Hirdetés

2019. május 21., kedd

Hozzászólások

(#1) FoxiestFox


FoxiestFox
(PH! félisten)

Ez biztos tök jó, de játszik még valaki azzal a játékkal?

http://www.flickr.com/photos/sansphoto/ - https://www.instagram.com/alxreedxx/

(#2) hyperspace válasza FoxiestFox (#1) üzenetére


hyperspace
(őstag)

Lehet 5-10 ember előveszi a VR miatt.

ha azt mondom neked van igazad, nekem van igazam... :)

(#3) Oliverda válasza FoxiestFox (#1) üzenetére


Oliverda
(Jómunkásember)

Az nem számít.

Első TransferWise átutalásod £500-ig ingyen: kérd a kódod privátban!

(#4) Abu85 válasza FoxiestFox (#1) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Ezeket szerintem a Beyond kiegészítőre fejlesztik, ami hozza a multit és a VR-t, meg még egy ismeretlen komponenst. Arra visszatérhetnek a játékosok, hiszen teljesen ingyenes lesz, nincsenek mikrotranzakciók, stb. Egyszer kell megvenni a játékot és minden elérhető. Aki már megvette, annak ez mind ingyenes.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#5) GodGamer5


GodGamer5
(őstag)

Jó ez a gyorsulás, de opengl-hez mérni bármilyen API-t 2019-ben, az már önmagában is vicc. Jöhetnének mostmár a ténylegesen vulkanra írt játékok.

"Az emberek azt hiszik, hogy az optimalizacio egy olyan dolog, hogy a kocka felkel, haromszor raver a monitorra fallosszal, es bumm, egy mosogepen is 120fps-el fut realtime a reszecskeszimulacio szepen animalva, ezek a barmok meg inkabb szuperszámitogepekkel szopnak..."

(#6) Z_A_P


Z_A_P
(őstag)

a GeForce viszont lassult

The Way It's Meant to be Played

OK

(#7) pengwin válasza GodGamer5 (#5) üzenetére


pengwin
(PH! addikt)

Miért?
Igen, nehéz az Open GL-t programozni, de érdekes módon nagyon szép látvány és jó sebesség is kihozható belőle, csak sok munka kell hozzá. az OGL 4.6 egy teljesen korszerű API a DX11 szintjén, nem értem miért kell ennyire lesajnálni

Üdv, pengwin "A belépőszint mindig ott van, ahol a fájdalomküszöbünk."

(#8) Bici válasza pengwin (#7) üzenetére


Bici
(PH! félisten)

Szerintem sokak úgy gondolják, hogy az OpenGL valami régi vacak.
Tény, hogy manapság kevés játék használja, de attól még az is fejlődött kisebb-nagyobb késésekkel a DX9-10-11 mellett.

(#9) Baltazár123 válasza FoxiestFox (#1) üzenetére


Baltazár123
(tag)

Ezen gondolkodtam én is. Dícséretes, hogy igyekeznek helyrehozni a renoméjukat, ami nagy csorbát szenvedett. Nade miből élnek közben? Ha el is tudnak még adni belőle, akkor is csak minimális darabot ebből a játékból.
Egyszer végig toltam az elején, de már nagyon untam. Semmiféleképpen nem kezdeném újra, bármit is raktak bele.
Nem nagyon értem a koncepciót mögötte, hogy egy ilyen régi játékot csiszolgatni.

(#10) kikikirly


kikikirly
(fanatikus tag)
LOGOUT blog

Oszt le lehet mér zuhanni a repülőgéppel,vagy továbbra se tudja mi fán terem a fizika és törésmodell?
Király ez a hatalmas nyilt világ,de annyira korlátozott az egész játék hogy valami borzalom.
És akkor a designt még szóba se hoztam,mert az is király hogy lehet épiteni,az viszont már kevésbé hogy ha egyszerűen a legtöbb elem/épület,berendezés nem szép,modellek elnagyoltak.Szegényen meglátszik az Indie költségvetés és másodosztályú fejlesztőgárda...

[ Szerkesztve ]

(#11) Kupszi


Kupszi
(kvázi-tag)

Nem akarom elhinni hogy a Vulkan ennyire kedvezne az AMD kártyáknak, az nvidiáknak meg nem hogy előny, még hátrányt is szenvednek.

Pipapapa strikes back again! Avagy újabb tégla a falba!

(#12) Raysen623 válasza Kupszi (#11) üzenetére


Raysen623
(PH! addikt)

Szerintem mire kiadják a végleges verziót a zöldekén fog hivatalosan jobban futi. Megoldják nyugi. ;]

(#13) Bici válasza Kupszi (#11) üzenetére


Bici
(PH! félisten)

Elolvastad a cikket végig? :U

"Azt érdemes észben tartani, hogy ez még mindig egy tesztelői frissítés, vagyis várhatóan még javulni fog. Emiatt az NVIDIA eredményeit nem feltétlenül érdemes figyelembe venni, mert nagyon sok stúdió csinálja azt a Vulkan API esetében, hogy az AMD hardvereire elkészítik a játékot, míg a GeForce-okra csak a fejlesztés utolsó szakaszában optimalizálnak."

[ Szerkesztve ]

(#14) kikikirly válasza Kupszi (#11) üzenetére


kikikirly
(fanatikus tag)
LOGOUT blog

Pascalokat felejtsétek el,nagyjából a stagnálás várható.Turingokra lennék kiváncsi,azokba a DX12/Vulcan cimekbe amikbe a Radeonok gyorsultak, Turing is nagyjából ugyanannyi % gyorsult.Nvidiának Turing első Next Gen API architektúrája,ezt ők maguk sem tagadják.
Maxvall és Pascal között annyi a különbség hogy mig a Maxvall rendre 2-5FPS lassult ,a Pascal stagnált,esetleg 2-3FPS-t gyorsult DX11-módhoz képest.Eddigi tendenciákat figyelembe véve érdemi sebesség növekedést ne várjatok 1060GTX-től vagy bármelyik Pascaltól.

[ Szerkesztve ]

(#15) GodGamer5 válasza pengwin (#7) üzenetére


GodGamer5
(őstag)

Azért mert az opengl mára egy instabil tákolás lett. Nem véletlenül vették ki a Wolfenstein 2-ből, meg úgy általában az id tech engine-ből, pedig kb az haszbálta a legjobban legtovább ezt az api-t. A khronos sem fektet bele erőforrást, ezért készítették a vulkant.

[ Szerkesztve ]

"Az emberek azt hiszik, hogy az optimalizacio egy olyan dolog, hogy a kocka felkel, haromszor raver a monitorra fallosszal, es bumm, egy mosogepen is 120fps-el fut realtime a reszecskeszimulacio szepen animalva, ezek a barmok meg inkabb szuperszámitogepekkel szopnak..."

(#16) Bici válasza GodGamer5 (#15) üzenetére


Bici
(PH! félisten)

Szerintem nem az OpenGL lett rosszabb, hanem az OpenGL-es motorokat tákolták régóta újraírás helyett, mert (gondolom) inkább a Vulkan-ra fókuszálják az erőforrásokat.
Eléképzelhető, hogy pár régi OpenGL motort már kipofoztak volna, ha nem jön a Low-level API hullám.

[ Szerkesztve ]

(#17) Szőrös  válasza FoxiestFox (#1) üzenetére


Szőrös 
(PH! kedvence)

Ahogy nézem igen: 2,864 24-hour peak

https://star-citizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban | A SÖRöm a legszebb öröm !

(#18) pengwin válasza GodGamer5 (#15) üzenetére


pengwin
(PH! addikt)

Ennyi erővel a DX11.2 is ugyanilyen szar.
Az idtech meg mindig is igyekezett a legnaprakészebb nyílt API-t használni.
Ez most a Vulkan.
Miért csináljanak maguknak plusz melót az OGL-vel, amikor a Vulkan pont ugyanolyan sokrétű, és jobb teljesítményre képes?
Az ő játékaik pont, hogy nagyon is jól futnak Vulkanon, szerintem nem kell magyarázkodni, hogy miért váltottak.

