Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz FoxiestFox #1 üzenetére

    Ezeket szerintem a Beyond kiegészítőre fejlesztik, ami hozza a multit és a VR-t, meg még egy ismeretlen komponenst. Arra visszatérhetnek a játékosok, hiszen teljesen ingyenes lesz, nincsenek mikrotranzakciók, stb. Egyszer kell megvenni a játékot és minden elérhető. Aki már megvette, annak ez mind ingyenes.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #24 üzenetére

    Az RX 590 valójában egy Polaris 30. Annyiban különbözik a Polaris 20-tól, hogy 12 nm-en készül és nem 14 nm-en. Nincs benne új parancsprocesszor, ugyanaz van, ami az RX 480 alapjául szolgáló Polaris 10-ben volt. A Vega 20 kapta meg a Navi parancsprocesszorát.

    Minden Vulkan port AMD hardveren készül. A RenderDoc egy alapvető debug eszköz a portoláshoz, amit lényegében mindenki használ, és ezzel interoperabilitást csak az AMD profilozója kínál. Az Intelé és az NV-é nem. Emiatt sokkal kényelmetlenebb Vulkan portot GeForce-on vagy UHD Graphics-on csinálni. Azt is számold bele, hogy az NV március óta kínál végleges Vulkan profilozót az NSight-ban a hardvereihez. Az AMD ezt a tudást 2017 júliusban kínálta fel, és azóta már sokkal fejlettebb az RGP. Szóval semmi baj itt a GeForce hardverekkel, vagy a driverekkel, csak tényleg az van, hogy a fejlesztéseket AMD-vel csinálják, és természetes, hogy erre gyors a kód. Van egy utolsó optimalizálási fázis, amikor előveszik a GeForce-okat, és ott húzzák fel azok teljesítményét. Addig ez nem fontos, mert fejlesztői kód van, csak ritka az, amikor egy fejlesztő kiadja ezt is a felhasználóknak tesztelni. Emellett az is fontos, hogy amíg az AMD-n fejlesztenek, addig az AMD folyamatosan profilozza a játékot. Mivel az NV-nek erről nincs igazán adata, így a drivert sem volt esélyük még a Vulkan módhoz igazítani.

    (#21) Norman M249: A játék aktuális kódja nem használ még multi-queue képességet. Tehát lényegében mindegy, hogy az AMD vagy az NV queuingja milyen a Vulkan implementációban, mert csak az elsődleges parancslista él, itt jut be a hardverbe az összes compute parancs is. Támogatva lesz amúgy a multi-queue, de ezt általában a fejlesztés végén éri meg bekapcsolni, mert sok galibát okozhat, amíg nincsenek megfelelően optimalizálva az erőforrás-korlátozások. Ettől egyébként sokat nem kell majd várni, nagyon kevés aszinkron compute lesz a végleges kódban.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gV #26 üzenetére

    Mert lemérték. Én információt közlök. A Golem.de nem közölte azt, hogy a GeForce miért lassú, de én úgy gondoltam, hogy ez egy fontos információ. Az viszont látszik, hogy az optimalizált hardverre működik a Vulkan, tehát jó az előjel, aztán majd mérjük a végleges kódot.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák