- Elég nagy csendben hozza a Bartlett Lake-S CPU-kat az Intel
- Titokban új Ryzent kaptak a Socket AM5-ös alaplapok
- Vezetékmentes, szénszálas egeret dobott piacra a Pwnage
- 0,56 literes térfogatú NUC-kal gyarapodott az ASUS portfóliója
- Tagadják a szervergyártók, hogy túlmelegedne a GB200-as szerverdizájn
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
fjudors
aktív tag
válasz VMatteo #37150 üzenetére
elvi síkon:
azt írtad, az eladó videót kért a kábel megsemmisítéséről...nem tudom, mennyi idő telt el a tönkremenetel, és a reklamáció között...
a pp védelem és vita-rendezési felület.de itt az eladó nem zárkózott el a rendezéstől, még visszapostát se kérta garanciális ügyintézés feltétele a termék megléte...az, hogy milyen bizonyítékot kér az eladó, az az ő döntése
ha annyira bagatel a tétel, hoy nem éri meg tárolgatni pár napig, akkor minek reklamáltad meg?
bemondásra elég kevés helyen intéznek garanciát, harmadik fél (pp) nem fogja azt mondani, hogy nem kell visszajuttatnod...[ Szerkesztve ]
-
Watcher45
tag
válasz VMatteo #37150 üzenetére
Nézd lehet, hogy ha teljesíted amit az eladó kért akkor nem kell a paypal-hoz fordulnod. Ha tényleg azt akarta, hogy vágd el a kábelt és mégis kellett volna a paypal döntése ott lett volna az adu a kezedben, hogy az eladó kérésére széttrancsíroztad, így felesleges a visszaküldés.
-
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!