Új hozzászólás Aktív témák

  • Reggie0

    félisten

    válasz Márton #142 üzenetére

    Nem annyi. 200Hz amit a TV tud, de 3D-ben 120Hz en mennek. Igazabol a rendes 3D kijelzonel lehet allitani, hogy 100 Hz vagy 120 Hz legyen, mert a mesterseges fenyforrasokkal interferalhat es nalunk 50Hz a halozati frekvencia, tehat a 100 Hz ilyen esetben jobb valasztas lehet.
    Aztan az is nagyon fontos, hogy ne allando hattervilagitas legyen, hanem tudjon LightBoost-ot vagy hasonlo technologiat. Igy a kepvaltassal szinkronban villogtatja a hattervilagitast, ugy hogy az atmeneteknel le van kapcsolva. Ez csokkenti a szellemkepet, valamint a mozgasbol eredo elmosodast(ezt normal filmnel/jateknal is).

    (#149) SunMount3r: Ket dolog okozza. Az egyik, hogy mekkora a melyseg, azaz mennyire nincsen a ket szem kepe atfedesben. Nyilvan minel jobban elter, annal nagyobb lesz a kulonbsegek felulete es konnyebb eszrevenni.
    A masik pedig a kontraszt nagysaga. Ha egyik szemen adott pontban fekete szint jelenit meg, a masikon pedig feheret, akkor nagy lesz az athallas. Ha kozeli fenyerossegu arnyalatokat, akkor szinte semmit sem fogsz latni belole. Emiatt a jelenettol nagyon fugg, hogy mennyire lesz szellemkepes. Elobbire pelda: feher hajotest a kikotoben(feher->sotetkekesszurke ko/beton), itt szellemkepet fogsz latni. Viszont ha mondjuk egy macskakoves utrol keszult kepet, akkor ott alig latszodik belole valami.

Új hozzászólás Aktív témák