A khronos sem fektet bele erőforrást, ezért készítették a vulkant.
Igen, ahogy a DX11-et sem fejlesztik már. Ezek már kész technológiák, jól hoznak egy elég magas szinvonalat. Ha meg több kell, arra ott van a Vulkan/DX12.

Üdv, pengwin "A belépőszint mindig ott van, ahol a fájdalomküszöbünk."

(#19) Fred23 válasza FoxiestFox (#1) üzenetére


Fred23
(PH! kedvence)

Nekem talán egy hétig tartott, aztán unalomba fulladt. A különböző bolygók is egyformának tűnnek 5 nap után. :DDD

(#20) Kupszi válasza Bici (#13) üzenetére


Kupszi
(kvázi-tag)

Te meg szoktál más Vulkán játékokkal játszani? :U

Van pár, érdemes őket kipróbálni , és meglátod kinek is kedvez.

Vegyük alapul a Doom játékot, és hamarosan érdekő folytatást.

Beta vagy tesztfázis ide vagy oda, nagyon sanszos ki profitál belőle.

[ Szerkesztve ]

Pipapapa strikes back again! Avagy újabb tégla a falba!

(#21) Norman M249 válasza Kupszi (#11) üzenetére


Norman M249
(kvázi-tag)

Azért az érdemes figyelembe venni, hogy az nv gpu-k 1k ig szinkron gpu, az amd pedig a hd7k óta asszinkron, csak tesznek ráa fejlesztők. viszik az nv karikat,arra optimalizálnak s közben hátráltatják a fejlődést, de rendesen.

(#22) GodGamer5 válasza pengwin (#18) üzenetére


GodGamer5
(őstag)

Erről anno itt a prohardveren Abu regényeket írt, hogy miért szar az opengl, szerintem keress rá biztos meg lehet még találni. Annyi a lényeg, hogy annyi kiterjesztés van már benne és nvidián és amd-n is teljesen másképp működik az egész. Komplex játékoknál mint pl a Wolf2 már annyira instabil volt a kód, hogy bele sem rakták az opengl-t, inkább átálltak vulkánra.

[ Szerkesztve ]

"Az emberek azt hiszik, hogy az optimalizacio egy olyan dolog, hogy a kocka felkel, haromszor raver a monitorra fallosszal, es bumm, egy mosogepen is 120fps-el fut realtime a reszecskeszimulacio szepen animalva, ezek a barmok meg inkabb szuperszámitogepekkel szopnak..."

(#23) Bici válasza Kupszi (#20) üzenetére


Bici
(PH! félisten)

Nem szoktam, nincs VGA-m. :)
Miért, kinek kedvez? Tényleg nem tudom.

(#24) b. válasza Norman M249 (#21) üzenetére


b.
(PH! nagyúr)

Látod ilyen hozzászólásokért született ez a remek cikk.

Lehozni úgy egy ilyen eredményt hogy nincs támogatva Nvidia benne és ebből cikket írni majd levédve magunkat az utolsó mondatban nem megindokolni miért született eme cikk. Ha a két gyártót hasonlította össze akkor illett volna megvárni, hogy szülessen implementáció a zöldek hardverére ha meg a Vulkan API gyorsulására alapozva akarta volna írni, akkor elég lett volna mennyit gyorsult az RX vele. Persze nagyon jól tudjuk mi volt a cikk születésének oka...
Amúgy 2019 van, GTx 1060 több mint 3 éves, a játék meg több mint 4 vagy mit tudom én és az 1060 nem rendelkezik új Navi parancsprocesszorral, mint az Rx 590 valamint AMD hardveren született az Vulkan átirat és nincs Nvidia támogatottsága még. Szóval korrekt kis cikk...

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) PSN: Wijberto: Xbox Live : Tiboa

(#25) Abu85 válasza b. (#24) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Az RX 590 valójában egy Polaris 30. Annyiban különbözik a Polaris 20-tól, hogy 12 nm-en készül és nem 14 nm-en. Nincs benne új parancsprocesszor, ugyanaz van, ami az RX 480 alapjául szolgáló Polaris 10-ben volt. A Vega 20 kapta meg a Navi parancsprocesszorát.

Minden Vulkan port AMD hardveren készül. A RenderDoc egy alapvető debug eszköz a portoláshoz, amit lényegében mindenki használ, és ezzel interoperabilitást csak az AMD profilozója kínál. Az Intelé és az NV-é nem. Emiatt sokkal kényelmetlenebb Vulkan portot GeForce-on vagy UHD Graphics-on csinálni. Azt is számold bele, hogy az NV március óta kínál végleges Vulkan profilozót az NSight-ban a hardvereihez. Az AMD ezt a tudást 2017 júliusban kínálta fel, és azóta már sokkal fejlettebb az RGP. Szóval semmi baj itt a GeForce hardverekkel, vagy a driverekkel, csak tényleg az van, hogy a fejlesztéseket AMD-vel csinálják, és természetes, hogy erre gyors a kód. Van egy utolsó optimalizálási fázis, amikor előveszik a GeForce-okat, és ott húzzák fel azok teljesítményét. Addig ez nem fontos, mert fejlesztői kód van, csak ritka az, amikor egy fejlesztő kiadja ezt is a felhasználóknak tesztelni. Emellett az is fontos, hogy amíg az AMD-n fejlesztenek, addig az AMD folyamatosan profilozza a játékot. Mivel az NV-nek erről nincs igazán adata, így a drivert sem volt esélyük még a Vulkan módhoz igazítani.

(#21) Norman M249: A játék aktuális kódja nem használ még multi-queue képességet. Tehát lényegében mindegy, hogy az AMD vagy az NV queuingja milyen a Vulkan implementációban, mert csak az elsődleges parancslista él, itt jut be a hardverbe az összes compute parancs is. Támogatva lesz amúgy a multi-queue, de ezt általában a fejlesztés végén éri meg bekapcsolni, mert sok galibát okozhat, amíg nincsenek megfelelően optimalizálva az erőforrás-korlátozások. Ettől egyébként sokat nem kell majd várni, nagyon kevés aszinkron compute lesz a végleges kódban.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#26) gV válasza Abu85 (#25) üzenetére


gV
(őstag)

Akkor miért kell beleírni a cikkbe hogy teljesít a GF, ha jelenleg nem fontos?

(#27) Abu85 válasza gV (#26) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Mert lemérték. Én információt közlök. A Golem.de nem közölte azt, hogy a GeForce miért lassú, de én úgy gondoltam, hogy ez egy fontos információ. Az viszont látszik, hogy az optimalizált hardverre működik a Vulkan, tehát jó az előjel, aztán majd mérjük a végleges kódot.

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#28) gV válasza Abu85 (#27) üzenetére


gV
(őstag)

akkor várom a végleges kóddal készült elemzésed :R

(#29) arn válasza Z_A_P (#6) üzenetére


arn
(PH! nagyúr)

Ez ket dolgot jelenthet: az illetok nem tudnak optimalizalni, az amdnel nem tudnak rendes drvt irni. Ezutan erdekes azt kihozni belole, hogy az nv a hulye :)

RETRO HW-t veszek (VLB, Pentium, Tseng, GUS, Roland, etc)

(#30) lukacsa82 válasza FoxiestFox (#1) üzenetére


lukacsa82
(újonc)

Igen, eleg sokan mivel egy nagyon jo jatek lett, igy, hogy folyamatosan javitjak!

(#31) Picco válasza arn (#29) üzenetére


Picco
(PH! addikt)

Ez hogy jott ki? :F :DDD

Love doesn't show up on X-Ray...but it's there!

(#32) bitblueduck válasza gV (#26) üzenetére


bitblueduck
(senior tag)

Igazàbòl meg is lehetne köszönni az alapos cikket a ph-nak. A golem.de mintha nem ìrna a geforce teljesìtmèny okàròl. Ha nem ìgy van valaki javìtson ki kb 2-esre vizsgàznèk nèmetből :D

An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.