Hirdetés
- Milyen monitort vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- OLED TV topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen videókártyát?
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali VGA-s kérdések órája
-
PROHARDVER!
Okos Otthon összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
LouiS22
veterán
válasz betyarr #32615 üzenetére
Én nem használom ezeket az eszközöket, de láttam és olvastam a közleményüket.
"Dear eWeLink users:
First of all, we truly apologize for the service outage for some of you in European countries, which caused you a lot of inconveniences.
We monitored that the service jitter occurred at around 10 pm European time, January 13th and January 14th.
Now we have found out that the root cause is that our server capacity and scaling strategy is not sufficient to process the giant burst requests around 10 pm, which are generated by a large number of device timers, automated scenes, and other device controls.
Our technical team is already working on server expansion and restarting the service one after another, it is expected to take some time to fully recover.
Sincerely apologize again and we value everyone's complaints and feedback, please give us some time to work on it, we will notify you as soon as the service is restored.
Sincerely,
eWeLink Team"Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
Új hozzászólás Aktív témák
- Foscam C2M típusú (mágneses) beltéri kamera
- Xiaomi 4 Lite Electric Scooter (elektromos roller) // Újszerű // Hivatalos garancia 2025.06-ig
- Három db SONOFF Zigbee okos relé/kapcsoló eladó
- ArenaRacer Supreme (prémium szövet ergonomikus gamer szék)
- Tado Smart AC Control V3 + okosotthon, klímavezérlés, klíma okosítás
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest