- Milyen monitort vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Fujifilm X
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából semmi. Extra effekteket így is tudnak csak Mantle-re írni, amikre mondjuk a DX12 nem képes. Például a Sony-nak az SV-PRT-CT koncepciója még DirectX 11.x-re sem menthető át igazán jól. LibGNM vagy Mantle API illik hozzá a teljes értékű PRT elérhetősége miatt. De ennek szerintem akkora jelentősége nincs. Nem hiszem, hogy a Sony fejlesztéseit átmentenék PC-be, főleg nem multiplatform játékoknál.
A gyorsulás sem olyan kritikus. Ma az kap hangsúlyos szerepet, hogy a DX11 ajánlott batch mennyisége 2k/frame. A probléma alapja, hogy ez túl alacsony, mert az előző generációs konzolok is tudtak 20k-t, míg az újak nagyjából 40-50k-t, szóval az olló az említett értékek között túl nagy és ez számottevően akadályozza az előrelépést a multiplatform címekben.
Az új API-k esetében az hogy a DX12 50k-t tud, míg a Mantle 100k-t nem igazán lényeges. Nagyjából úgyis annyi draw lesz használva, amennyit a két új konzol tud, arra pedig tökéletes a DX12. Az egyetlen kivételt a stratégiai játékok jelenthetik, ott az Oxide a Mantle-re 2015-ben már 300k/frame batcht ígér. Az azért előnyös lesz, de maximum +10-20% sebességet hoz, és önmagában a drawok mennyisége olyan magas, hogy csak a játék későbbi szakaszaiban lenne ez is mérhető. Emellett a DX12-ben sok lehetőség van a trükközésre, amit eleinte tuti nem látunk majd, de idővel ugyanúgy hozzányúlnak a fejlesztők ehhez is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Autós topik
- Lexus, Toyota topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Gumi és felni topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3093, 91% Akkumulátor
- LG 25GR75FG - E-Sport Monitor - FHD 360Hz 1ms - NVIDIA Reflex + G-sync - AMD FreeSync - HDR 400
- BESZÁMÍTÁS! MSI MAG 255XF FHD IPS 300Hz 0,5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- DDR5 16GB 8GB 32GB 4800MHz 5600MHz RAM Több db
- HIBÁTLAN iPhone 12 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3028
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest