Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sifarr

    senior tag

    válasz kilesz77 #277 üzenetére

    Köszönöm, hogy jelezted ezt az anomáliát, javítjuk az ÁSZF-et.
    Nincs mit. Az ember ott segít, ahol tud. Főleg egy olyan szolgáltatónak, amellyel rokonszenvezik. Főképp manapság, amikor a DIGI kanosszajárása bizonyítja, hogy oda kell figyelni a legapróbb részletekre is. N(e)Mhh lehet hibázni, mert ki tudja ... ;)

    Még két kérdés, és viszem is a másik számomat.
    1. Az első, hozzátok vitt számom postpaid volt. Volt hitelképesség vizsgálat is, beküldtem egy mobilszámlát, utána minden simán ment. Ha második számként prepaidet vinnék hozzátok, ugye így akkor nincs kaució?
    2. A telefonos ügyfélszolgálaton indítsam a második szám áthordozását, hogy egy számlán fizethessem a két számot?

Új hozzászólás Aktív témák