Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Milyen processzort vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Egér probléma
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huskydog17
addikt
OK, ez a te elméleted, majd meglátjuk, hogy a gyakorlat ismét sokadszorra megcáfol-e téged, nem ez lenne az első tévedésed.
A forráskód megnyitása tökéletes arra, hogy szabványos kódot lehessen csinálni belőle, projekttől függetlenül. Minden olyan projekthez nagy segítség lehet, ami CUDA kódból akar szabványos kódot csinálni, hiszen reverse engineering helyett ott a forráskód, ami masszívan meggyorsítja és leegyszerűsíti a dolgokat.
Ezen felül az érintett régi játékokat a fejlesztők kiadók sokkal könnyebben ki tudnák javítani, innentől teljes kontrolljuk van PhysX feature felett is. Az egy más kérdés, hogy ezek a kiadók nem valószínű, hogy időt és pénzt fognak szánni rá, de a lehetőség innentől megvan rá. Például egy ex-fejlesztő írhat akár egy nem hivatalos fix-et a forráskód segítségével vagy segíthet egy moddernek és akkor hirtelen jön egy mod ami megoldja az adott játéknál a gondot.
Ha bárki bármilyen okból szeretné megtudni, hogy hogyan működnek a GPU-s PhysX, Flex és Flow effektek, annak most már ott a forráskód, nincs szükség reverse engineering-re. Ez minden érdeklődőnek óriási segítség. Kiváló tanulási lehetőség is egyben, továbbá azokat a kódokat innentől tovább lehet fejleszteni, illetve azok alapján egy jobb saját fejlesztésű fizikai motort is lehet írni.A ZLUDA - vagy bármely más hasonló kaliberű projekt - fejlesztői amennyiben meg akarják oldani a 32 bites GPU PhysX problémát, azt eddig kizárólag reverse engineering-gel tudták volna elkezdeni, ami ugye fekete doboz, nem sokra mennek vele, de most, hogy nyílt a forráskód, már nem kell vakon fejleszteni, azaz de, pont, hogy a nyílt forráskód fogja megoldani a dolgot, mert úgy sokkal könnyebb. Értelmes fejlesztő nem fog reverse engineering-et alkalmazni, amikor ott a forráskód.
Amúgy a ZLUDA pont nem a PhysX-et veszi célba, hanem a gép tanulást, továbbá egyetlen egy fejlesztője van, így én ott nem várnék a közeljövőben megoldást a PhysX témára, de még a távoli jövőben sem. Na most innentől bárki tud írni másik translation layert, nem kell arra várni, hogy a ZLUDA egy szem fejlesztőjének egyszer talán lesz kedve PhysX-el foglalkozni, amikor nem az a fő szempont. A világon biztosan nem ő az egyetlen olyan fejlesztő, aki képes CUDA translation layert írni, ráadásul a forráskód megnyitása után biztosan nem.
Sokkal valószínűbb, hogy egy másik fejlesztőtől jön majd egy másik translation layer akár egy nem hivatalos mod formájában, ami előbb fogja megoldani a gondot, mint a ZLUDA, ugyanis amíg a ZLUDA a gép tanulásra fókuszál, addig más fejlesztő fókuszálhat kizárólag a PhysX-re, ott a lehetőség.Az AMD tavaly nem véletlen állította le a a ZLUDA finanszírozását, mert jogi szempontból a reverse enginnering nem teljesen állta meg a helyét. Inkább megelőzték a bajt és időben leállították.
A forráskód megnyitása ezt a gondot is kiküszöböli.Szerinted a forráskód semmit nem fog segíteni, szerintem pedig pont ez fogja megmenteni az érintett régi játékokat, majd az idő megmondja kinek fog jobban működni a jósgömbje.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Kezünkben a Honor Magic V5
- Milyen processzort vegyek?
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Star Trek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- További aktív témák...
- LG 55C2 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- Bomba ár! Dell Latitude E6520 - i5-2GEN I 6GB I 320GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Gari!
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
- Ritkaság! Hibátlan Prémium felsőkategóriás LGA 1700 Alaplap! Asus Rog Strix Maximus Hero Z790 Wi-Fi
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel