- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- 3D nyomtatás
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Kompakt vízhűtés
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Alsó-középkategóriás, PlayStation 5-be is helyezhető M.2 SSD-t virított a Klevv
- Apple notebookok
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
ma A specifikáció megegyezik a Pura 70 Pro+-éval, de nagyobb akku, kétirányú műholdas kommunikáció és egyedi kameraszett egészíti ki.
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
pengwin
addikt
válasz GodGamer5 #15 üzenetére
Ennyi erővel a DX11.2 is ugyanilyen szar.
Az idtech meg mindig is igyekezett a legnaprakészebb nyílt API-t használni.
Ez most a Vulkan.
Miért csináljanak maguknak plusz melót az OGL-vel, amikor a Vulkan pont ugyanolyan sokrétű, és jobb teljesítményre képes?
Az ő játékaik pont, hogy nagyon is jól futnak Vulkanon, szerintem nem kell magyarázkodni, hogy miért váltottak.A khronos sem fektet bele erőforrást, ezért készítették a vulkant.
Igen, ahogy a DX11-et sem fejlesztik már. Ezek már kész technológiák, jól hoznak egy elég magas szinvonalat. Ha meg több kell, arra ott van a Vulkan/DX12.Üdv, pengwin