Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz assemble #50 üzenetére

    Látod pont ez a probléma. Mindent elméletben nézünk. Viszont egy fejlesztőnek hihetetlenül irritáló lehet, hogy egy elméletben működő dolog a gyakorlatban nem működik.

    Dehogy is. Utoljára a PS3-nak volt olyan API-ja, aminek az alapja az OGL ES volt egy rakás kiterjesztéssel, de azt is nagyon hamar leváltotta a libGCM, aminek már köze nem volt hozzá. A PS4-nek már csak libGNM-je van, mert senki sem használta a PS3-on az OGL ES-t.
    A Microsoft is eléggé speckó DX-t használ, sok köze nincs a PC-shez, és a Nintendo is saját API-t használ. A GX2 most a legmodernebb.

    Az OpenGL ma egy nagy átláthatatlan API tele sok legacy funkcióval és problémával. Az AZDO irány sem segít neki. Egy API attól nem lesz hatékony, ha megkerülöd a használatát, márpedig az AZDO erről szól.

Új hozzászólás Aktív témák