Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz arn #105 üzenetére

    Szándéka talán nincs, de akkor is a GCN-re készítették, tehát mindenki hátrányban lenne. Ez nem feltétlenül akarat, hanem így volt logikus. Az MS a DX12-ben a leírók működését az Xbox One hardverére tervezte, és ezért a GCN-nek kedvez a leginkább Ez is így volt logikus.
    Az AMD-nek mindegy, hogy DX12-re, vagy Mantle-re írod a programot. A lényeg, hogy a konzolról hozd át az effektet, az optimalizálást, mert ott úgyis a GCN a target. Az NV-nek ez a hátrány nem a Mantle, és ezért van ott a GameWorks. Egy csomó pénzért dettó ugyanolyan effekteket készítsenek, amiket ma a játékfejlesztők írnak. Elvben totális pénzkidobás az egész, de valójában nem, mert az NV pont azt nem akarja, hogy a PC-be a konzolos effektek kerüljenek, amelyek biztosan a GCN-en futnak a legjobban.

Új hozzászólás Aktív témák