Hirdetés
- DUNE médialejátszók topicja
- LG LCD és LED TV-k
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- Apple notebookok
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen notebookot vegyek?
-
PROHARDVER!
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #242179 üzenetére
Ezért is fordítottak szerintem annyi figyelmet a nehézségi szintekre, hogy ne csak több/kevesebb hp és sebzés alapon módosuljon a játékmenet, hanem ténylegesen elemek láncolatából tevődik össze a nehézség. Elkezded a legkönnyebben, mire a végére érsz, már Jedi Masteren nyomod és így hiába lesz a karaktered félisten, a játék nehézségét te állítod be, hogy legyen kihívás. Ez sokaknak nem jött át és nem használták ki a lehetőséget, pedig szerintem az egésznek ez lett volna a lényege, magadnak kreálsz egy megfelelő élményt, ha csak a sztori érdekel sima ügy story nehézségen, ha viszont elhitted, hogy ez egy From-like játék, akkor ott a Jedi Grandmaster és máris elpicsáztak az első kanyarban.
A térkép mondjuk tényleg agyrák, egy teljesen felfedezett bolygót én sem láttam át, de annyiszor mész össze-vissza, hogy egy idő után kitapasztalod, mi merre hány méter. Láttam benne a koncepciót, a From-féle összekötött pályadizájnt, de nekem nem volt meg az a nagy "HÁH, most kinyílt ez az ajtó és megvan a shortcut" érzésem, csak néhány esetben. Viszont cserébe nem éreztem olyan frusztrálónak végigmenni többször ugyanazon a részen.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest