciensben.
-
proof88
addikt
-
vwpolopg
őstag
Küldd el a Homárnak is ahogy korábban írták, egyből megváltozik a hozzáállás. ( Vagy te leszel az Fkalap
) Amúgy sztem nem dugták vissza a venti tápját, én is rendszeresen elfelejtem, és az összerakás utáni első bekapcsoláskor eszembe jut egyből amikor nem pörög fel a cucc
-
Kantorpe
tag
Nagyon egyszeru, nem veszunk olyat, ahol a futaron kivul valami is magyar kezet lat. Ezert vettem Acert, bar gondolkoztam asuson is, de nekem jobban tetszett. Eddig HP hoz voltam szokva, es fogalmam se volt mi az a szervizeltetes, mivel 8 9 eves gepek is detto ugyanugy mentek hiba nelkul, remelem ezzel is ugy lesz.
Mindenesetre az ismeretsegi kornyezetemben asus laposok sorban adjak magukat megfele, hutes videokartya hdd alaplap, etc... eleg siralmas. -
fondorlatos
aktív tag
Az ilyen esetek sokat rontják egy márka hírnevét, viszont meg is érdemli.
Ha bármelyik gyártó masinája elromlik garanciaidőn belül, akkor elvárható lenne, hogy megcsinálják normálisan, minél kevesebb fejfájást okozva a vásárlónak, de néhol ez nem így van, ahogy ebben a történetben sem. A kiesett (munka)időt pedig még nem is számolom, amíg a gép a szervízt járta...
Fekete pont Asus szervíz. -
Tigerclaw
nagyúr
Jó lenne tudni, hogy milyen típus. Anno sokat szidták az MSI-t, az én olcsó MSI M670-es gépem még mindig tökéletesen működik, az akku kivételével, de már vagy 5 éves. 1 éve vettem egy Asus U30JC-t, azzal sincs semmi baj, szerencsére.
-
FRENK1988
veterán
Húst a hentestől zöldséget a zöldségestől tartja a mondás...
-
ftc
nagyúr
Nézd én LCD képernyőnél jártam így Acer notebooknál. Tele volt hibás pixelekkel...s jött is vissza, hogy ennek semmi baja...ott is maradt az 1cm*1cm-es folt..A válasz annyi volt..nincs meg a megfelelő mennyiségű hibás pixel ami miatt cserélniük kéne... Leveleztem velük még párat, de értelmetlen volt... A végén azzal zártam, hogy kösz akkor soha többé semmi Acer-t
-
lapa
veterán
a megoldás használt üzleti gép, megfelelő ebayes alkatrészháttérrel + 1000 forintos műszerész csavarhúzó-készlet.
mire az ember összeszámolja a kiesett időt, szervízbe menést, levelezgetést, szervízbeni gyors-összerakás minőségét akkor jobban jár ha ebajról megveszi az esetleg elhullott cuccot.
nem-feltétlen gazdasági alapon: én nem is adnék lehetőséget ezeknek a csodacégeknek, hogy így megalázzanak. ha meg már így, akkor lisáról kihúz - majd beledöglik egyszer ha egyre többen utasítják el tudatosan a szopatást.
-
mexicanraven
senior tag
Szívás egy helyzet, hála Istennek mivel asztali PC-t használok, ezért jelentősebb garanciás gondom nem is volt, de a jövőben lehet szükségem lesz egy netbookra, nehéz választás lesz.
Megkérdezhetem milyen géped van pontosan?
Várom a folytatást! -
Boxi88
őstag
Tipikus asus...
-
Tigerclaw
nagyúr
Azért ezekhez a számokhoz azt is kellene tudni, hogy hány darab Acer, Asus, Dell gépet adnak el, szóval hány eladott gépből hibásodik meg ennyi. Nem védem az Asus-t, csak az "egy szervizbe kerülő Acerre vagy Dellre jut legaláb 7-8 Asus" egy rész info. Ha pl. több Asus notit adnak el az országban (nem tudom), akkor máris más az arány.
-
Az a jó, hogy nem tudod bizonyítani, hogy a szervíz nem javította meg, vagy nálad halt be újra :S
A hozzáállásuk meg epic. Írj a globál Asus ügyfélszolgálatnak, hátha rákoppintanak a magyar képviselet orrára... -
ViZion
félisten
Van némi rálátásom a dologra, ezért leírnám a tapasztalatokat.
Viszonylag sok laptopot értékesítenek, ahol besegítek. Acer, Asus, Dell modelleket forgalmazunk, a többit csak rendelésre.
Mindig jó véleménnyel voltam az Asusról, szerintem szebbek az Acereknél, bár 5-10%-al drágábbak, viszont a Dellnél olcsóbbak (amik szintén nagyon szépek). Egy laptopnál azért a külső, az ergonómia is fontos (legalábbis nekem).
Viszont van, ami árnyalja a képet:
egy szervizbe kerülő Acerre vagy Dellre jut legaláb 7-8 Asus! És van olyan, ami többször is visszakerül... Szervizzel egyik cégnél sem volt probléma (jönnek, viszik, hozzák), de az Asusok látványosan jóval többször kerülnek oda, még a garanciális időn belül is.A cikkírónak ajánlanám a fogyasztóvédelmet, a teljes dokumentáció másolatával együtt felkeresni, esetleg Acernek (nem a szervizpartnernek) egy ajánlottlevél, hogy na mégis akkor meg má' mi van...
Ui.: ami a legviccesebb, hogy Asus az egyik legnagyobb és legjobb alaplapokat gyártó cég. De laptopot NEM vennék soha tőlük.
-
Angel1981
veterán
Valóban dühítő történet, ezt elismerem.
Mindazonáltal 1 db sikertelen javítás esetén szinte biztos, hogy egy cég sem döntene a pénz visszafizetése mellett, mert nekik az a legrosszabb.
Általában 3 javítás után szokták a cserét felkínálni, és ha a cserekészülékkel is gondok vannak, akkor kiállítják a csereutalványt, ami feljogosít arra, hogy készülék árát levásárold.
Ténylegesen készpénzt csak extrém helyzetekben szoktak visszaadni - tapasztalatom szerint.
A fogyasztóvédelmi törvényben foglalt "jelentős kényelmetlenség" valóban tág fogalom, igazából nem jó semmire....
6-7 évvel ezelőtt még kategorikusan le volt írva a 30 nap, ha azt túllépik, akkor automatikusan csere, vagy csereutalvány.
Mindazonáltal 1 db meghibásodott laptop, és 1 db magyar cég 1-2 hanyag szervizese miatt nem kéne leírnod az egész ASUS márkát, globálisan...Még valami; a szerviz rövid "i".
-
Tigerclaw
nagyúr
Ha úgy gondolod, hogy neked van igazad, írj levelet a fogyasztóvédelem felé.
-
Chatman
csendes tag
Én is multinál dolgozom és úgy kaptuk a tájékoztatást, hogy a notebookokra előtelepített operációs rendszerekre nincs semmi garancia. Egyik gyártónál sem. (Akkor sem, ha netán a gyártó szúr el valamit az előtelepítésben.) Azt csinál vele a Felhasznóló, amit akar. Én amúgy sem használnám soha az előtelepített Windowsokat, mert teli vannak szeméttel (esetleg Dellnél, ott szinte csak drivert tesznek rá). Utólagos takarítás nem sokat ér. A cuccos alján úgyis ott figyel a telepítőkulcs, otthon meglévő Home Premium betesz, install, kóddal alulról beaktíval, használ. Persze ezt kezdő felhasználók esetében nem javaslom.
-
oriic
HÁZIGAZDA
Fogyasztóvédelemhez kell ilyenkor fordulni.
-
gyenesmartin
őstag
Velem is volt már ilyen. Nálam a videókártya hűtő adta meg magát. Bevittem ott volt egy darabig kihozták és pár perc megint elkezdett zörögni. Inkább én megcsináltam minthogy megint ott legyen náluk.
-
-
Peter Kiss
őstag
A szervizes-garis gondtól eltekintve a legnagyobb jóindulattal is csak azt tudom mondani, hogy számítógépet kellett volna venni, nem ezt a szart. Mindenki vesz konzumer okádékot kvázi-számítógépgyártótól, aztán meg csak csodálkozik, ha szar került a palacsintába.
ASUS-éknál volt, hogy lekapcsolták a fórumukat, annyi panasz érkezett a gépeikre.
---
Attól én is okádok, ha lehúzzák az Acer-t minden tapasztalat nélkül. Egyszer volt szervizben a gépem merevlemezcsere miatt, flottul ment minden.
-
Gaga_30
tag
Az ASUS szervízzel nekem is van egy érdekes tapasztalatom.
Én nem használok ASUS gépet, de egy multiban dolgozom és konkrétan eladtam egy elég drága notebookot.
Egy hét után visszajött a vásárló, miszerint ahogy javasoltam neki írja ki a gyárilag telepített szoftverrel a Recovery dvd-ket lemezre, ha netán valami gond van az op.rendszerrel onnan visszaállithatja bármikor.
Megtette kiírta, viszont a visszaállítási folyamatban hibát észlel a gép és megáll a telepítés.
Ezt az üzletben is kipróbáltuk és tényleg hibás volt. Szerencsére volt másik gépünk ugyanilyen, kiírtuk az oprendszert azzal és megint nekifutottunk a visszaállításnak.
Az eredmény ugyanez volt, megállt telepítés közben a gép.
Hívom a szervízt, erre közlik, hogy erre nincsen garancia, küldjem fel, de ők majd kiszámlázzák a vásárlónak a költségeket. Vitatkoztunk egy sort, kértem egy vezetőt, aki "nem szándékozott" velem beszélni.
Eléggé felhúztam magam ezen, felhívtam a főnököm, vásárló visszakapta a gép árát, mi elküldtük hibásan az ASUS-nak- azóta sem tudom mi van vele.
A maradék gépeket pedig vissza a nagykernek.
Az ASUS-t egy egész normális gyártónak tartom, de miért kell ezt elrontani egy ilyen minősíthetetlen szervízzel?
Ezzel annyit értek el, hogy nálunk kb felére esett vissza az ASUS gépek forgalma.
És igen ha valaki nem biztos a dolgában, hívja fel a fogyasztóvédelmet, sok esetben érdemes.Üdv mindenkinek:
Gaga -
Teasüti
nagyúr
Tök jó, h Asus cuccokkal vagyok tele, mert gondoltam van némi presztízse a márkának!
Bár azt is simán el tudom képzelni, h csak mi nálunk szívatják a népet. -
Chatman
csendes tag
MSI-vel (Albacomp Székesfehérvár) én is szívtam, másfél (!) hónapos venticsere. Acer-ék rettentő gyorsak és hatékonyak, pedig nagyon lehúzzák a céget, meg hogy 1 év garancia, bla-bla-bla. (Vehető plusz gari.) Ahhoz képest van tőlük egy notebookom, egy netbookom és egy monitorom, amik évek óta tökéletesen üzemelnek.
-
galocza
aktív tag
pár nappal ezelőtt az asus support oldalt 2 napig nem tudtam elérni (us, uk, általános, hu). aztán feladtam, és elővakartam azt a redves papírkézikönyvet.
ROSSZ PONT!ps: 2 évtized alatt annyi gyártót tettem már tiltólistára (kellemeten tapasztalatok), hogy lassan nem lesz kitől venni 8).
-
Vikt0r
aktív tag
Én az msi márkaszervizzel jártam hasonloan.
-
m0py
tag
na ez nem semmi.
nekem is pont a mostanaban volt egy szervizes ugyem, es pont attol tartottam hogy velem is valami hasonlo fog tortenni, de szerencsere nem igy tortent, es az acer jelesre vizsgazott.
hetfoi napon adtam fel a customer care oldalukon a bejelentest, miszerint melegedik es gyakran kikapcsol a gep, ezenkivul a zsanerok recsegnek. felora mulva erkezett a mail, hogy minden oke, dhl-tol kene rendelni gari futar szolgaltatast, ezt kedd delutan meg is tettem telefonon, es szerdan delutan at is vette a futar a gepet.
csutortok reggel kaptam az sms-t, hogy megerkezett a gep a csehorszagi repair centerbe, par oraval kesobb pedig meg egyet, hogy a szervizes kollega elkezdte a javitast, es hogy erkezes 3 napon belul varhato.
ehhez kepest pentek reggel jott a kovetkezo sms, miszerint kollega befejezte a javitast es atadta a dhl futarnak, erkezes 2 napon belul.
kedden delelott mar nalam volt a gep, azaz alig 6 nap telt el amig a gep haztol hazig utazott.
mellesleg a tokeletesen megcsinaltak mindent, semmi recseges, semmi melegedes.
nem kis meglepodest okozott az egesz. -
szombatitomi
senior tag
Ehh... Asus. Mikor visszaküldtem a garis alaplapomat, mert nem működött semmilyen hátsó port. 3 hét után, mikor megkaptam, el se indult a gép. Megnéztem, proci környékén egy rakás kondi meg volt sülve. Mikor ezt leírtam nekik, közölték, hogy megégettem és erre nem érvényes a garancia. Aztán megoldódott, hosszas vita után kicserélték, de az biztos, hogy én többet Asus terméket nem veszek.
-
Én a Homárra is feltenném, láttunk már olyat, hogy az nagyon jó hatással tud lenni a cégekre...
-
chuck
csendes tag
Fogj egy csavarhúzót, szedd szét, tedd vissza a ventilátor madzagját a csatlakozóra,amiről lehet csak lecsúszott, és használd egészséggel. Fél óra barkács, és van egy jó kis géped.
-
proof88
addikt
de most van benne venti csak nem megy, vagy kimaradt a venti?
-
qad
senior tag
Ebből a példából is látszik hogy Mo-on megéri bármelyik cégnek leégettetnie magát büntetlenül. Veled viszont rácsesztek, mert kikerült a a Ph-ra. Kevesebb szájkaraté és paragrafus villogtatás helyett, normális javítás(venti csere), elnézést kérő levél, valamint ingyen ajándék(szerintem).
-
Ez elég durva...én odamennék az Asus szervízhez és kiverném a balhét.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
lo Amíg működik, nincs sok probléma, de mi történik akkor amikor egy garanciális eszközük elromlik?
- Lenovo ThinkPad X250 10 Notebook, i5-4300U processzorral
- ÚJ BONTATLAN Macbook Air Apple M1 M2 M3 M4 Legújabb Magyar 1 év Garancia Deák Térnél Azonnal Átvehet
- Apple Watch Series SE 2024 40mm Stairlight ÚJ BONTATLAN Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Gara
- ÚJ BONTATLAN MacBook Pro 14 - 16" M4 MAGYAR Billentyűzet Azonnal átvehető DEÁK TÉRNÉL garanciával
- Bontatlan Új M2 M4 IPAD PRO 2022 12,9 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átvehető
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Intel i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- CJ Jung könyvek egyben eladóak
- Csere-Beszámítás! Lenovo Ideapad 3! R3 7320U / 16GB DDR5 / 512GB SSD
- 87 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (ELKELT)
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T495 - AMD Ryzen PRO 5 I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest