- Házimozi haladó szinten
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Így nézz tévét 2025-ben: új ajánlások, régi szabályok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Hamarosan kapható a Helegaly linuxos handheld gépe
- Home server / házi szerver építése
- Gyárilag csendes mechanikus klaviatúra jön az MCHOSE-tól, nagy akkuval
Új hozzászólás Aktív témák
-
QuarK
senior tag
ha jol ertelek, akkor zold szinu kockat akarsz, amin piros folt van; akkor pedig ket menetben kell rajzolnod (hacsak nem multitexturazast hasznalsz, es a zold szint is, mint textura feszited fel a kockara)
glColor4f( 0.0, 1.0, 0.0, 1.0);
glBegin( GL_QUADS); // vagy amivel kirajzolod a kockat
glVertex3f( x, y, z);
...
...
...
glEnd();
majd
glEnable( GL_TEXTURE_2D);
glBindTexture( GL_TEXTURE_2D, pirospotty);
glTexEnvf( GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_ENV_MODE, GL_DECAL);
glEnable( GL_BLEND);
glBlendFunc( GL_SRC_COLOR, GL_ONE_MINUS_SRC_COLOR);
glBegin( GL_QUADS);
glTexCoord2f( s, t);
glVertex3f( x, y, z);
...
...
...
glEnd();
glDisable( GL_BLEND);
glDisable( GL_TEXTURE_2D);
fontos, hogy ha z pufferelest is csinalsz, akkor glDepthFunc( GL_LEQUAL);... meg glEnable( GL_CULL_FACE); es glCullFace( GL_BACK);
meg feltetelezem, hogy nem ratyi glut-al rajzolod ki a kockat
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- HP 200W (19.5V 10.3A) kis kék, kerek, 4.5x3.0mm töltők + tápkábel, 928429-002
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A20e/Samsung Galaxy A40/Samsung Galaxy A04s/Samsung Galaxy A03s
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB Rampage SHIVA FSP 650W
- Samsung Galaxy S23 Plus 256 GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged