- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az RX 590 valójában egy Polaris 30. Annyiban különbözik a Polaris 20-tól, hogy 12 nm-en készül és nem 14 nm-en. Nincs benne új parancsprocesszor, ugyanaz van, ami az RX 480 alapjául szolgáló Polaris 10-ben volt. A Vega 20 kapta meg a Navi parancsprocesszorát.
Minden Vulkan port AMD hardveren készül. A RenderDoc egy alapvető debug eszköz a portoláshoz, amit lényegében mindenki használ, és ezzel interoperabilitást csak az AMD profilozója kínál. Az Intelé és az NV-é nem. Emiatt sokkal kényelmetlenebb Vulkan portot GeForce-on vagy UHD Graphics-on csinálni. Azt is számold bele, hogy az NV március óta kínál végleges Vulkan profilozót az NSight-ban a hardvereihez. Az AMD ezt a tudást 2017 júliusban kínálta fel, és azóta már sokkal fejlettebb az RGP. Szóval semmi baj itt a GeForce hardverekkel, vagy a driverekkel, csak tényleg az van, hogy a fejlesztéseket AMD-vel csinálják, és természetes, hogy erre gyors a kód. Van egy utolsó optimalizálási fázis, amikor előveszik a GeForce-okat, és ott húzzák fel azok teljesítményét. Addig ez nem fontos, mert fejlesztői kód van, csak ritka az, amikor egy fejlesztő kiadja ezt is a felhasználóknak tesztelni. Emellett az is fontos, hogy amíg az AMD-n fejlesztenek, addig az AMD folyamatosan profilozza a játékot. Mivel az NV-nek erről nincs igazán adata, így a drivert sem volt esélyük még a Vulkan módhoz igazítani.
(#21) Norman M249: A játék aktuális kódja nem használ még multi-queue képességet. Tehát lényegében mindegy, hogy az AMD vagy az NV queuingja milyen a Vulkan implementációban, mert csak az elsődleges parancslista él, itt jut be a hardverbe az összes compute parancs is. Támogatva lesz amúgy a multi-queue, de ezt általában a fejlesztés végén éri meg bekapcsolni, mert sok galibát okozhat, amíg nincsenek megfelelően optimalizálva az erőforrás-korlátozások. Ettől egyébként sokat nem kell majd várni, nagyon kevés aszinkron compute lesz a végleges kódban.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- GAINWARD RTX 3070 8GB GDDR6 PHOENIX Eladó! 125.000.-
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- Nvidia GeForce RTX 3080 Founders Edition 10 GB GDDR6X 384 bit videokártya