Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából semmi. Extra effekteket így is tudnak csak Mantle-re írni, amikre mondjuk a DX12 nem képes. Például a Sony-nak az SV-PRT-CT koncepciója még DirectX 11.x-re sem menthető át igazán jól. LibGNM vagy Mantle API illik hozzá a teljes értékű PRT elérhetősége miatt. De ennek szerintem akkora jelentősége nincs. Nem hiszem, hogy a Sony fejlesztéseit átmentenék PC-be, főleg nem multiplatform játékoknál.
A gyorsulás sem olyan kritikus. Ma az kap hangsúlyos szerepet, hogy a DX11 ajánlott batch mennyisége 2k/frame. A probléma alapja, hogy ez túl alacsony, mert az előző generációs konzolok is tudtak 20k-t, míg az újak nagyjából 40-50k-t, szóval az olló az említett értékek között túl nagy és ez számottevően akadályozza az előrelépést a multiplatform címekben.
Az új API-k esetében az hogy a DX12 50k-t tud, míg a Mantle 100k-t nem igazán lényeges. Nagyjából úgyis annyi draw lesz használva, amennyit a két új konzol tud, arra pedig tökéletes a DX12. Az egyetlen kivételt a stratégiai játékok jelenthetik, ott az Oxide a Mantle-re 2015-ben már 300k/frame batcht ígér. Az azért előnyös lesz, de maximum +10-20% sebességet hoz, és önmagában a drawok mennyisége olyan magas, hogy csak a játék későbbi szakaszaiban lenne ez is mérhető. Emellett a DX12-ben sok lehetőség van a trükközésre, amit eleinte tuti nem látunk majd, de idővel ugyanúgy hozzányúlnak a fejlesztők ehhez is.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Aorus B450 R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB ZALMAN I3 NEO 650W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Microsoft Surface Go 10.5" 8GB 128GB Pentium Gold 4415Y 1 év garancia
- HIBÁTLAN iPhone 14 256GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3534
- Dell Latitude 9410 // i7 10. gen. // 16/356GB // Számla + Garancia //
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest