- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Philips 27B1U5601H: sokoldalú monitor irodába és tanulásra
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Hobby elektronika
- A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Gamepad
- TCL LCD és LED TV-k
- Projektor topic
- ASUS ROG Ally
Hirdetés
-
Olcsó M.2-es SSD-hűtő érkezett az Arctic logójával
ph A két színben kosárba tehető megoldás simán bepasszintható egy PlayStation 5 Slimbe is.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Felskálázza a Nubia a Snapdragon 8 Gen 3 órajeleit
ma A Redmi Magic 9 Pro már télen felforrósodott, mi lesz nyáron a felturbózott 9S Próval?
-
PROHARDVER!
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
K Norbi
addikt
válasz
chester99 #744 üzenetére
5W-40 est.
Ha 1.6 8V 102Le azok szeretik csipegetni.Bár 5 hónap alatt nem kéne megegye.
(#747) Kornel Én csak innen veszem a Castrolt [link]
Vállalkozásunk a Castrol Hungária Kft. hivatalos mintaboltja, így az általunk forgalmazott termékek kizárólag a Castrol finomítókból jutnak el a végfelhasználókhoz.
Itt drágább az olaj! És?
[ Szerkesztve ]
-
válasz
chester99 #1761 üzenetére
Szia, vw fronton nem vagyok otthon, de a konyvecsket amit kaptal hozza remelhetoleg, csapd fel es nezd meg elso korben hogy milyen szabványokat kell teljesitsen az olaj ami kell bele. Utana tudunk majd ajanlani vmi jot. Olajszurobol en a gyarit preferalom, de a Mann filter is jo valasztas lehet. Legszurot, pollenszurot is illik cserelni az olajcserenel, ezekbol a Filtron olcso, korrekt. Ha most vetted az autot en cserelnek meg rajta uzemanyag szurot, fekfolyadekot, bemeretnem a hutofolyadekot, szervo folyadek se maradjon ki ha nem elektromos szervos, illetve a gyertyakra is erdemes ranezni.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz
chester99 #4479 üzenetére
Ez a másik típusú amit a Mahle oldala ki ad a tiéd mellett.
[KL 156/3]Novum Forum Siculorum
-
tboldi
nagyúr
válasz
chester99 #4707 üzenetére
Némelyik gyártó nem ad meg periódust, de sok igen. Nem tudom biztosan, VW-éknél hogy van, de mindenesetre érdemes, persze. Ja, és lehetőleg gyári olajat tölts bele! Ha jól tudom, a VAG autók is jobban szeretik a sajátjukat.
Nálam a Hondánál 120k km vagy 6 év a periódus, fokozott igénybevétel (pl. sok városi rövidtáv) esetén pedig 60k km vagy 3 év. Apum Suzukijánál meg 45k km-enként kell.
[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
válasz
chester99 #6044 üzenetére
Lefelé eltérni a gyári ajánlástól a hideg oldali viszkozitást ilketően, a következőre lehet számítani: mivel a szivattyú ugyan azt a mennyiséget fogja átnyomni mindkét viszkozitás esetében, hideg motornál a nagyobb illesztési hézagok miatt, amíg el nem éri a motor az üzemi hőfokot, nagyobb lesz a résolaj veszteség, kisebb lesz az olajnyomás. Ezt azonban ellensúlyozni lehet azzal, ha az első 15-20 km-en a motort max. negyed terhelésnek tesszük ki.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
grizlisandor
addikt
válasz
chester99 #9523 üzenetére
Elég szűkszavúan nyilatkozik a kezelési:
ACEA C3, 5w30 követelményt ír.
TOTAL INEO MC3 5W-30 a könyvben meg van nevezve.Vagy:
MOBIL 1 ESP FORMULA 5W-30
Shell Helix Ultra ECT C3 5W-30
Esetleg más nagyobb márkák terméke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- LEGO klub
- BYD Atto 3 menetpróba
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Xbox tulajok OFF topicja
- Philips 27B1U5601H: sokoldalú monitor irodába és tanulásra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Okos Otthon / Smart Home
- Politika
- Honor 200 Pro - mobilportré
- További aktív témák...