Hirdetés
- Használhatatlanná teszi az egyes HP LaserJet nyomtatókat egy új firmware
- A kínai routerek mellőzését kéri az amerikai kongresszusi bizottság
- Szörnyű dolognak nevezte a CHIPS-törvényt az USA elnöke
- A beágyazott rendszerek területére is jön az új EPYC generáció
- A frissítési frekvenciához igazítja a képkockagenerálást az új Lossless Scaling
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Apple asztali gépek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen egeret válasszak?
- SSD kibeszélő
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
proof88
addikt
Elég sok embernek problémája adódik FS09-ben a fékezéssel, instabil az autó, stb. Mint azt elmondtam, én jobb fékezést értem el úgy, hogy a szokásosnál nagyobb fék hűtőket használok, ausztrálban 6-oson van, így nem megy 1000 fok fölé. De igazából nem ez a kulcsa a jó fékezésnek. Nagyon fontos, hogy egyenes vonalban fékezzünk, mert ebben a modban egy kissé íves fékezés már nagyban megnehezíti a dolgunkat. Nekem az hozott sokat a fékezésen, hogy a szokásosnál gyorsabban váltogatok vissza. Tehát gyorsan kattintgatom a visszaváltás fület a kormányon. És persze határozott fékpedál nyomás. Volt aki azt mondta, hogy a gyors visszaváltogatásnál kitör az autó háta. Erre két dolgot tudok mondani: 1.: ismét: egyenes vonalon fékezés, 2.: a fékerő eloszlást módosítsuk úgy, hogy elöl sokkal nagyobb legyen a fékerő, pl. én 54:46-ot használtam, de áttértem 59:41-re (!!!), pedig FS08-ban ez már kényelmetlen lett volna nekem, de ebben a modban nem az. Nekem az is gondot jelentett, hogy amikor a féktáv végén vagyok és engedem fel a fékpedált, olyan mintha elindulna előre az autó és így nem tudok mindig úgy rákanyarodni az ívre, ahogy tervezem. Vegyünk egy lassú kanyart, pl. 7-esben érünk oda és 2-esig kell visszaváltogatni féktávon hogy bevehessük a kanyart. Régebben úgy csináltam, hogy féktávon fékezés és felengedtem a féket és rárántottam a kormányt a kanyarra. De most máshogy csinálom, elkerülve a "felengedem a féket és megindul az autó"-gondot: féktávon fékezek és amikor kb jó a sebesség rárántom a kanyarra a kormányt és eközben engedem fel a féket. Tehát kicsit később engedem fel a féket, a rárántás közben. Ez is segített nekem. Nagyon fontos még, hogy a motorféket is állítsuk, minél kisebb az érték, annál erősebb a motorfék. Ha valakinek nagyon kitört a hátulja, az növelje a motorféket, mert akkor fékezi kevésbé a hátsó kerekeket. De nekem 1-esen a kényelmesebb, mint 3-ason. Igazság szerint mást nem nagyon tudok hozzáfűzni a dologhoz.
Az 1. kanyart ausztrálban próbálja mindenki úgy bevenni, hogy a 100-as tábla előtt kezd el fékezni, gyors visszaváltogatások és hamar lehet rárántani a kormányt a kanyarra, lehetőleg úgy, hogy a belső (jobb oldali) kerékvetőket eltaláljuk, kb átugorjunk rajtuk, hogy minél nagyobb sebességet őrizzünk meg a kijáraton a hosszú egyenes szakaszhoz. Sőt a többi kanyarhoz is azt javaslom, hogy a kijárat legyen minél jobb, mert a kanyarok után sok az egyenes szakasz, ha a kijáratokon jók vagyunk, az egyenes szakaszokon is jók leszünk, persze ennek feltétele hogy a bejáratot se rontsuk el, de nem mindig, szóval a kijárat előnyére mehet a bejárat elrontása.
És használjátok a kormányt! A kormány azért van hogy tekerjük, mert úgy kanyarodik az autó. Érdekes hangzik hogy ezt így leírom, de le kell írnom, mert magamon is észrevettem már tavaly, hogy nem mindig forgattam el eléggé a kormányt, mert lusta voltam vagy úgy gondoltam hogy arra a kanyarra az a forgatás kell, pedig nagyobb forgatás előnyt hozhat... pl. láttam olyat, aki ausztrálban az 5-ös kanyart még TC-vel sem veszi teli gázzal! Pedig az én setupomat használta! Én TC nélkül teli gázzal veszem azt a kanyart, az a lényeg, hogy a bejárat jó legyen és forgatni kell a kormányt, tisztességesen rá kell forgatni az ívre! Nem kell félni, ha egyszer nem sikerül mert túl széles a kijárat, majd legközelebb fog, csak jó szűk legyen a bejárat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Path of Exile 2
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Gitáros topic
- Nők, nőügyek (18+)
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Mobil flották
- Eredeti játékok OFF topik
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Egészséges életmód
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
- Samsung M7 43" 4K Smart Monitor/TV
- ASUS PRIME Z270-A + Intel(R) Core(TM) i7-6700 CPU 3.4 GHz + 16Gb DDR4 RAM
- IdeaPad 5 Pro 16ARH7 16" QHD+ IPS Ryzen 7 6800HS CE RTX 3050Ti 16GB 512GB NVMe IR kam gar
- Lenovo ThinkPad T480 / i5-8350U / 8GB RAM / 256GB / FHD / Több darab / Számla /
- Új bontatlan Technics AZ80 Bluetooth fülhallgató High End, LDAC, HI-Res Audio
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest