- Házimozi haladó szinten
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- KODI (ex-XBMC) Android alapokon, Androidos media-boxok
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Itt van az ASUS legfrissebb, AMD platformra épülő mini PC-je
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- DUNE médialejátszók topicja
- Mi történik a szemeddel, ha napi 8 órát monitort nézel? | Orvos válaszol
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- OLED TV topic
Hirdetés
(használd a CYBSEC25PH kuponkódot további 20 ezer ft kedvezményért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ngy_tms
csendes tag
Nem álló a kamera, hanem követő, azaz, az éppen kirajzolt autó középpontját nézi.
Ha gázt adsz, megy utána.
Sajna itt nem tudok rajzolni, de az alábbi kellene:
autót kirakni az x, y, z pozícióba (ez kész van)
autót irányát észlelni, aztán kitolni R hosszan erre merőlegesen,
megcsinálni a R sugarú kör körüli forgatást egy időegységre,
autót x, y, z-be(origó) visszatolni
Legutoljára kirajzolni. -
ngy_tms
csendes tag
Szia!
Próbáltam, de semmiképpen sem a várt eredmény történik. 2D-ben van az alábbi:
Adott egy autó, ami északnak néz. Rá van állítva egy kamera ami követi, de ez részben
fontos, mert van álló kamera is. Tudjuk, hogy hogyan állnak a kerekek (első kettő szöge).
Ismert az a képlet(remélem jó), ami megadja az R sugarat, ami körül elforgadjuk az
autót, ha kanyarodik (vagyis nem úgy fordulunk mint egy tank, ami eddig volt...)
Vagyis íven kanyarodik.
Na most az általad említett Rotate utáni ismételt eltolás odébbteszi az autót a pályán,
ami ugye _elfogadhatatlan_. Majd az ezutáni forgatás, ami elvileg jól forgatna valamiért
csak helyben forgat. Próbáltam ciklusban és tényleg helyben forgott az autó.
Mintha csak az első forgatás lenne.
Szóval meg kellene oldani, hogy az autó ne ugorjon balra 5 egységet, ha ez jön
ki forgatási sugárnak.
Ne ugorjon el a kamera elől. -
ngy_tms
csendes tag
Sziasztok!
Most újabb probléma lépett fel. Eddig volt egy kockám, amit x, y, z pozícióba
eltoltam és elforgattam az alábbi módon:
void RajzolKocka(float szog, float x, float, y, float, z)
{
glTranslate(x, y, z);
glRotate(szog, 0, 0, 1);
//rajzolas
....
}
Most azt szeretném, ha nem helyben, hanem egy kiszámolt(mindig új) pont
körül forgatná a kockát (nem helyben). Fontos: minden RajzolKocka meghívás PushMatrix()
és PopMatrix() között van. -
ngy_tms
csendes tag
Sziasztok!
GLUT segítségével hogyan tudom megoldani azt, ha
nyomom a felfele nyilat, és utána nyomom a jobbra nyilat is (mind2 nyomva van),
akkor mind2 hatása menjen 1x-re.
Eddig csak az ment amit eloszor nyomtam, de most valt farasztova. -
ngy_tms
csendes tag
Sziasztok!
Van egy kockám, azon textúra van. A kocka zöld.
A texturán van egy piros kör. Körülötte fekete a textúra.
Azt szeretném, hogy valami blendinggel a fekete eltűnjön
és alatta a zöld látsszon.
légyszi dobjatok meg egy maillel is ha válaszoltok, köszi.
ngy_tms@yahoo.com
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi haladó szinten
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Így tör borsot a Samsung az Apple Vision Pro orra alá
- Poco F7 – bajnokesélyes
- KODI (ex-XBMC) Android alapokon, Androidos media-boxok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Filmvilág
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Elemlámpa, zseblámpa
- Kerékpársportok
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- HP 200W (19.5V 10.3A) kis kék, kerek, 4.5x3.0mm töltők + tápkábel, 928429-002
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Air 15 M4 24GB RAM 1TB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- 14" Dell Latitude laptopok: 5400, 5480, 5490, 7480, E6410, E6440, E5450 / SZÁMLA + GARANCIA
- Utolsó 1 darab - Sennheiser MOMENTUM 4 fejhallgatók
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest