- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Manitou
addikt
Én is beléptem a klubba egy 98-as 1.4-es Almera sedánnal
Úgy látom ez a topic nem nagyon pörög. Van itt valakinek almerája? -
Manitou
addikt
-
Manitou
addikt
Up mert nagyon elsűlyedt a topic.
Ennyire kevés a nissanos? -
Manitou
addikt
válasz Napfénysüti #71 üzenetére
Nekem tavaly nyár óta van meg az almerám ( 98 10. havi), azóta kb napi használatban van. Eddig minden ok vele. Ez a típus nagyon megbízható. A motorja láncos, ami tudtommal 200 000 km-ig gond nélkül elmegy , utána kell csak cserélni.
A primerák is úgy tudom elég megbízhatóak, csak fogyasztásban + 1-1,5 liter az almerához képest. -
Manitou
addikt
válasz Napfénysüti #77 üzenetére
3-4 felnőttel teljesen ok. Elég tágas szerintem. 183 cm vagyok, mögöttem is simán elfér egy ekkora ember. Hasonló korú swifttől, civictől nagyobb belterű,
-
Manitou
addikt
válasz Napfénysüti #79 üzenetére
Nekem egy 1.4 GX 4 ajtós sedan. 87 lovas változat van. ( vannak még 75 lovas 1,4-esek is) Van benne elektromos ablak, elektromos tükrök, manuális klíma, centrálzár, immobilizer, távriasztó. 4X légzsák
A fogyasztással annyira még nem vagyok kibékülve, de majd most jobban tudom tesztelni.
Télen 10 liter volt a fogyasztása full városi használat mellett. De csak rövid távokon használtam, munkába járásra 4-5km, a motor nem tudott bemelegedni, emiatt is volt főleg ez a magasabb fogyi. Én főleg városban és rövid távokon megyek vele.
Amúgy elvileg országúton olyan 7 literrel be kéne érje(120-130-nál), erre vonatkozóan viszont nincs nagyobb tapasztalatom.
Fennttartási költség: tankolom bele a benzint és kész Egy forintot nem költöttem rá mióta megvan. Illetve vételnél a "kötelező" olajcsere, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő csere megvolt. Mindig pöccre indult még télen is pedig most voltak kemény mínuszok is. Alkatrészárakat nem tudom, de nem is nagyon lesz rá szükség De ha mégis, nem hinném, hogy sokkal drágább , mint bármi más elterjedt típushoz, opel astrahoz, swifthez képest.
Komolyabb ismert típushibája nincs az almeráknak. Egy-kettő van karosszéri ügyileg, hogy a küszöb szeret rohadni, illetve a hátsó kerékjárati ívek is. Ezekre oda kell figyelni.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Napfénysüti #81 üzenetére
Köszönöm Már így vettem, de szerintem is passzol a felni hozzá. Ja meg volt hozzá 4 acél felni téli gumival.
Múltkor szórakáztam, photoshoppal kicsit, hogy hogyan is nézne ki , ha ültetnék kicsit rajta
[link]Jók ezek a primerák is. Ráadásul 5 ajtós, az meg elég jól is pakolható.
-
Manitou
addikt
válasz Napfénysüti #83 üzenetére
Tavaly nyáron 800 k körül állt meg átírással + a kötelező szervíz megejtésével, ami éppen esedékes volt, de rokontól vettem, kereskedésben kb +100-150k-val több lett volna minimum.
-
Manitou
addikt
válasz FehérHolló #85 üzenetére
140-nél 13-14l/100km - ez biztos, én mértem Az durva.
Akkor ez a 2-es almera ha nem tévedek.
Az enyém elvileg 150-160-nál nyel be vagy 10-et.
140 még szerintem 9-ből kijönne. -
Manitou
addikt
válasz Napfénysüti #88 üzenetére
Szerintem 800-ból simán kapsz egy normálisabbat, most olcsóbbak az autók mint tavaly, vagyis én úgy vettem észre. AZ is kérdés, hogy mik az elvárások, mi legyen benne.
pl:[link][ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Napfénysüti #90 üzenetére
Szerintem 650-ből kijön egy jól felszerelt Az enyém klímás, de nem sokat használtam még, be szoktam néha kapcsolni, mert járatni kell kicsit ha nem használom is.
Inkább 87 lovast vegyél,bár lehet a 75ből is lehet 87-est okosítani, azt nem tudom.
Nem azt mondom , hogy gyorsuló bajnok, de lehet vele haladni.
Szerintem nem lesz ott szükség 150-200k-ra, ha egy jobb állapotút találsz. -
Manitou
addikt
válasz Napfénysüti #92 üzenetére
Nem Fejér, de még más megyében sem tudok
Nem tűnik rossznak amit linkeltél, de élőben sokszor más mint képről.
Viszont a 4 ajtósnak a csomagterébe pl egy hűtőt nem biztos hogy be tudsz tenni, míg az 5 ajtósba igen, ami amolyan "félkombi" változat. Szóval, nem feltétlen a 4 ajtós jobb ilyen szempontból. De ha csak sima csomagokról van szó, akkor nem érdekes ez a dolog.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
Én 170950Km-el vettem az almerámat , ami elvileg valós km, nem tekergetett, és ha tényleg ennyi van benne, akkor még elég sokáig elmehet, sokáig bírják ezek a motorok főleg ha még gondozva is vannak. Vezetett szervízkönyves volt, bár ilyet manapság könnyen lehet "gyártani" is akár.
pweisz Nem is tudtam a 75 lovas csak papíron annyi, ez viszont így nem rossz, mert akkor a biztosítás így kedvezőbb lehet, de valójábamn ugyanazt kapod mint az erősebb változattal. Az 1.4-es civiceknél van még olyan, hogy 75 lovas és 90 lovas változat, a 75 lovasból ha kiveszed a szűkítőt, akkor 90-es lesz egyből
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
Ha nem is jégen, de lehet mérőpadon
Inkább 8s az a 7 , de az is nagyon jó eredmény.
Én is nézegettem régebben módosításokat hozzá. Volt egy külföldi fórum,ahol 1.4-et turbósítottak.
Elvileg chip tuninggal 87-ről 98-ra hozható, meg még egy két módosítás hozhat plussz pár lóerőt. De a fogyasztás tutira megnő már ekkor, érdemesebb inkább venni alapból egy erősebbet, ha valakinek erre van igénye, mint ezzel mókolni. -
Manitou
addikt
És ezek az átalakítások mennyibe kerültek? Végsebesség téma annyira nem érdekel, inkább az hogy mennyire változott meg a kocsi rugalmassága.
Etanolon én is agyalok már egy ideje, hogy ki kéne próbálni először így felesbe. Bár én nem sokat megyek a kocsival éves szinten, átalakítani E85-re nem nagyon érné meg nekem, sokára hozná vissza az árát.
Jöhet átalakítás utáni kép is -
Manitou
addikt
Úgy mondjuk gondolom megérte, ha magad csináltad a dolgokat.
Furcsa ez a nem tohonya dolog. Több vélemény alapján ez elég megosztó, van aki azt írja elég lomha egy jószág, van aki szerint meg ellenkezőleg. Szerintem sem lomha, vannak ettől sokkal lomhább autók.Ha kicsit forgatod, akkor egész jól húz. Bár a nissan inkább arról ismert, hogy alacsonyabb fordulatszám tartományban is elég jól autózható, ellenben más japánokkal. -
Manitou
addikt
Az szép. Milyen időt mentél? És mik voltak amik megfogtak a kategóriában?
Ja, ne is mondd. Nekem majd 4 db gumiharang kell a lengéscsillapítókra, szét vannak szakadva, ja ez típusbetegség úgy tudom. darabja 8k
Szerencsére amúgy nem nagyon kell ezekhez alkatrész kopón kívül.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
Hamarosan lejár a műszaki a kocsimon. Gondoltam elmegyek kicsit kikormolom a kipuf. rendszert a vizsga előtt, mert ritkán járok vele városon kívül.
Nem is volt nagyon ellustulva a gép, szépen kihuzattam 160-ig 4-esben autópályán. 4-esben mentem vele 130 körül vagy 10 km-t.
Meg erre arra elmentem még vele, csak ott 60-as táblák voltak , úgyhogy ott nem tudtam menni.Lényeg a lényeg, hogy egyszercsak elkezdett pittyegni valami (pity pity pity) , olyasmi hangon, mint valami tolatóradar
Tapasztalt már valaki ilyet? Most gyanakszok egy olyasmire , hogy nem túl tiszta már a levegőszűrő és lehet az okozhatja.
Amint elvettemn a gázról a lábamat kicsit nem sokkal utána elmúlt, vagy ha felváltottam 5-be akkor is.jasszer
nissanfunclub.hu-n nézted már? Ott vannak ilyesmi letölthető dolgok.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
parancsolj ! igaz csak angol van.
Hol akarsz hangszórót cserélni? Ajtóban ovál hangszórók vannak, de pontos méretet nem tudok. Nekem is N15 van és még az évjárat is stimmeljasszer: és rup1u5
itt találtok micrához is, ráadásul magyart.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Sín Pityu #142 üzenetére
Szerintem vidd el egy másik szerelőhöz.
Nekem 180 + van benne, semmi baja.
Alapjárat nem ingadozik melegen ha beindítod utána ?Ez az N15b mi? Nem N16-od van? 2001-ben már nem gyártották csak a 2-es almerát , ami N16 kódnevű. A 2-es almerákban álítólag gyárilag gyenge minőségű anyagból van a vezérműlánc, de ha lecseréli az ember idővel egy minőségire nem lehet gond utána sokáig. Sajna a gyári több tapasztalat alapján emiatt a gyenge anyagminőség miatt akár ennyi km alatt is megadhatja magát, mint ami neked van, bár használatfüggő is, ki mennyire "gyilkolja" a gépet.
[ Szerkesztve ]