- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Milyen házat vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple MacBook
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Combosnak tűnik a Thermalright legfrissebb, kéttornyos CPU-hűtője
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
lukacsa82
újonc
válasz
FoxiestFox #1 üzenetére
Igen, eleg sokan mivel egy nagyon jo jatek lett, igy, hogy folyamatosan javitjak!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az RX 590 valójában egy Polaris 30. Annyiban különbözik a Polaris 20-tól, hogy 12 nm-en készül és nem 14 nm-en. Nincs benne új parancsprocesszor, ugyanaz van, ami az RX 480 alapjául szolgáló Polaris 10-ben volt. A Vega 20 kapta meg a Navi parancsprocesszorát.
Minden Vulkan port AMD hardveren készül. A RenderDoc egy alapvető debug eszköz a portoláshoz, amit lényegében mindenki használ, és ezzel interoperabilitást csak az AMD profilozója kínál. Az Intelé és az NV-é nem. Emiatt sokkal kényelmetlenebb Vulkan portot GeForce-on vagy UHD Graphics-on csinálni. Azt is számold bele, hogy az NV március óta kínál végleges Vulkan profilozót az NSight-ban a hardvereihez. Az AMD ezt a tudást 2017 júliusban kínálta fel, és azóta már sokkal fejlettebb az RGP. Szóval semmi baj itt a GeForce hardverekkel, vagy a driverekkel, csak tényleg az van, hogy a fejlesztéseket AMD-vel csinálják, és természetes, hogy erre gyors a kód. Van egy utolsó optimalizálási fázis, amikor előveszik a GeForce-okat, és ott húzzák fel azok teljesítményét. Addig ez nem fontos, mert fejlesztői kód van, csak ritka az, amikor egy fejlesztő kiadja ezt is a felhasználóknak tesztelni. Emellett az is fontos, hogy amíg az AMD-n fejlesztenek, addig az AMD folyamatosan profilozza a játékot. Mivel az NV-nek erről nincs igazán adata, így a drivert sem volt esélyük még a Vulkan módhoz igazítani.
(#21) Norman M249: A játék aktuális kódja nem használ még multi-queue képességet. Tehát lényegében mindegy, hogy az AMD vagy az NV queuingja milyen a Vulkan implementációban, mert csak az elsődleges parancslista él, itt jut be a hardverbe az összes compute parancs is. Támogatva lesz amúgy a multi-queue, de ezt általában a fejlesztés végén éri meg bekapcsolni, mert sok galibát okozhat, amíg nincsenek megfelelően optimalizálva az erőforrás-korlátozások. Ettől egyébként sokat nem kell majd várni, nagyon kevés aszinkron compute lesz a végleges kódban.
-
válasz
Norman M249 #21 üzenetére
Látod ilyen hozzászólásokért született ez a remek cikk.
Lehozni úgy egy ilyen eredményt hogy nincs támogatva Nvidia benne és ebből cikket írni majd levédve magunkat az utolsó mondatban nem megindokolni miért született eme cikk. Ha a két gyártót hasonlította össze akkor illett volna megvárni, hogy szülessen implementáció a zöldek hardverére ha meg a Vulkan API gyorsulására alapozva akarta volna írni, akkor elég lett volna mennyit gyorsult az RX vele. Persze nagyon jól tudjuk mi volt a cikk születésének oka...
Amúgy 2019 van, GTx 1060 több mint 3 éves, a játék meg több mint 4 vagy mit tudom én és az 1060 nem rendelkezik új Navi parancsprocesszorral, mint az Rx 590 valamint AMD hardveren született az Vulkan átirat és nincs Nvidia támogatottsága még. Szóval korrekt kis cikk... -
GodGamer5
addikt
Erről anno itt a prohardveren Abu regényeket írt, hogy miért szar az opengl, szerintem keress rá biztos meg lehet még találni. Annyi a lényeg, hogy annyi kiterjesztés van már benne és nvidián és amd-n is teljesen másképp működik az egész. Komplex játékoknál mint pl a Wolf2 már annyira instabil volt a kód, hogy bele sem rakták az opengl-t, inkább átálltak vulkánra.
-
válasz
FoxiestFox #1 üzenetére
Nekem talán egy hétig tartott, aztán unalomba fulladt. A különböző bolygók is egyformának tűnnek 5 nap után.
-
pengwin
addikt
válasz
GodGamer5 #15 üzenetére
Ennyi erővel a DX11.2 is ugyanilyen szar.
Az idtech meg mindig is igyekezett a legnaprakészebb nyílt API-t használni.
Ez most a Vulkan.
Miért csináljanak maguknak plusz melót az OGL-vel, amikor a Vulkan pont ugyanolyan sokrétű, és jobb teljesítményre képes?
Az ő játékaik pont, hogy nagyon is jól futnak Vulkanon, szerintem nem kell magyarázkodni, hogy miért váltottak.A khronos sem fektet bele erőforrást, ezért készítették a vulkant.
Igen, ahogy a DX11-et sem fejlesztik már. Ezek már kész technológiák, jól hoznak egy elég magas szinvonalat. Ha meg több kell, arra ott van a Vulkan/DX12. -
Szőrös
veterán
válasz
FoxiestFox #1 üzenetére
Ahogy nézem igen: 2,864 24-hour peak
-
-
GodGamer5
addikt
-
kikikirly
senior tag
Pascalokat felejtsétek el,nagyjából a stagnálás várható.Turingokra lennék kiváncsi,azokba a DX12/Vulcan cimekbe amikbe a Radeonok gyorsultak, Turing is nagyjából ugyanannyi % gyorsult.Nvidiának Turing első Next Gen API architektúrája,ezt ők maguk sem tagadják.
Maxvall és Pascal között annyi a különbség hogy mig a Maxvall rendre 2-5FPS lassult ,a Pascal stagnált,esetleg 2-3FPS-t gyorsult DX11-módhoz képest.Eddigi tendenciákat figyelembe véve érdemi sebesség növekedést ne várjatok 1060GTX-től vagy bármelyik Pascaltól. -
Elolvastad a cikket végig?
"Azt érdemes észben tartani, hogy ez még mindig egy tesztelői frissítés, vagyis várhatóan még javulni fog. Emiatt az NVIDIA eredményeit nem feltétlenül érdemes figyelembe venni, mert nagyon sok stúdió csinálja azt a Vulkan API esetében, hogy az AMD hardvereire elkészítik a játékot, míg a GeForce-okra csak a fejlesztés utolsó szakaszában optimalizálnak."
-
Kupszi
aktív tag
Nem akarom elhinni hogy a Vulkan ennyire kedvezne az AMD kártyáknak, az nvidiáknak meg nem hogy előny, még hátrányt is szenvednek.
-
kikikirly
senior tag
Oszt le lehet mér zuhanni a repülőgéppel,vagy továbbra se tudja mi fán terem a fizika és törésmodell?
Király ez a hatalmas nyilt világ,de annyira korlátozott az egész játék hogy valami borzalom.
És akkor a designt még szóba se hoztam,mert az is király hogy lehet épiteni,az viszont már kevésbé hogy ha egyszerűen a legtöbb elem/épület,berendezés nem szép,modellek elnagyoltak.Szegényen meglátszik az Indie költségvetés és másodosztályú fejlesztőgárda... -
Baltazár123
őstag
válasz
FoxiestFox #1 üzenetére
Ezen gondolkodtam én is. Dícséretes, hogy igyekeznek helyrehozni a renoméjukat, ami nagy csorbát szenvedett. Nade miből élnek közben? Ha el is tudnak még adni belőle, akkor is csak minimális darabot ebből a játékból.
Egyszer végig toltam az elején, de már nagyon untam. Semmiféleképpen nem kezdeném újra, bármit is raktak bele.
Nem nagyon értem a koncepciót mögötte, hogy egy ilyen régi játékot csiszolgatni. -
Z_A_P
addikt
a GeForce viszont lassult
The Way It's Meant to be Played
-
GodGamer5
addikt
Jó ez a gyorsulás, de opengl-hez mérni bármilyen API-t 2019-ben, az már önmagában is vicc. Jöhetnének mostmár a ténylegesen vulkanra írt játékok.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FoxiestFox #1 üzenetére
Ezeket szerintem a Beyond kiegészítőre fejlesztik, ami hozza a multit és a VR-t, meg még egy ismeretlen komponenst. Arra visszatérhetnek a játékosok, hiszen teljesen ingyenes lesz, nincsenek mikrotranzakciók, stb. Egyszer kell megvenni a játékot és minden elérhető. Aki már megvette, annak ez mind ingyenes.
-
Oliverda
titán
válasz
FoxiestFox #1 üzenetére
Az nem számít.
-
hyperspace
őstag
válasz
FoxiestFox #1 üzenetére
Lehet 5-10 ember előveszi a VR miatt.
-
Ez biztos tök jó, de játszik még valaki azzal a játékkal?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- weiss: Pant* rant
- Revolut
- Cyberpunk 2077
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung LCD és LED TV-k
- Interactive Brokers társalgó
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE NITRO+ RX 7900 XTX 24GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Gigabyte B450M R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RX VEGA64 8GB CM 690 III FSP 600W
- Eredeti Lenovo 300W töltők - ADL300SDC3A
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Kingmax 1x2GB DDR2 800 RAM eladó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest