Új hozzászólás Aktív témák
-
Mister_X
nagyúr
Oblivionban szaladgáltam a Golden Coaston, mint szökött boci a réten és szedtem a virágokat (alkímiából elég jól meg lehetett élni, na), Skyrimban meg hegyeket mászok - ha épp nem küldetéseket teljesítek te jó ég, még ezer óra után is tud meglepetéseket okozni - a felfedezésnek megvan az öröme. Ha kerül is mögé valami quest rendszer (frakcióküldetések, kutatások, háborúk, kereskedelmi megrendelések), akkor emberi elmével kvázi végtelen nagyságú játszóteret fogunk kapni.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
front3r
őstag
válasz Brett001 #146 üzenetére
Ja a LOD Ezt igazán javíthatnák!
Viszont nekem ennyi bőven elég volt, hogy remegve várjam a játékot:
"Cancelling your pre-order would be a big mistake" -Daymeeuhn
Its official, most of us who are in relationships may be single in a weeks time.PS5 Pro - iPhone 14 Plus, Watch S7, MacBook Pro
-
Brett001
aktív tag
No megnéztem ezt a 2 órás videót, hát vannak benne érdekes meg illúzióromboló dolgok. Pl. a már említett LOD mellett, milyen már az, hogy egy sziklaoszlopból kibányászom a közepét és a szikla teteje ott marad lebegve a levegőben? Meg ez a színes világűr! Mintha mindenhol egy csillagköd belsejében lennénk. A világűr bársonyfekete! Amúgy ez a 30 óra alatt elért a faszikám a galaxis közepébe is elég nehezen hihető, mikor ebben a videóban csak arra megy el másfél óra, hogy megjavítson egy lezuhant űrhajót. Igy első blikkre az ok, hogy craftolás a játék lényege, (ezt tudtuk) szeretem is az ilyesmit, de hogy minden csip-csup szarhoz (pl. egy enciklopédia elolvasásához) anyagot kell gyűjtögetni, egy idő után nyomasztó lesz majd. (pl. a Witcherben jól megoldották, hogy ha egyszer elkészitettél egy főzetet, csak alkohol kell hozzá, nem kell mindig mászkálni ismét gyógynövényért)
Másrészt való igaz, csak akkor lehet bővebbet mondani, ha már kijött és sokan játszanak vele, befutnak az első tapasztalatok. Nem sok olyan játék van amiről ennyit pofáztak volna a készítők (Dunát lehet rekeszteni a 15-25 perces Sean Murray-es videókkal), mégis alig tudunk valamit a játékról... például én kiváncsi leszek arra, hogy van-e szerepe hogy egy bolygónak mekkora a gravitációja? Lehet-e jetpack nélkül nagyokat ugrálva haladni egy a Holdunkhoz hasonló méretű bolygón/holdon? Itt a videóban is jártunk egy holdon de nem tudni mekkora a mérete.[ Szerkesztve ]
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
front3r
őstag
Ez nem sim. Ez arcade játék. A legjobb benne a felfedezés által nyújtott érzés. Ennyit ad a játék, nem többet. Ha valakinek ez nem jön be, az le is mondhatja az előrendelését.
PS5 Pro - iPhone 14 Plus, Watch S7, MacBook Pro
-
duvi
nagyúr
"Elite-ben ha kifarmoltam a legnagyopbb hajót, nincs sok értelme tovább grindelni"
Az Elitehez folyamatosan (évente 4) jönnek tartalmi frissítések. Nemrégiben kijött az Engineer, amivel speciális modul és fegyver upgradket szerezhetünk. Ezen kívül ott a CQC Arena PvP kedvelőknek és a background simulation, amivel játékos frakciók szerezhetnek meg és uralhatnak saját rendszereket. De ez már nagyon off... -
Vesa
veterán
Hasonló véleményen vagyok. Az Elite alá kéne egy ilyen unvierzum generátor, mert az minden más szempontból komolyabb, bár tulajdonképpen nem lehet őket egy lapon említeni. Az Elite hibája is az ami ennek lesz. Nincs benne építés! Innentől mindkettő hamar célt veszt. Elite-ben ha kifarmoltam a legnagyopbb hajót, nincs sok értelme tovább grindelni, a felfedezés pedig azért nem jó, mert nagyon egyformák a rendszerek, csak az elrendezésük más. Megint az van, hogy a kettőből lehetne egyet összegyúrni, de leginkább háromból, mert pl. építés szempontjából az X3 a legjobb a műfajban.
Modolhatóságról tudni valamit? Abban még lenne potenciál, látva miket csinál a community más játékokhoz.
A tudomány a valóság költészete!
-
duvi
nagyúr
- Előre is megjegyezném, hogy az alábbi sorokkal nem áll szándékomban vitát generálni, vagy más játékot favorizálni. Pusztán az eddigi információk alapján formálok véleményt, mivel kíváncsi vagyok a No Man's Sky-ra.
- Az utóbbi pár spoileres videóból is az jött le nekem, hogy a játékidőnk nagy részében "túrni kell a földet" nyersanyagok után. Utána ugrunk a következő bolygóra, ahol ismét ez vár ránk. Említettétek az Elitet, hogy szerintetek mennyire unalmas játék. Hát az eddig látottak alapján nem mondanám, hogy a No Man's Sky változatosabb lenne Sőt! Kevesebb tartalmat látok benne, jóval gyengébb látványvilággal. Látszik, hogy a random generátorra támaszkodik az alapkoncepció, amivel tényleg nagyot alkottak. Tartok tőle, hogy a tizedik, huszadik, századik ... bolygó után ez is elveszíti a varázsát és unalomba fullad. Sokat dobna a játékélményen, ha legalább coopban játszhatnánk. A pénzszerzésnek egyetlen(?) alternatívája a nyersanyagok bányászata, begyűjtése. Hajók maximális méretéről és funkcióikról tudtok valami konkrétumot mondani? Eddig minden videóban csak kis "űrvadász" méreteket láttam, amivel repülhetünk is. Léteznek (összelegózhatóak) nagy rakterű szállítóhajók? Űrharcok szintén elég ritkának és arcade jellegűnek tűnnek. Remélem, hogy van még jó pár újdonság, amiről nem szivárogtak ki infók, mert ez így elég kevésnek tűnik
-
Vesa
veterán
Nekem pont a térképpel vannak problémáim. Se rendszer térkép nincs, se útvonaltervezőt nem látok rajta. És kicsit zavar az is, hogy minden planetáris ködben úszik, nincs egyetlen "fekete terület" sem, ami ismét csak nagyon arcade. Mondjuk ez legyen a legnagybb baj vele, ettől még lehet nagyon jó a játék.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
Igazad van, de talán azért nem ennyire vészes a helyzet. A videókon a gyerek iszonyatosan arcade módon játszik, minden bolygóra úgy zuhan be. Talán ha rendesen, a valóságnak megfelelő módon, kicsit szimulátor-szerűen szállunk le, illetve úgy siklunk be egy bolygó légkörébe, akkor nem lesz ilyen durva a LOD sem.
Bár nem tudom ez mennyire lesz kivitelezhető, a játék alapvetően nem szimulátor, a hajók mozgása, a leszállás, dokkolás és minden más is, absolute arcade játékot idéz.A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
Két dolgot várok ebbe a játékba később, esetleg DLC formában.
1. Építés! (az nagyon kéne bele, saját bázist, házat, akármit építeni, máris milliónyi célt adna)
2. Városok generálása! Jelenleg kicsit furcsa, hogy kizárólag növény és állatvilág létezik minden bolygón, de technológiailag fejlett népek nem nagyon.A tudomány a valóság költészete!
-
Romvr
őstag
Nekem csak a LOD-al van bajom. Ahogy az aszteroidák felbukkannak, meg a bolygóhoz közeledve lépcsősen jelennek meg a dolgok, előbb a szigetek ugranak be majd a nagyobb tereptárgyak...stb. Nem pedig szépen kibontakoznak hanem csak úgy puff, betöltötte a rendszer, puff egy hegy, puff már árnyéka is van, puff növényzet...stb.
Remélem ezt azért javítják, mert illúzióromboló.
"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser
-
Romvr
őstag
"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser
-
Phobion
őstag
"Nem vesztettél semmit, kb. 2 textúra váltakozik jelenleg, az is teljesen sívár tájakra van feszítve. Ok. lehet menni holdjáróval, csak értelme nincs sok."
Volt szerencsém a Horzinnal játszani egy keveset. Kifarmoltam a reput, hogy elmehessek SOL-ba, ott ahova lehetett leszálltam a Python-al és ennyi. Sajnos sivár nagyon ilyen szempontból az elite.
"Elite gyönyörű, csak unalmas. Ha láttál 20rendszert, láttad mind a 4milliárdot, mert ott aztán semmi változatosság nincsen sajnos. Én is felfedezés mániás vagyok, sajnos ebből a szempontból az Elite jelenleg rettentően egysíkú és unalmas."
Igen, ez így van.
(#129) Vesa - Eddig úgy tűnik, hogy igen, csak bizonyos bolygókon sokkal kevesebb. Jaj, de már ez sem érdekel, csak jöjjön.
Steam-en még mindig 10.-t írnak, mindenhol máshol pedig 12.-e.[ Szerkesztve ]
-
front3r
őstag
Hangolódjunk a játékra: https://open.spotify.com/track/2hHBR26EfLmnDkm9Dp6Fh4
:-PPS5 Pro - iPhone 14 Plus, Watch S7, MacBook Pro
-
Vesa
veterán
"Már akkor siránkoztam a NMS után, mert ha legalább járkálhattam volna a bolygón, már az sokat jelentett volna"
Nem vesztettél semmit, kb. 2 textúra váltakozik jelenleg, az is teljesen sívár tájakra van feszítve. Ok. lehet menni holdjáróval, csak értelme nincs sok.
"helyette csak nézegettem a szebbnél szebb bolygókat, mert az bizony az elite számlájára írandó, hogy gyönyörű, de nekem tetszik a NMS is nagyon"
Elite gyönyörű, csak unalmas. Ha láttál 20rendszert, láttad mind a 4milliárdot, mert ott aztán semmi változatosság nincsen sajnos. Én is felfedezés mániás vagyok, sajnos ebből a szempontból az Elite jelenleg rettentően egysíkú és unalmas.
A tudomány a valóság költészete!
-
oriic
HÁZIGAZDA
Stream (bár eléggé tré minőségű)
Live-Die-Respawn
-
Cruzolka
aktív tag
-
Phobion
őstag
Nekem kb. 200 tuti óra volt. Ne tudd meg azt a frusztrációt amikor félúton jársz, de már megbántad, viszont vissza már nincs értelme fordulni, de a cél még messze.
Már akkor siránkoztam a NMS után, mert ha legalább járkálhattam volna a bolygón, már az sokat jelentett volna, helyette csak nézegettem a szebbnél szebb bolygókat, mert az bizony az elite számlájára írandó, hogy gyönyörű, de nekem tetszik a NMS is nagyon.
-
oriic
HÁZIGAZDA
Lol, érdekes, mert erről eddig semmi szó volt, egyáltalán nem volt hír arról hogy több galaxis lesz. Szép lesz, ha ezt utólag találják ki.
szerk:
Neked meddig tartott Sag A-ig eljutni Elite-ben? Rá akartam venni magam, de inkább lemondtam róla, mert valaki felhozta hogy realtime vagy egy hétig tart az út.
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
Phobion
őstag
"Erről van bármilyen hivatalos forrásod, mert ez így konkrétan nem igaz. A játék legfőbb célja, hogy a galaxis közepébe kell eljutni."
"Ez már csak azért is nem igaz, mert az aranylemezes buildet küldik tovább sokszorosítani."
Azt viszont nem tudjuk, hogy akitől vásárolta ebayről, az a személy honnan szerezte. Simán lehetséges, hogy az egy lopott build régebbről.
De mindegy is, annyira "belefáradtam" már ezekbe, hogy az a "rakás" negatív dolog amit felsoroltak redditen, egyszerűen nem érdekel, csak ne crasheljen a játék és tudjak felfedezni. Számomra nem az lesz a cél, hogy minél hamarabb bejussak a központba.
Ha az ELITE: Dangerous galaxisában kibírtam az oda-vissza utat a Földtől Sag A*-ig, akkor ez leányálom lesz, és akkor bizony még nem lehetett leszállni az atmoszféra nélküli bolygókra. Csak jump scan jump scan jump scan...
-
oriic
HÁZIGAZDA
"Ugyan a cél, hogy az univerzum(!) közepébe jussunk el."
Erről van bármilyen hivatalos forrásod, mert ez így konkrétan nem igaz. A játék legfőbb célja, hogy a galaxis közepébe kell eljutni.
"Külföldi fórumokon sokan azon a véleményen vannak, hogy a megvásárolt példány nem az aranylemezre került végleges játék. "
Ez már csak azért is nem igaz, mert az aranylemezes buildet küldik tovább sokszorosítani.
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
-
Rison77
senior tag
Hát igen, de tekintve, hogy mindenki ugyanabban a galaxisban fog kezdeni, és elvileg "nagyon kicsi" lesz az esélye, hogy bárki belebotlik másikba, így elég kicsinek tűnik. Bár elolvasva, hogyan is jutott el, hogy egy anyag irreálisan drága, amiből rengeteg üzemanyagot tudott venni. De ez is felvet pár kérdést, elfogy az üzemanyag, leszállsz egy bolygón, amin éppen nem találsz üzemanyagot, akkor ott a játéknak kakukk? Vagy minden bolygón található valamennyi, csak győzd idővel bejárni a valós méretekkel rendelkező bolygót, hogy rátalálj.
-
Phobion
őstag
Fontos lenne azt is megjegyezni, hogy 30 óra alatt jutottak el az első galaxis közepébe, ami nem játék vége.
Ugyan a cél, hogy az univerzum(!) közepébe jussunk el. Nem véletlen látni a leakelt videókban, hogy a galaxisnak nevet adtak, tehát nem csak egy galaxis lesz.A játékban pontosan 18446744073709551616 bolygó lesz, ami 18 quantillió nem trillió.
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz Cruzolka #104 üzenetére
"18 Trillió bolygó, akkor ez így megfelel ???"
Kábé.Azért is írtam, hogy igazából tökmindegy, mert olyan mennyiségről beszélünk, amit úgysem lehet ésszel felfogni. (persze csak a magam nevében nyilatkozom ).
Az talán jobban érzékelteti az arányokat, hogy ennyi bolygó minimum milliónyi olyan galaxisban van összesen, mint a mi jól ismert Tejútrendszerünk. -
Cruzolka
aktív tag
-
djculture
félisten
Szerintem eleve túlvan hypeolva ez a játék..
-
baphomet
senior tag
válasz Cruzolka #101 üzenetére
Csak szarrágás, meg tökmindegy, de: 18*10^18=18 quintillion (US rövid skála)=18 trillió (magyar hosszú skála). Wikipedia.
[ Szerkesztve ]
-
Cruzolka
aktív tag
Tévedésben vagy. A Fejlesztők elmondása szerint 90%on egyáltalán nincs élet. a maradék 10%on találni életet, és ezen felül is igen kevés az esély rá, hogy nagyobb állatok népesítsék be az adott bolygót...
De ez 18 quad Trillió bolygó esetén még ezeket számításba véve is Nagy szám.
Tehát az élettel teli bolygók valószínűsége így is nagy!Zolka
Új hozzászólás Aktív témák
● Tilos a warez! (másolt tartalmak, másolásvédelem kijátszása, stb.)
● Profil értékesítés tilos! (Steam, GOG.com, PSN és PH! végfelhasználói szerződése alapján)
- Ps4 Játékok Hamarosan Érkeznek.....
- Dualsense Cosmic Red kiadást vennék / V2 ha lehet
- - Ninento Switch OLED Full Full Extra Csomag - Hibátlan, újszerű állapotban 1,5 év garanciával
- Asus ROG Ally Z1 Extreme 2026 novemberig garis kézi konzol handheld PC mint az új!!!
- Sony Playstation 5 Slim Lemezes 1TB Tárhely, Bontatlan, 2 Év garanciával!