- Új 2 és 4 nm-es node-ot fejleszt a Samsung
- A GravaStar analóg klaviatúráira nem mondható, hogy konformisták volnának
- GeForce RTX 5050 kártyák az MSI portfóliójából
- Megérkezett a Phanteks új mikrotornya, akár kábeleket rejtő alaplapokhoz is
- Jövőre veti be az FSR 4-et a Sony a PlayStation 5 Pro konzolon
- Hisense LCD és LED TV-k
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mini-ITX
- Amazon Kindle
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Vélemény: nem úgy tűnik, de Lip-Bu Tan most menti meg az Intelt
- Melyik tápegységet vegyem?
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szándéka talán nincs, de akkor is a GCN-re készítették, tehát mindenki hátrányban lenne. Ez nem feltétlenül akarat, hanem így volt logikus. Az MS a DX12-ben a leírók működését az Xbox One hardverére tervezte, és ezért a GCN-nek kedvez a leginkább Ez is így volt logikus.
Az AMD-nek mindegy, hogy DX12-re, vagy Mantle-re írod a programot. A lényeg, hogy a konzolról hozd át az effektet, az optimalizálást, mert ott úgyis a GCN a target. Az NV-nek ez a hátrány nem a Mantle, és ezért van ott a GameWorks. Egy csomó pénzért dettó ugyanolyan effekteket készítsenek, amiket ma a játékfejlesztők írnak. Elvben totális pénzkidobás az egész, de valójában nem, mert az NV pont azt nem akarja, hogy a PC-be a konzolos effektek kerüljenek, amelyek biztosan a GCN-en futnak a legjobban.
Új hozzászólás Aktív témák
- PNY RTX 5080 16GB GDDR7 Overclocked Triple Fan - Új, 3 év garancia - Eladó!
- Eladó ASUS ROG STRIX GTX1080Ti 11Gb videókártya
- ASUS Radeon HD6950 DirectCU II 2GB 256bit GDDR5 EAH6950 DCII/2DI4S/2GD5 Videokártya eladó
- GIGABYTE GTX 1660 Ti 6GB GDDR6 GAMING OC Eladó!
- ASUS ROG Astral GeForce RTX 5080 16G OC
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest