Hirdetés
- Milyen videókártyát?
- OLED monitor topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Locsolkodás helyett hardverekre feni a fogát az ünnepi nyúl
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Házimozi belépő szinten
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- ASUS notebook topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pweisz
senior tag
Régebben a Nissanboard -ot olvasgattam. Aztán ott írták hogy volt aki elvítte teljesítmény mérésre, aztán 75 lóerő ugyanúgy 87 körül volt.
Tényleg, le is írom a hibát ami miatt annó böngésztem a fórumot, hátha másnak is előjön. Olyat csinált az autó hogy csak bizonyos gáz pedál állásnál gyorsult, padló gáznál majdnem lassult. Annyi a megoldás hogy kikell szedni a légtömegmérőt és lepucolni. kb 5 perces munka.(ezt elehet kerülni a rendszeres légszürő cserével, vagy legalábbis egy jó darabig nem jön elő). De mivel szervizekben nem értenek hozzá ezért erre az embernek így kell rájönnie hogy forum túrás. Ami végülis valahol jó jel, mert azt jelenti hogy nem gyakori vendég az Almera
Egyébbként nekem jövőre meglessz a 200ezer km az óra szerint. Valójában meg fene tudja mennyi -
Manitou
veterán
Én 170950Km-el vettem az almerámat , ami elvileg valós km, nem tekergetett, és ha tényleg ennyi van benne, akkor még elég sokáig elmehet, sokáig bírják ezek a motorok
főleg ha még gondozva is vannak. Vezetett szervízkönyves volt, bár ilyet manapság könnyen lehet "gyártani" is akár.
pweisz Nem is tudtam a 75 lovas csak papíron annyi, ez viszont így nem rossz, mert akkor a biztosítás így kedvezőbb lehet, de valójábamn ugyanazt kapod mint az erősebb változattal. Az 1.4-es civiceknél van még olyan, hogy 75 lovas és 90 lovas változat, a 75 lovasból ha kiveszed a szűkítőt, akkor 90-es lesz egyből
-
pweisz
senior tag
válasz
Napfénysüti #90 üzenetére
Szia. Nekem is Almerám. Nincs egyébbként 75 lóerős változat. Adó miatt forgalmaztak a németeknél ilyen modelt. De DYNO padon lemérték, az is 87 lóerő körül van. Tudom ajánlani egyébbként a tipust, nem nagyon van vele gond. Megvételkor a karoszéria állapotára kell nagyon figyelni, meghát az utastér kopásából megsacolni mennyit tekertek vissza. 4 éve használom az enyémet, 98-as évjárat. Nem egy rakéta, inkább családi autó. De elehet vele autozgatni.
-
rup1u5
nagyúr
Ezt szeretem én is a mikrámban, hogy láncos. Mondjuk nekem rögtön megvétel után cserélnem kellett az egész láncfeszítőt és a láncot, mert állítolag régebbi mikráknál van valami tipushiba velük. Az volt egy nagyobb kiadás úgy 30K körül de egyébként azóta (kb másfél év) semmit nem kellett vele komolyabban foglalkozni. A motorja álom! 68ezer kilóméterrel vettem ami egy 1995-ös micra esetében nagy mázli, a váltója patent és pontos mintha vajon járna. Eddig 10-12ezer kilómétert tettem bele. Pöccre indúl mindíg, bemelegedés után nem is lehet hallani hogy jár a motor. Hosszabb ideig esős, párás időben kint parkolni nem szeret. A gyújtáselosztó fedél szigetelhet kicsit rosszúl mert bepárásodik és olyankor nem indúl. Eddig kétszer történt velem ilyen. Olyankor WD40 a gyertyákhoz meg az érintkezőkhöz a gyujtásfedél alá megoldja a problémát. 1-2 éven belűl ki kell pofoznom a kasznit, mert már rohad helyenként és látszik, hogy törve volt vagy törött autóként hozhatták be angliából. Eredetiségvizsgálatnál kimérte a csóka hogy vastagon van glettelve néhol. Sajnos én is koccoltam kétszer az elejét amitől nyomott az orra meg lyukas a műanyag "lökhárító" de hát küldőre nagyából ez a reális egy 470ezres, 15éves autó esetében. Szervókormány nagyon kellemes extra benne. 1.0, 16 szelep, 55 lóerő. A fogyasztása elöszőr meglepett mert 1-1.5 literrel több annál mint amire számítottam de ez a 16 szelepnek tudható be. Azért aurtópályán 90-es tempóval leszorítható 4.5 liter köré. Ezek a japán motorok meglepően virgoncak. Szeretik a magasabb fordulatszám tartományokat. Az enyém meglepően jól kezd el húzni 110-től 130-ig ha odalépek neki. Persze tartósan 110 fölé nem szoktam vele menni de nem rossz dolog, hogy azért lehet vele teherautót előzni pályán úgy, hogy nem torlódik fel mögöttem egy tucat autó.
Néztem 120-130-as fogyasztást is. Úgy azért már benyeli a 7 litert.
Korrekt megbízható szerelőket ismerek Diósd-on ha valakit érdekel....
-
Manitou
veterán
válasz
Napfénysüti #92 üzenetére
Nem Fejér, de még más megyében sem tudok
Nem tűnik rossznak amit linkeltél, de élőben sokszor más mint képről.
Viszont a 4 ajtósnak a csomagterébe pl egy hűtőt nem biztos hogy be tudsz tenni, míg az 5 ajtósba igen, ami amolyan "félkombi" változat. Szóval, nem feltétlen a 4 ajtós jobb ilyen szempontból. De ha csak sima csomagokról van szó, akkor nem érdekes ez a dolog. -
Napfénysüti
nagyúr
Legyen igazad. 75 lovat minimumnak írtam láttam hogy az Almerák inkább 87 lovasak aminek én csak örülök. Primeránál meg vagy 105 vagy 130 lóerős lenne (1.6 vs 2.0).
Váletlenül Fejér megyében nem tudsz jó Nissan szervizt vagy szakit ajánlani? Azért nem árt ha van egy hozzáértő akihez lehet vinni. -
Manitou
veterán
válasz
Napfénysüti #90 üzenetére
Szerintem 650-ből kijön egy jól felszerelt
Az enyém klímás, de nem sokat használtam még, be szoktam néha kapcsolni, mert járatni kell kicsit ha nem használom is.
Inkább 87 lovast vegyél,bár lehet a 75ből is lehet 87-est okosítani, azt nem tudom.
Nem azt mondom , hogy gyorsuló bajnok, de lehet vele haladni.
Szerintem nem lesz ott szükség 150-200k-ra, ha egy jobb állapotút találsz. -
Napfénysüti
nagyúr
Elvárások: túl nagy igényem nincs, hely legyen benne mert utálom a Suzuki féle nyomorgást(ilyet ezért nem is vennék hiába ajánlják), klíma mondjuk talán ami nagyobb plusz de nem létszükséglet, elektromos első ablak nélkül is tudok éli max előny ha van. Szervo mindenképpen kell mert barátnőm is fogja vezetni (Fitt modellek ezért esnek ki). Ezenkívül csak legyen normál állapotú törésmentes de ez úgyis csak ott helyben derül ki. Azért min 75 lóerő nem baj ha van benne hogy tudjunk haladni. 650-es max árat azért is gondoltam ki mert első utam tuti valami műhelybe vezetne átvizsglásra meg a kötelező dolgok cserélyére és átíratással együtt nem baj ha van plusz 150-200k a vételáron felül.
-
Manitou
veterán
válasz
Napfénysüti #88 üzenetére
Szerintem 800-ból simán kapsz egy normálisabbat, most olcsóbbak az autók mint tavaly, vagyis én úgy vettem észre. AZ is kérdés, hogy mik az elvárások, mi legyen benne.
pl:[link] -
Manitou
veterán
válasz
FehérHolló #85 üzenetére
140-nél 13-14l/100km - ez biztos, én mértem
Az durva.
Akkor ez a 2-es almera ha nem tévedek.
Az enyém elvileg 150-160-nál nyel be vagy 10-et.
140 még szerintem 9-ből kijönne. -
Manitou
veterán
válasz
Napfénysüti #83 üzenetére
Tavaly nyáron 800 k körül állt meg átírással + a kötelező szervíz megejtésével, ami éppen esedékes volt, de rokontól vettem, kereskedésben kb +100-150k-val több lett volna minimum.
-
FehérHolló
veterán
válasz
Napfénysüti #84 üzenetére
Szüleimnek jelenleg egy 4 éves Almerájuk van. 1.4-es benzines, csapott hátú változat.
A pontos adatok ismerete nélkül nem akarok hülyeséget írni a fogyasztásról, de városban egész kellemes értékeket mutat, autópályán meg borzalmas (140-nél 13-14l/100km - ez biztos, én mértem).
4-es simán el lehet benne férni, 5-nek már elég szűkös. Az első ülések rendben, a hátsók kicsit fapadosak, de tűrhetően. -
Napfénysüti
nagyúr
Most találtam ezt: Almera
Itt is jókat írnak róla. -
Manitou
veterán
válasz
Napfénysüti #81 üzenetére
Köszönöm
Már így vettem, de szerintem is passzol a felni hozzá. Ja meg volt hozzá 4 acél felni téli gumival.
Múltkor szórakáztam, photoshoppal kicsit, hogy hogyan is nézne ki , ha ültetnék kicsit rajta
[link]Jók ezek a primerák is. Ráadásul 5 ajtós, az meg elég jól is pakolható.
-
Napfénysüti
nagyúr
Most néztem a képet a kocsidról. Nagyon klassz kis gép.
És végre egy ízléses felni hozzá. Herótom van az elnagyzolt felniktől. Meg iszonyat bénán tudnak az emberek választani.
Ha jól tudom Almeránál a Fitt felszereltséget kell kerülni mert azok rém fapadosak.
Nekem most ez tetszik nagyon Nissanból: Primera
De eléggé elgondolkodtattál.Almera is mindenképpen számításban marad mert több helyről hallottam hogy kiváló autó.
-
Manitou
veterán
válasz
Napfénysüti #79 üzenetére
Nekem egy 1.4 GX 4 ajtós sedan. 87 lovas változat van. ( vannak még 75 lovas 1,4-esek is) Van benne elektromos ablak, elektromos tükrök, manuális klíma, centrálzár, immobilizer, távriasztó. 4X légzsák
A fogyasztással annyira még nem vagyok kibékülve, de majd most jobban tudom tesztelni.
Télen 10 liter volt a fogyasztása full városi használat mellett. De csak rövid távokon használtam, munkába járásra 4-5km, a motor nem tudott bemelegedni, emiatt is volt főleg ez a magasabb fogyi. Én főleg városban és rövid távokon megyek vele.
Amúgy elvileg országúton olyan 7 literrel be kéne érje(120-130-nál), erre vonatkozóan viszont nincs nagyobb tapasztalatom.
Fennttartási költség: tankolom bele a benzint és készEgy forintot nem költöttem rá mióta megvan. Illetve vételnél a "kötelező" olajcsere, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő csere megvolt. Mindig pöccre indult még télen is
pedig most voltak kemény mínuszok is. Alkatrészárakat nem tudom, de nem is nagyon lesz rá szükség
De ha mégis, nem hinném, hogy sokkal drágább , mint bármi más elterjedt típushoz, opel astrahoz, swifthez képest.
Komolyabb ismert típushibája nincs az almeráknak. Egy-kettő van karosszéri ügyileg, hogy a küszöb szeret rohadni, illetve a hátsó kerékjárati ívek is. Ezekre oda kell figyelni. -
Napfénysüti
nagyúr
-
Manitou
veterán
válasz
Napfénysüti #77 üzenetére
3-4 felnőttel teljesen ok. Elég tágas szerintem. 183 cm vagyok, mögöttem is simán elfér egy ekkora ember. Hasonló korú swifttől, civictől nagyobb belterű,
-
Manitou
veterán
válasz
Napfénysüti #71 üzenetére
Nekem tavaly nyár óta van meg az almerám ( 98 10. havi), azóta kb napi használatban van. Eddig minden ok vele. Ez a típus nagyon megbízható. A motorja láncos, ami tudtommal 200 000 km-ig gond nélkül elmegy
, utána kell csak cserélni.
A primerák is úgy tudom elég megbízhatóak, csak fogyasztásban + 1-1,5 liter az almerához képest. -
rup1u5
nagyúr
válasz
Napfénysüti #73 üzenetére
Benzinest akarsz mindenképpen?
-
Napfénysüti
nagyúr
Ha jól tudom ez a széria Angliában készült de a motorja még japán. Olvasgatom a népítéletet ezerrel és eddig nagy többségben jókat írtak róla.
Ha meglenne már a pénz rá asszem körbenéznék személyesen is. Csak azt nem tudom hogy elég az 1.6-os motorral venni vagy inkább a 2.0 literest érdemes választani. Ahogy nézem a fogyasztása egyiknek se a legkedvezőbb de hát valamit valamiért.
-
rup1u5
nagyúr
válasz
Napfénysüti #71 üzenetére
Saját tapasztalatom sajnos nincs de nekem is nagyon tetszenek a Primerák.
Majd egyszer, nagysokára valószínüleg egy 2.2 DTI kombi Primera fogja váltani nálam a kis Micrát. Azt én is szeretném tudni, hogy mennyire japán autók ezek az újabb Primerák. Ha francia vagy olasz motorral van szerelve akkor megette a fene.
Totalcar.hu-n érdemes a népitéletet olvasgatni. -
Napfénysüti
nagyúr
Sziasztok!
Idén valószínűleg esélyem lesz autót venni. Nagyon tetszenek a Primerák (1998 körüliek) ha jól emlékszem a P11 széria. Tud valaki róla saját tapasztalatból véleményt? Megbízhatóság, Fenntartási költségek, alkatrészárak, ilyesmik. Nézegettem a jelenlegi használt piacot. Amúgy olyan max 650.000-ig mennék el árban bár egyelőre csak tájékozódom.
Esetleg hasonló korú és árú Almerákról is jöhetne infó, megköszönném. -
rup1u5
nagyúr
Autórádió-magnó kikódolásához értő szagembert keresek!
-
dohány pál
újonc
Sziasztok!
Azzal a problémával fordulnék hozzátok, hogy van nekem egy 2000-es évjáratú nissan almerám, melynek nagyon kemény a kuplungja, és csak az utolsó 1-2 cmen fog. Egyesbe is nagyon nehéz berakni, de aztán a többi sebesség viszonylag normálisan megy csak hát kemény és nagyon lent fog. Cserélve lett a szerkezet, a tárcsa, a kinyomócsapágy és a kuplungbovden. Segítsetek. Valami ötlet vagy tapasztalat? Köszi: Pali -
rup1u5
nagyúr
95-ös Micra gyári Blaupunkt magnójához keresek kódot.
4 számjegy és 1-essel kell kezdődnie.
-
setye78
csendes tag
sziasztok keresek egy nissan bluebird slx2.d autohoz szelepfedelet ha valakinek lenne egy fölösbe. ld20-as motor a 49kw teljesitményű.
-
3d
tag
-
setye78
csendes tag
jéé egy tesó a sunny hasonlit http://prohardver.hu/dl/s/yk.gifa blubirdre nem is kicsit gratula a verdához aszem lesz közös témánk.
-
setye78
csendes tag
Szerbusztok ujj vok itt egy 1985-ös nissan bluebird kombi u11 2000dizel tipus ujj boldog tulaja vagyok örülök hogy végre találtam egy forumot majd töltögetek képeket is.ha esetleg valakinek ilyen van vagy hasonló http://prohardver.hu/dl/upc/2009-09/11/229364_oanbalatgp22syfo_nissan_bluebird-traveller-1987_main.jpg
szivesen várok tapasztalt dolgokat véleményeket.
-
hory 26
csendes tag
-
hory 26
csendes tag
sziasztok hory vagyok nekem egy nissan sunny 17 diesel kombim van 1986-os.a család kedvence.raktam fel pár képet róla.
-
sunny1
tag
Sziasztok!Nissan márkajelet keresek a hűtőrácsra.Ha tud valaki írjon.
-
Manitou
veterán
Up mert nagyon elsűlyedt a topic.
Ennyire kevés a nissanos? -
DrSTomi
csendes tag
2003-as N16-os komplett 1.5 benzin motor ELADÓ!
Rajta van minden a váltó kivételével ami a müködéséhez szükséges!!! A motor teljesen üzemképes lábon jött a bontás helyéig 240km-ert! 5.5 fogyasztással!
-öninditó
-klima kompresszor
-katalizátor
-gyujtó trafók
50.000 FT!!!! Kompletten! Papiros!!!Komplett első-hátsó futómü ABS jeladókkal féktárcsákkal-dobokkal gólyalábbal, bölcsővel, hátsó hiddal!
30.000 Ft!!!!!!!!!!Zár garnitura 2db inmós, centrálos kulcsal.
10.000Ft!!!!!!!!!Ventillátor ház(klimás)
3000 Ft!!!!Első szélvédő (bontott, kavicsfelverődés nincs rajta!)
10.000!!!!Hátsó lámpa (Ball)+ajándék jobbos (sérült!)
4000FtHátsó lökhárító
8000FTNagyon sok minden más is van HIvj.... kidobni sajnálom de viszont olcsón odaadom....!
-
Miaf
csendes tag
Üdvözlök mindenkit!
Tanácsot szeretnék kérni a következő ügyben:
Adott egy Nissan Note, 1.5 dCi, 86LE motorral szerelt Tekna változat.
2007-es gyártású, 2008 augusztusban vásárolt, jelenleg 21000 ( huszonegyezer) Km van benne.
Múlt héten elkezdett rángatni, majd leállt és nem volt újra indítható. Előzetes jel nem volt, erős volt, húzott, nem nőtt a fogyasztás, nem kopogott, nem csattogott stb.
Kisebb kálvária után bekerült egy szakszervizbe ( nevet egyelőre nem említek ), ahol hidegindítóval be tudták indítani, kerregett szerencsétlen rendesen. Azt mondta a munkafelvevő, hogy résolaj-veszteséget mértek rajta, és a 3. és a 4. befecskendező rossz, el kell küldeni bevizsgálásra őket, majd ha megjön a szakvélemény, kiderül a hogyantovább. A vizsgálat azt állapította meg, hogy a rossz üzemanyag miatt rozsda illetve apró fémforgács került a rendszerbe, így mind a négy befecskendezőt, illetve valószínűleg a nagynyomású pumpát is cserélni kell, de mivel az üzemanyag minőségére vezetik vissza a hibát, így nem garanciális tétel a javítás, ami kb. 1000000 (egymillió) Ft. Ilyen apróságok, hogy üzemanyagrendszer-tisztítás, illetve a befecskendezők ellenőrzési díja már nem is lett számszerűsítve, de az sem két fillér.
Háttérinfo: amikor a gép lerobbant, épp egy Nissan szerviz előtt tette, így bekerült oda, majd hibakiolvasás történt : P0089. Ezt, aki jártas a szerelésben, tudja mit jelent.
Ebből a szervizből elkerült az autó, oda, ahol jelenleg is áll, mert nekik nincs jogosultságuk garanciális javítást végezni.
Tankolás kizárólag kúton történt, nincs számlánk egyről sem.
Természetesen nem vagyok hajlandó benyelni azt, hogy egy ilyen "idős" autón ekkora javítási költségem legyen.
A munkafelvevő azt mondta, hogy ne adjuk fel, írjunk, telefonáljunk, intézkedjünk.
Ebben kérném a segítségeteket. Kinek, hova, mit írjunk?Előre is köszönök minden infót!
-
gaborbol
őstag
UDV!
Nem ismerem a sunnyt, de ha nem talalsz rajta levego szelepet (a futoradiatornal szokott lenni a legmagasabb ponton), akkor csak siman engedd le amikor hideg a motor, a leeresztovel, vagy csak huzd le az also csovet(en azt szoktam).
Csinald meg amit kell, esetleg szedd ki a hutot meg a kiegyenlitotartalyt es slaggal sima vizzel csapasd at, 88-as autonal gondolom lesz benne rendesen cucc, en a motort is at szoktam,meg a futoradiatort is, foleg ha gond van a futessel, DE CSAK HIDEG MOTORNAL.
Toltsd fel a hutot meg a kistartalyt, inditsd el, hagy jarni amig bemelegszik, kinyit a termosztat, toltsd mindig utanna amig kell. Onmagat legteleniti a rendszer.Menj par kilometert majd ellenorizd megint.Hutofolyadek rendes menjen bele, ne teszkos, ennyi. -
zolka78
senior tag
Sziasztok, '88-s Nissan Sunny-m van. Hűtőfolyadékot cserélnék, de nem tudom. hogy végezzem a légtelenítést. Le eresztő csavart csak a hűtőn találtam.
-
Manitou
veterán
Én is beléptem a klubba egy 98-as 1.4-es Almera sedánnal
Úgy látom ez a topic nem nagyon pörög. Van itt valakinek almerája? -
Tallér2222
csendes tag
Heló mindenkinek!
Feltételezem, hogy itt azért mindenki nissan közelbe mozog!
És az lenne a kérésem kérdésem, ha valaki tud 300zx et eladót méltányos árfekvésben az szóljon már!
Ja és tanácsokat is szívesen vennék a vásárlással kapcsolatban!
Mert sok fórumot végig olvastam és mindenki dicséri! Ez teljesen érthető mert über király a gép de csak vannak olyan sarkalatos pontjai a vásárlásnak amire mindenképp érdemes odafigyelni!
És itt a rozsdáról már tudok tehát azon kívül kérnék tanácsokat!
Előre is köszönöm. -
Tallér2222
csendes tag
Up A fórumnak!!
Szerintem a Nissan 300 zx a legkirályabb verda az egész földkerekségen!
Nekem is ilyen kell csak gyűjtögetni kell szorgosan!
Mégegyszer UP -
(Kolombusz)
veterán
A múltkor volt szerencsém egy X-trail 2.0 dci-hez, a 173 lovas változathoz.
Tök fullos volt, csak automata nem volt benne.Hát kurva jó.
Akkora ereje van a motornak. Dízel létére lelkesen forog el tiltásig akár négyesben is és csak tol és tol és tol.A gyári navi is korrekt (legalábbis Miskolcon, egyébként azt mondta a faszi, hogy kisebb helyeken szart nem ér), nagyon vagányul néz ki a navigáció, rendes térképpel az igot lemosná. Nem zörög, az autó egyben van, a szélzaj sem vészes, na jó 180 felett már elég hangos...
És közben olyan romboló feelinged van. Kéne.
-
szaxo
csendes tag
jah és rakok majd fel néhány képet is
[L:/dl/upc/2008-12/20/195775_ttbs46fv7cumqiqq_skyline0.jpg][IMG:/dl/upc/2008-12/20/195775_ttbs46fv7cumqiqq_skyline0.thumb.jpg][L:/dl/upc/2008-12/20/195775_mbcvmxu1ixmknj4h_skyline_kombi.jpg][IMG:/dl/upc/2008-12/20/195775_mbcvmxu1ixmknj4h_skyline_kombi.thumb.jpg][L:/dl/upc/2008-12/20/195775_v8oaotrvmrihty4h_9_22.jpg][IMG:/dl/upc/2008-12/20/195775_v8oaotrvmrihty4h_9_22.thumb.jpg][L:/dl/upc/2008-12/20/195775_fccy55raododvjcx_9_18.jpg][IMG:/dl/upc/2008-12/20/195775_fccy55raododvjcx_9_18.thumb.jpg]
[/IMG][/L][/IMG][/L][/IMG][/L][/IMG][/L]
-
szaxo
csendes tag
hello!
Szerintem a nissan oknál nincs jobb auto jelenleg egy primerank van de nekem nagy kedvencem a skyline r34es -
trassher
addikt
-
rup1u5
nagyúr
beléptem a kluba egy 1995-ös Micra-val.
Nagyon zsír!!
3ajtó, 988cc, 16 szelep, 55 lóerő, fehér szín és 13 év alatt 67000km -ert mentek csak vele.
tip-top! -
KMan
őstag
válasz
(Kolombusz) #28 üzenetére
Hatchback. Tok ugyanilyen mint ez csak nincs felni de nem is lesz. Most hogy mondod csomagter felol bal oldalrol jon egy kis kopogas ha eles jobb kanyart veszek 60-70 korul. Nem tom mi lehet kerdeztem mar szerelo havertol, nemtudja. Nem is erdekel.
-
R
senior tag
segítek a topikon
,
a fajkasházinak is van egy ilyen tragacsa
-
KMan
őstag
válasz
(Kolombusz) #25 üzenetére
Annyira meg nem veszes, de mar kezdenek faradni. Ultem mar fiatalabb autoban ami jobban zorgott. Meg boven elviselheto szinten azt tudom mondani.
-
(Kolombusz)
veterán
Valaki tud P12 Primerahoz Birdview lemezt szerezni?
-
KMan
őstag
válasz
(Kolombusz) #23 üzenetére
SR20DE P11-em van. Ha erdekel vmi konkretan tudok rola irni.
-
KMan
őstag
Akinek meg nem volt eleg a Pivo es az Urge, az beszallhat az idogepbe
[link] -
KMan
őstag
válasz
(Kolombusz) #1 üzenetére
Na en ezt mar reg meg akartam nyitni
P11-em van. -
(Kolombusz)
veterán
[link] - ez a legjobb, mikor láttam a tv-ben leesett az állam.
Más: kiváncsi leszek, hogy a Tiidát mennyire fogják venni, mert ennyire jellegtelen Nissant már rég láttam. -
Achill3uS
nagyúr
válasz
(Kolombusz) #17 üzenetére
lool, keresztapa
-
Overlocker
veterán
válasz
(Kolombusz) #17 üzenetére
A nő arcát utána megnéztem volna
-
(Kolombusz)
veterán
Hehe, ez jó: [link]
-
Lord Zero
addikt
válasz
(Kolombusz) #1 üzenetére
ha nissan, akkor csakis infiniti
az elérhető kategóriák - micra/almera/primera - egyedei nekem nagyon nem tetszenek (ez nem minőségi mutató - a renault-frigytől teljesen függetlenül mondom -, a gépek ettől még jók), anno az autóvásárlás hajrájában gondolkodtam nissanon.. de csak pár percet -
(Kolombusz)
veterán
Nem tudjátok, hogy hol lehet hivatalos Nissan cuccokat kapni? Gondolok itt pólóra, sapkára, táskára, szemüvegre, stb...
-
Overlocker
veterán
Akinek eddig kimaradt volna, Nissan Skyline GT R34 kötelező video
[link]
Jah, az előbb a suprát kihagytam
[Szerkesztve] -
(Kolombusz)
veterán
A múltkor a Fiestát kellett vinni szervizbe, 2 éves, már 1 hónapot állt összesen szervizben, hurrá, tényleg feel the difference megvan...
Pénztáros csajszinak elsírom, hogy mennyi gond volt már vele, meg itt zörög-ott zörög, mondja, hogy pedig nem nagyon szokott rá panasz lenni.
Mondtam neki, hogy nem éppen egy Nissan, vágott egy pofát, köpni-nyelni nem tudott. -
Overlocker
veterán
huha, jó lett az első hsz
Azt hiszem ide sokat fogok járniElsősorban Skyline GT R34 fan vagyok, de jöhet az 350Z, RX-7, újjonan sylvia is tetszik
[Szerkesztve] -
Achill3uS
nagyúr
válasz
(Kolombusz) #10 üzenetére
hát igen, nomeg az Eclipse.. sztem ezek el is nyomták rendesen.. mondjuk az RX-7 design-ja mellett a 300ZX egy téglatest
egy volt csoporttarsam kapott egy 3000GT-t apucitol, ezt a fajtát [link], szerencsére ez nem tetszik, kül. el kellett volna lopnom -
Achill3uS
nagyúr
válasz
(Kolombusz) #7 üzenetére
na igen, a 300ZX már inkább egy ''utcai versenyautonak'' készült
lehet belöle csunya dolgokat csinalni [link]
dokar: opelből nissan replika?
dragonfx: hát igen, a zászlóshajók
[Szerkesztve] -
(Kolombusz)
veterán
A 240SX vagány, bár nekem a 300ZX tetszik igazán.
Targatető, duplaturbó, 4kerékkormáányzás. Áhh, micsoda jármű. Belülről sajnos már eléggé idejétmúlt, a külső formavilág viszont örök és olyan érzésem van, hogy maga az autó is, ezek még akkor készültek, amikor a Nissan tényleg elpusztíthatatlan járgányokat csinált.
A 350Z a másik nagy barátom, a logoutos blogomban leírtam az élményt, ami vele kapcsolatban ért.
A Skyline egy vaddisznó, nem szép, de brutális. A Sylvia viszont kifejezetten pofás. -
Achill3uS
nagyúr
válasz
(Kolombusz) #2 üzenetére
szép kezdés
hasonlóan érzek énis, Nissan van nekemis a terveim között a jövőben, régóta a 200/240SX a kedvenc, ma is sok tuningműhely épít rájuk, nem véletlenül.. az alap ára pedig használtam nem valami sok.. pár kép izelítőül, mit lehet vele kezdeni: [link] [link] [link] [link] [link]
persze a jo öreg Skyline GTR 34 is nagy kedvenc, de az inkább az elérhetetlen álom csakúgy mint a 350Z vagy a Sylvia -
dokar
addikt
válasz
(Kolombusz) #2 üzenetére
Nem nagyon jelentkeztek...
türelem
amúgy nagyon igényes lett az első hsz, gratula -
(Kolombusz)
veterán
Nem nagyon jelentkeztek...
No, akkor kérdezek, hátha jön valaki.
Van vkinek P10 faceliftes, vagy P11-es GT-je?
Ilyet néztem ki magamnak jövőre, a felvételi utánra.
Milyen az automatája, lomha, vagy képes igazodni a motor erejéhez? -
(Kolombusz)
veterán
Sziasztok!
Mielőtt bármibe is belekezdenék, elárulom, hogy ez a kedvenc autómárkám, elfogult vagyok, de tisztában vagyok azokkal a dolgokkal, amik a Renault-Nissan házasság velejárói.
Egy kis történelem:
1933
A Nikon Sangyo Co. és a Tobata Imono Co. megalapítják közös vállalatukat, a Jidosha-Seido Ltd-t, a briliáns menedzser, Yoshisuke Aikawa vezetésével. A cég által forgalomba hozott gépjárművek a Datsun márkanevet kapják.
1934
A Nikon Sangyo Co. kizárólagos részesedést szerez a vállalatban és megváltoztatja a nevét NISSAN Motor Co., Ltd-re.
1935
A yokohamai gyár gyártósoráról legördül az első Datsun autó. Megkezdődik a NISSAN személyautók, buszok és haszongépjárművek tömeges gyártása.
1941
A második világháború kiszélesedésével - különös tekintettel az óceáni hadszíntérre - a NISSAN termelése elérte az éves 20.000 darab gépjárművet.
1947
A háború után újra kezdik a Datsun személygépkocsik gyártását.
1951
Egy legenda születik. A katonai célú járművek gyártása során szerzett tapasztalat segítette hozzá a tervezőmérnököket az azóta is világhírű terepjáró, a Patrol megtervezéséhez. 6 hengeres, 85 lóerős motorjával a Patrol az akkor igen népszerű Willis Jeep méltó ellenfelévé vált, sőt számos tulajdonságában, mint például a terhelhetőség és az erő, felül is múlta azt.
1959
A Japánban gyártott Datsun Bluebird hatalmas nemzetközi sikert arat.
1960
Kaliforniában megalapítják a NISSAN Motor Corporation USA (NMC)-t. Az USA-export megindítása után két évvel a NISSAN-nak már saját képviselete van az országban.
1962
Megkezdődik a NISSAN autók forgalmazása Európában.
1966
A NISSAN fuzionál a Prince Motor Company-val. Ennél fogva a cég szert tett jó pár magasan kvalifikált, elismert mérnökre, valamint olyan nemzetközi szinten is közkedvelt modellekre, mint a Skyline és a Gloria.
1969
Megkezdődik a legendás 240Z gyártása. A 2,4 literes, hathengeres motor 150 lóerővel bír, így egy Porsche teljesítményével büszkélkedhet - csak éppen az ár feléért.
1973
A nagy olajválság évében a NISSAN Sunny első helyen végez az Amerikai Környezetvédelmi Hivatal üzemanyag-fogyasztási tesztjén és így az egyik legnépszerűbb autóvá válik a kontinensen.
1980
A NISSAN részesedéshez jut a barcelonai Motor Iberica, S.A.-ban. Az összesített export átlépi a tízmillió egységet. Tennessee-ben megalapítják a NISSAN Motor Manufacturing Corporation USA-t (NMMC).
1983
Spanyolországban, a NISSAN Motor Iberica S.A.-nál, megkezdődik a legendás Patrol (Safari) gyártása. Az eddigi gyakorlattal ellentétben, amelynek keretében az összes exportra szánt járművet Datsun név alatt értékesítették, az összes járművet a Nissan márkanév alatt egyesítették és értékesítették.
1984
A nagy-britanniai Sunderlandben megalapítják a NISSAN Motor Manufacturing (UK) Ltd-t.
1986
Az első Bluebirds legördül a NISSAN Motor Manufacturing (UK) Ltd. gyártószalagjáról.
1988
Megalapítják Nagy-Britanniában a NISSAN European Technical Centre Ltd-t (Nissan Európai Technikai Központ).
1989
Amsterdamban megalapítják a NISSAN Europe NV (NENV)-t. Innen számos európai projektet és tevékenységet koordinálnak, mint például a termékfejlesztést, a gyártást, az értékesítést és a finanszírozást.
1991
Nagy-Britanniában új képviseletet alapítanak NISSAN Motor (GB) Ltd. néven. Ezzel egyidejűleg a NISSAN Motor Manufacturing (UK) Ltd. megkezdi a Primera 5-ajtós változatának exportját Japánba.
1992
Németországban megalapítják a müncheni székhelyű NISSAN Design Europe GmbH-t. Az első bevezetés a Sunderlandban gyártott, immár rangidősnek számító NISSAN kisautó, a Micra nevéhez fűződik. Az autó legújabb változatát 1993-ban az Év Európai Autójának választották.
1993
Egy NISSAN meghódítja a világot. A NISSAN Motor Iberica S.A. elkezdi az új összkerék-meghajtású terepjáró, a Terrano II gyártását. Az autó világszerte hatalmas sikernek örvend és az így megnövekedett igények barcelonai gyár teljes gyártókapacitásának 15%-át lefoglalják.
1995
A NISSAN Motor Manufacturing (UK) Ltd. megkezdi a Nissan Micra kisautók exportját Ausztráliába.
1997
Spanyolországban megalapítják a NISSAN European Technical Centre (Espana) S.A.-t.
1999
A Renault és a NISSAN világszintű szövetséget köt. A szövetség révén létrejön a negyedik legnagyobb autóipari csoport, amely éves szinten 5.000.000 autót gyárt és több mint 265000 embert foglalkoztat.
2001
A NISSAN visszatér. 2001-től a cég ismét nyereséges. A haszonkulcs átlépi a 8%-ot, amely a legmagasabb a cég történetében.
2002
Carlos Ghosn, a NISSAN elnöke és ügyvezetője meglepi az elemzőket azon kijelentésével, hogy a tervezetthez képest a NISSAN Revival Plan céljai már egy évvel korábban teljesülnek. Életbe lép a második három évre szóló program, a NISSAN 180. A NISSAN új európai központját Párizs közelében jelöli ki, amelyet NISSAN Europe SAS néven be is jegyeznek.
2003
Londonban megnyílik a NISSAN európai dizájn központ. A NISSAN 2002-ben 6,25 milliárd eurós rekord üzemi nyereséget könyvelhet el, 10,8 %-os haszonkulcscsal - ez a legmagasabb haszonkulcs az egész iparágban. A NISSAN által felvett hiteleket teljes mértékben visszafizették, így a NISSAN jóformán az egyedüli autógyártó, aki napjainkig hitelek nélkül folytatja tevékenységét.
2004
A 2003-as üzleti évben a NISSAN rekordnagyságú üzemi nyereséget, 6,29 milliárd eurót könyvelhet el, 11,1%-os haszonkulcs mellett, így megerősítette a legprofitábilisabb autógyártónak kijáró címét a világon.
2005 július 1.
Magyarországon megalapítják a Nissan Közép-Kelet Európai Régióközpontját, a Nissan Sales Central and Eastern Europe-ot.
Ebből a nem is olyan rövid történelmi áttekintésből (amelyet a nissan.hu-ról másoltam) kiderül, hogy bizony voltak hullámvölgyek a cég történetében, ennek ellenére olyan legendás modelleket készítettek, mint a Z-széria, a Skyline, a Patrol.
Magyarországon is elég sok Nissan fut az utakon. A családban volt egy 94-es 1.6-os LX Primera, újonnan vettük, 2005-ig szolgált hűségesen, gond nélkül. Természetes volt tehát, hogy ismét Nissant veszünk és nem bántuk meg. Egy 1.9-es dízel Primerara esett a választás ([link]).
Néhány hasznos link:
[link] - Nissan Magyarország
[link] - Nissannal kapcsolatos linkek gyűjtőhelye
[link] - Nissan Fan Klub (magyar)
[link] - végül egy kis extra, azoknak, akik 300ZX vásárlásán törik fejüket. Ez a ma is gyönyörű és impozáns teljesítményű autó már olcsón beszerezhető.
Nissanosok fogjunk és tartsunk össze!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 12 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Számítógép játékra! I7 6700 / GTX 1070 8GB / 16GB DDR4 / 500GB SSD
- Phone 14 128GB Független! Hibátlan állapot! 6 Hó Jótállás! Akku: 86%
- BESZÁMÍTÁS! GigabyteB650M R5 7500F 32GB DDR5 1TB SSD RTX 3060 Ti 8GB Lian Li O11 ROG Dynamic XL 650W
- BESZÁMÍTÁS! 1350W Thermaltake Toughpower GF3 Gold tápegység garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest