-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
T.Peter
őstag
válasz
huskydog17 #46975 üzenetére
A stutter csak kozvetett performance problema, az nem optimalizacio kerdese. Ha a studio ugy dont hogy elozetes shader forditas van, akkor nem lenne on the fly shader forditas miatti akadas. Ez dontes kerdese, semmi koze hozza az engine-nek. Rossz donteseket hoznak a fejlesztok. A betoltes miatti akadas mar reszben engine problema, de ott is vannak dontesek, amiket nem hoznak meg vagy rosszul dontenek es igy nem lesz orvosolva a betoltes miatti akadas.
A verziok kozotti upgrade-ek meg segitenenek alapbol annyit, hogy ne kelljen bizonyos dolgok felett annyit ulni.
Ha a nanite rendesen van hasznalva akkor nincs pop-in. Ha hasznalnak distance cull-t vagy hlod-ot akkor mar lesz pop-in.
Nem vitatom az ubi motorjainak sikeret/bravurjat (csomo jo dolog van ott is, a northlight-ban is a remedy altal es meg lehetne sorolni, szoval van elet az ue-n tul is), de az sem normalis, hogy olyanokert hibaztatunk mas motorokat, amik elsosorban a fejlesztok hibaja. Raadasul az ue-nek teljesen mas dolgoknak kell megfelelnie, mivel azt nem arra terveztek, hogy 1 studio hasznalja csak. Lehet, hogy itt a jatekosoknak nem tetszik a vegeredmeny, de mint mar irtam, nem veletlen, hogy nagy szazaleka a studioknak atall, mivel nincs a piacon masik motor, ami azt tudna, amit az ue, legalabbis ebben a formaban.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest