Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hugo chávez

    aktív tag

    válasz rocket #103 üzenetére

    De ha beborul a PC-s AAA piac, akkor meg egyetlen darab komolyabb gamer kártyát sem tudnának eladni. Sem ők, sem az NV. És emiatt a professzionális piacra készített kártyáik (FirePro) darabra levetített gyártási költségei is az egekbe nőnének, nem éné meg gyártani, mert nem tudnák haszonnal eladni, akkor meg azt a piacot is buknák. Az kinek lenne jó? Az lehet, hogy a mostani piaci részesedésük mérete miatt nagyobb jót tettek az NV-vel, mint magukkal, de a másik verzióval (vagyis, ha még évekig nem jön low level API), még rosszabbul jártak volna.

  • hugo chávez

    aktív tag

    válasz sayinpety #56 üzenetére

    Hehehehe, tényleg nem erőltették meg magukat a túlzott belenyúlkálással. :DD

  • hugo chávez

    aktív tag

    válasz rocket #94 üzenetére

    "Azert eleg ciki a PH nagy megmondo emberenek az ami tortent, ez igy neki (meg az AMD-nek) totalis pofara eses :DDD "

    Akkor lehet, hogy nem ugyanazt a PH!-t olvastuk az elmúlt ~egy évben a Mantle-el kapcsolatban... Mert én nem látok semmilyen pofára esést, sőt, így, hogy kvázi egy-az-egyben átvette a Khronos a Mantle-t, inkább "győzelmet".

    (#97) rocket:

    "Ez igy totalis bukta, nem sokat profitalt az AMD, biztos volt par ember aki a Mantle miatt R9 290/R9 290X-et vett, de nagyabol ennyi. (leszamitva az PH szakertojenek meseit a Mante-lerol, itt biztos kiemelkedone magas eladasokat produkalt az AMD, mondjuk ettol nem fog a csodkozelbol felallni )

    Azert nem gondolhatja senki komolyan, hogy az AMD azert tervezte a Mantle-t, hogy masfel evvel kesobb (meg kb. 2 jatekkal) odadobja a Khronos-nak ingyen, akik meg a nevet is megvaltoztatjak.
    Az uj Mantle meg mar zart rendszeru lesz, kivancsi vagyok melyik szoftver fejleszto fogja figyelmen kivul hagyni a piac ~80%-at es fejleszt ra.

    Az biztos az AMD felkavarta allovizet a Mantle-val, de nem sokat profitalt belole, es elnezve az NV nyomulasat ahogy racuppantak a marketinggel a DX12-re (szinte mar sajat maguk termekenek tekintik), a jovoben se sok baber fog teremni az AMD-nek, es ez a legnagyobb gond."

    Tényleg olyan nehéz elfogadni azt, hogy a Mantle (most csak a játékos vonatkozását nézve ennek az API-nak) azért született meg, hogy megmentse az AAA-s PC-s játékpiacot? Mert ez a terület már egyre inkább nyűg a kiadóknak, pláne, ha DX11-re kell dolgozni-portolni, nem érdekli az NV-t sem (felhős tervek, mobil kütyük, kézikonzolok náluk már a prioritás), a Microsoft hozzáállása is gáz volt az egészen közeli múltig, Intel meg itt nem igazán van jelen érdemben. Az AMD úgy gondolkodott, hogy inkább kikényszeríti az alacsony szintű "API forradalmat" azzal, hogy bedobja a Mantle-t, mielőtt még teljesen átkerülnek kizárólag konzolra az AAA játékok. Így megmarad az AAA-s játékpiac PC-n is, ahová így nem mellesleg tudnak azért terméket (videókártyákat) eladni. Nekik ez valamiért fontos, még, ha a presztízsen kívül közvetlen anyagi hasznuk nem is nagyon van a Mantle-ből, nekünk (a konzolokkal nem szimpatizálóknak) meg jó, hogy így történt.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés