Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Xaels #16 üzenetére

    Az igény nem jelenti azt, hogy a működés technikailag megvalósítható. Egyébként a fejlesztők eddig szinte mindig építettek vagy beépített mérőt, vagy beépített benchmarkot az explicit API-t használó játékokba. Ez nem elvárás egyébként, de a Microsoft is megkérte őket, hogy tegyék meg, és valójában nem egy komoly munka ez, hiszen a fejlesztés során eleve ki kell dolgozni egy ilyen rendszert a mérésekhez.

    (#17) Cifu: Milliószor leírtam, hogy a 3rd party programok, mint a PresentMon a DX12 alatt nem mérnek pontosan. Nagyon nem, megközelítőleg sem. Bármilyen mérés, ami ezekkel történik, olyan mintha meg sem történt volna, főleg a PresentMonnal, ami rendre alámér, hiszen nem multi-engine API ellenére csak egy engine-t figyel. Ha van DirectFlip támogatás a programban, akkor az FCAT-ot kell használni. Ha csak DWM van, akkor az egyetlen pontos mérőrendszer a programon belüli modul!

    De a Mantle eredményeket programból szedted ki, nem egy félremérő PresentMonnal! Óriási különbség!

Új hozzászólás Aktív témák