Hirdetés
- OLED monitor topic
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Milyen monitort vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen notebookot vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
- Nem tetszik pár profi eSport játékosnak, hogy Intel CPU-val kell játszaniuk
Hirdetés
(használd a CYBSEC25PH kuponkódot további 20 ezer ft kedvezményért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jester01
veterán
-
Jester01
veterán
Ebben az esetben kell még egy translate a rotate után. Az elsõ translate a forgatási középpontba visz, ott megtörténik a forgatás, a második translate pedig a rajzolási pozícióba visz (itt vigyázni kell, mert az eltolás már az elforgatott rendszerben értendõ) Legegyszerûbb esetben ez a második translate (r, 0, 0) vektort használ, ahol r a forgatás sugara. Ha ez 0, akkor értelemszerûen visszakapod az elõzõ esetet. SZVSZ, mint mindig
-
Frakk
tag
Ha jól értelmeztem QuarK kódját, akkor az erre is jó, egyszerűen csak nem rajzolod ki először zölden a kockát ( tehát csak az kell, ami a ''majd'' után van ). Viszont ha azt akarod, hogy a hátul lévő piros körök is látszódjanak ( akkor lesz hat db ), akkor a hátsólap eldobást ki kell kapcsolnod ( glDisable( GL_CULL_FACE); ).
-
QuarK
senior tag
ha jol ertelek, akkor zold szinu kockat akarsz, amin piros folt van; akkor pedig ket menetben kell rajzolnod (hacsak nem multitexturazast hasznalsz, es a zold szint is, mint textura feszited fel a kockara)
glColor4f( 0.0, 1.0, 0.0, 1.0);
glBegin( GL_QUADS); // vagy amivel kirajzolod a kockat
glVertex3f( x, y, z);
...
...
...
glEnd();
majd
glEnable( GL_TEXTURE_2D);
glBindTexture( GL_TEXTURE_2D, pirospotty);
glTexEnvf( GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_ENV_MODE, GL_DECAL);
glEnable( GL_BLEND);
glBlendFunc( GL_SRC_COLOR, GL_ONE_MINUS_SRC_COLOR);
glBegin( GL_QUADS);
glTexCoord2f( s, t);
glVertex3f( x, y, z);
...
...
...
glEnd();
glDisable( GL_BLEND);
glDisable( GL_TEXTURE_2D);
fontos, hogy ha z pufferelest is csinalsz, akkor glDepthFunc( GL_LEQUAL);... meg glEnable( GL_CULL_FACE); es glCullFace( GL_BACK);
meg feltetelezem, hogy nem ratyi glut-al rajzolod ki a kockat
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- Óvodások homokozója
- Motorola ThinkPhone - gondold végig kétszer!
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- OLED monitor topic
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Battlefield 6
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Asus ROG B450 R7 5800X 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800XT 16GB ZALMAN S2 TG A-Data 750W
- Samsung Galaxy A33 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro 512GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3684, 100% Akkumulátor
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
- Asus TUF Gaming M3 GEN II gamer egér
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest