- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
nagyúr
Nah ez egész jó hír. Most nagyon a Nissanok felé húzok. Kár hogy nincs még meg a pénz rá. Esetleg tudnála tiedről bővebben írni? Olyanokra gondolok mint fogyasztás, fenntartási költségek, alkatrészárak stb. Ami egy átlag autós számára fontos lehet vásárláskor.
Més que un club!
-
nagyúr
Most néztem a képet a kocsidról. Nagyon klassz kis gép. És végre egy ízléses felni hozzá. Herótom van az elnagyzolt felniktől. Meg iszonyat bénán tudnak az emberek választani.
Ha jól tudom Almeránál a Fitt felszereltséget kell kerülni mert azok rém fapadosak.
Nekem most ez tetszik nagyon Nissanból: Primera
De eléggé elgondolkodtattál. Almera is mindenképpen számításban marad mert több helyről hallottam hogy kiváló autó.Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Elvárások: túl nagy igényem nincs, hely legyen benne mert utálom a Suzuki féle nyomorgást(ilyet ezért nem is vennék hiába ajánlják), klíma mondjuk talán ami nagyobb plusz de nem létszükséglet, elektromos első ablak nélkül is tudok éli max előny ha van. Szervo mindenképpen kell mert barátnőm is fogja vezetni (Fitt modellek ezért esnek ki). Ezenkívül csak legyen normál állapotú törésmentes de ez úgyis csak ott helyben derül ki. Azért min 75 lóerő nem baj ha van benne hogy tudjunk haladni. 650-es max árat azért is gondoltam ki mert első utam tuti valami műhelybe vezetne átvizsglásra meg a kötelező dolgok cserélyére és átíratással együtt nem baj ha van plusz 150-200k a vételáron felül.
Més que un club!
-
nagyúr
Legyen igazad. 75 lovat minimumnak írtam láttam hogy az Almerák inkább 87 lovasak aminek én csak örülök. Primeránál meg vagy 105 vagy 130 lóerős lenne (1.6 vs 2.0).
Váletlenül Fejér megyében nem tudsz jó Nissan szervizt vagy szakit ajánlani? Azért nem árt ha van egy hozzáértő akihez lehet vinni.Més que un club!
-
rup1u5
nagyúr
Ezt szeretem én is a mikrámban, hogy láncos. Mondjuk nekem rögtön megvétel után cserélnem kellett az egész láncfeszítőt és a láncot, mert állítolag régebbi mikráknál van valami tipushiba velük. Az volt egy nagyobb kiadás úgy 30K körül de egyébként azóta (kb másfél év) semmit nem kellett vele komolyabban foglalkozni. A motorja álom! 68ezer kilóméterrel vettem ami egy 1995-ös micra esetében nagy mázli, a váltója patent és pontos mintha vajon járna. Eddig 10-12ezer kilómétert tettem bele. Pöccre indúl mindíg, bemelegedés után nem is lehet hallani hogy jár a motor. Hosszabb ideig esős, párás időben kint parkolni nem szeret. A gyújtáselosztó fedél szigetelhet kicsit rosszúl mert bepárásodik és olyankor nem indúl. Eddig kétszer történt velem ilyen. Olyankor WD40 a gyertyákhoz meg az érintkezőkhöz a gyujtásfedél alá megoldja a problémát. 1-2 éven belűl ki kell pofoznom a kasznit, mert már rohad helyenként és látszik, hogy törve volt vagy törött autóként hozhatták be angliából. Eredetiségvizsgálatnál kimérte a csóka hogy vastagon van glettelve néhol. Sajnos én is koccoltam kétszer az elejét amitől nyomott az orra meg lyukas a műanyag "lökhárító" de hát küldőre nagyából ez a reális egy 470ezres, 15éves autó esetében. Szervókormány nagyon kellemes extra benne. 1.0, 16 szelep, 55 lóerő. A fogyasztása elöszőr meglepett mert 1-1.5 literrel több annál mint amire számítottam de ez a 16 szelepnek tudható be. Azért aurtópályán 90-es tempóval leszorítható 4.5 liter köré. Ezek a japán motorok meglepően virgoncak. Szeretik a magasabb fordulatszám tartományokat. Az enyém meglepően jól kezd el húzni 110-től 130-ig ha odalépek neki. Persze tartósan 110 fölé nem szoktam vele menni de nem rossz dolog, hogy azért lehet vele teherautót előzni pályán úgy, hogy nem torlódik fel mögöttem egy tucat autó. Néztem 120-130-as fogyasztást is. Úgy azért már benyeli a 7 litert.
Korrekt megbízható szerelőket ismerek Diósd-on ha valakit érdekel....
[ Szerkesztve ]
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
pweisz
senior tag
Régebben a Nissanboard -ot olvasgattam. Aztán ott írták hogy volt aki elvítte teljesítmény mérésre, aztán 75 lóerő ugyanúgy 87 körül volt.
Tényleg, le is írom a hibát ami miatt annó böngésztem a fórumot, hátha másnak is előjön. Olyat csinált az autó hogy csak bizonyos gáz pedál állásnál gyorsult, padló gáznál majdnem lassult. Annyi a megoldás hogy kikell szedni a légtömegmérőt és lepucolni. kb 5 perces munka.(ezt elehet kerülni a rendszeres légszürő cserével, vagy legalábbis egy jó darabig nem jön elő). De mivel szervizekben nem értenek hozzá ezért erre az embernek így kell rájönnie hogy forum túrás. Ami végülis valahol jó jel, mert azt jelenti hogy nem gyakori vendég az Almera
Egyébbként nekem jövőre meglessz a 200ezer km az óra szerint. Valójában meg fene tudja mennyi -
pweisz
senior tag
-
nagyúr
-
bobsys
addikt
Timing chain behalt, majdnem ugyanannyi lett volna cserelni mint venni egy bontott motort. Igy az kerult bele.
Teny, hogy olcsoert vettem (3000AUD), kilometer ora szerint 173K volt akkor benne. Viszont nemtudom mennyire hanyagoltak el mielott kipofoztak eladashoz. De ahogy rakerestem nem en voltam az egyetlen ezzel a timing chain problemaval.
Mindegy is mert 1500 penzert masik autot nem tudtam volna venni, ez akkor gombokat ert mukodo motor nelkul.
Ha meg eltudok vele menni meg ~40K kilometert akkor orulok. Az meg ugy masfel ev, utanna akkor veszek valami fiatalabbat.[ Szerkesztve ]
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
bobsys
addikt
Nem, semmi elojel nem volt. Megalltam az ugyfelnel. Elinteztem a dolgokat, visszaulok, inditanek semmi. Probalom megegyszer semmi, gondoltam meghalt az akksi. Lejton alltam igy gurulva beinditult de mar akkor csorgott. Igy kocsi leallit es hivtam a towing companyt, hogy vigyek el a szerelohoz.
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel