Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz ADAM1337 #13 üzenetére

    Tulajdonképpen a sztereó képszámítás a raszterizálás esetében lesz eltérő a hagyományos képszámításhoz képest. Gyakorlatilag a CPU a jelenet modellezésével teljesen elvégzi a munkáját, így a 3D terhe csak a GPU-ra vonatkozik. A sztereó kép majdnem dupla munka a GPU-nak, ez így is marad. Erre nincs más megoldás.

    tome.jr: Mert az Avatar nem 3D Visionre épül, hanem a BDA sztereó szabványra, ami minden gyártó szabványos termékével működik vagy működni fog (már van, és idén még lesz egy csomó 3rd party cucc a szabványos 3D-re). Ezért nem lehet a játékot 3D Vision Readynek nevezni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák