- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen TV-t vegyek?
- Felmerült az Intel és az AMD egyesülése
- DUNE médialejátszók topicja
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Házimozi belépő szinten
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
-
PROHARDVER!
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - Korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Új hozzászólás Aktív témák
-
x1port
addikt
válasz Tibee86 #29151 üzenetére
Esetleg valami építő jellegű tanácsot is tudnál adni ?
Hozzám pl akárki jön vendégségbe aki telenoros , annak csak edge van a lakásban.
Különböző csomagokkal , különböző telefonokkal.
( 10. emelet , körbe rálátással egész a Gellért-hegyig. )Tipp ?
Azt ne írd kérlek ,hogy mindenki cserélje le a telefonját a vendégeim közül.
Egyébként az összes kételkedő kollégát szívesen várom vendégségbe
[ Szerkesztve ]
-
novinyul
veterán
válasz Tibee86 #29151 üzenetére
Én is Csepelen lakom,2 előfizuval+ net (mindkettő 10000ft-s alapdíjjal) nemhogy 3G de néha edge sincs!!!Szóval már egy ideje próbálok velük egyeztetni, de eddig nulla reakció. 98 óta vagyok a Telenornál(anno Pannon) de egyre szarabb,pláne mióta hálózatfejlesztésbe kezdtek.Barátnőm Tmobos, ő nálam lazán tolja 4G-s hálozaton.Ja és az utolsó ügyfélszolgálatos beszélgetésnél benyögték hogy sajna nagyon a pusztában lakom!Megértem azt is hogy ők 0.0 MB igérnek biztosan,de azért ez már igen nagy lehúzás!
Xiaomi 14 - Retro telefonok
-
Sayuar
senior tag
válasz Tibee86 #29151 üzenetére
látom a szöveget a saját szád íze szerint értelmezed.
Nyugtass meg: érted hogy mit írok csak szórakozol velem.Akkor utoljára, sokadjára, most csak neked:
Az, hogy egy más (okos) telefonban működik a sim, az csak annyit igazol, hogy a sim nem hibás.
Feltehetően az automatikus készülékbeállítás amit sms-ben küldenek a nokia 515.2-re az nem jó.
Az összes beállítás törlése után lekértem a beállításokat mymenü-ből. Megjött, mentettem. Újraindítottam a készüléket. NEM működik a youtube.
Ezt követően ugyanerre a telefonra a piroséknál is lekértem a készülékbeállításokat és azzal a SIM-el tökéletesen működik a youtube.
Tehát ez nem készülék hiba.Lehet, hogy te szereted az efféle kihívásokat, én nem. Ha más szolgáltató SIM-ével tökéletesen működik a készülék, akkor oda megyek.
Kicsit hosszúra nyújtottam.
Ennyi. -
#79335424
törölt tag
válasz x1port #29148 üzenetére
Hogy tudnád kipróbálni?
24. -én besétáltam a bótba, elhoztam egy kártyát a leggyorsabb csomaggal, meg egy sticket. Fizettem egy ezrest és az ingyennet időszakban nonstop toltam rajta az adatot. 28. -án meg visszavittem, hogy köszi, mégsem kérem. Ennek a lehetőségnek a neve az, hogy próba! -
x1port
addikt
válasz #79335424 #29158 üzenetére
Értem.
Ezzel nem lennék kisegítve.
Ettől még nem tudom ,hogy a mobilomban milyen.Vagy ha azt a sim-et teszem bele akkor meg elérni nem tudnak a saját számomon.
Teljesen mindegy...Más: telenor online-ra nem tudok beállítani 2 telefonszámot?
Mindkettő a nevemen van.
Az egyik számlás a másik kártyás. -
Tibee86
nagyúr
válasz x1port #29152 üzenetére
Nálam pont fordítva (16ker), bár én csak az LTE-ről tudok nyilatkozni. Két felsőkategóriás telefon, egyikben T-s kártya, a másikban Telenor. LTE hálón a Telekomos max 1 pötty, de sokszor csak 3G, a Telenoros pedig állandó 2-3 pötty. A lakás egyik pontjában pedig csak edge van, míg a Telenor még mindig LTE hálón van.
novinyul: LTE sincs?
[ Szerkesztve ]
-
novinyul
veterán
válasz Tibee86 #29163 üzenetére
Most a XIV.kerületben vagyunk, na itt van LTE,nem fullos de van.Viszont Csepel egy párhuzamos idősíkban van és megragadtunk a 2003 években.Röviden LTE-k csengettek,bár már egy stabil HSPA hálózattal is boldog lennék. Lényeg hogy sok pénzért netet nem nagyon kapunk,de a szopóálarc az jár!
Xiaomi 14 - Retro telefonok
-
x1port
addikt
válasz Tibee86 #29166 üzenetére
Van pár tízezer előfizető aki megszívta ezt a 3G dolgot.
Persze azt is megértem,hogy ha őket a telenor grátiszként felengedné a 4G hálózatra , akkor az is kifeküdne.Igazi megoldás a villámygyors hálózatfejlesztés lenne megbízható eszközökkel. A ZTE meg gyártson porszívókat.
-
tomp
félisten
válasz x1port #29167 üzenetére
A ZTE porszívókat se gyártson. Mert akkor az mindent szívna csak port nem.
Ma reggel már eljutottunk oda, hogy lehet(de csak lehet!) paraméterezési hiba van. Nem semmi 79nap után. Még kb ugyan ennyi és sikerül kijavítani.
100. napnál meghívom egy általam kiválasztott üzlet összes dolgozóját egy pohár pezsgőre. Természetesen alkoholmentesre! -
Sayuar
senior tag
válasz Sayuar #28924 üzenetére
naaa!
a hülye user a xar telefonnal (vagyis én) ma este bement egy hivatalos márkaképviseletre.
Megmutattam a problémát: vodás sim-el működik a nokia 515.2-es készüléken a youtube, a telenor online beállítással meg semmi sem.
Azt mondták, látják a hibát: a rendszerben a sim-hez nincs engedélyezve központilag (tehát ez az user a mymenüben nem látja) csak a wap. De sebaj egy klikk, egy újraindítás, és minden ok lesz. Mondom jó, ha mégsem akkor frissítsük a rendszerben az új szig számom, mert számhordozás lesz.
Telefon újraindít és voilá...a hiba továbbra is ugyanaz.[ Szerkesztve ]
-
mm89
őstag
Sziasztok!
Tudunk valamit a roaming eltörlésről? (rákerestem itt a hsz-okra)
Februárban megyek síelni ausztriába, érdemes foglalkoznom a témával, vagy ezalól is simán kihúzzák magukat a magyar cégek?Más:
Mit kell tennem ahhoz, hogy tudjam használni az LTE hálózatokat? Most igényeltem új simet, azt mondta a csávó, hogy ezzel már menni fog. (a telefon tudja, természetesen )
Előfizetésfüggő is a dolog?Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
asdf_
veterán
Kb. 20 forint hivast fogadni/perc es sms-t kuldeni, 75 Ft hivast inditani (csak haza!) es ugy 70-80 Ft egy megabyte internet. Rendkivul meglepo modon a http://www.telenor.hu/roaming/ oldalon vannak a reszletek (es ha valaki a kulfoldi tartozkodasat azzal kivanja tolteni, hogy szarratelefonalja magat, akkor a koltsegcsokkento ajanlatok is ugyanitt talalhatoak).
[ Szerkesztve ]
-
mm89
őstag
válasz #79335424 #29177 üzenetére
Köszönöm a válaszokat!
Akkor az idei síelésnél még nem netezekLTE:
Nem csak a mobilnet miatt érdekel, hanem úgy alapból a használt hálózat miatt. Úgy hallottam, hogy nem merül annyira a telefon LTE hálózaton, mert nem annyira foglalt a hálózat.ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
x1port
addikt
Hogy ne csak a rosszról írjak :
Telenor online-on rendelt telefonokra érvényes a 14 napos elállási jog ?
Valaki élt már vele ?Köszi
-
club1
veterán
válasz x1port #29181 üzenetére
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rend. („Fszr.”) alapján, amennyiben a szerződéskötés a megrendelő által megadott címen vagy PostaPonton történik, és a szerződő fél fogyasztónak minősül, úgy a megrendelő mint előfizető az írásbeli szerződéskötéstől (aláírástól) és a termék átadásától számított 14 napon belül jogosult indokolás nélkül
- elállni a szerződéstől - feltéve, hogy a szolgáltatás nyújtása még nem kezdődött meg;
- felmondani a szerződést - ha a szolgáltatás nyújtása az előfizető beleegyezésével már megkezdődött.
A fentiek szerinti elállási/felmondási jogról, annak gyakorlásának módjáról, az előfizető és a szolgáltató azzal kapcsolatos kötelezettségeiről szóló tájékoztatást a szerződéskötést megelőzően átadott és az előfizető által aláírt írásos tájékoztató tartalmazza.Egy darabig szórakoztak az elállási joggal (konkrétan csak cseregarancia volt náluk és az elállási jogot nem ismerték el), de néhány békéltető testületi határozat után rájöttek, hogy nem tudják alóla a nyakukat kihúzni.
[ Szerkesztve ]
-
x1port
addikt
Igazából arról van szó ,hogy van egy üzleti tarifa.
Az egyik készülék 2 éves hűsége lejárt benne.
Most esedékes egy csere.Mivel a szolgáltatás az tuti marad de a készüléktípus kérdéses ezért lennék rá kíváncsi.
Pl megrendelnék egy S5-öt és mégis úgy gondolom,hogy az Alpha jobb lett volna akkor ez csereköteles 14 napon belül?
Természetesen online rendelve.. -
club1
veterán
válasz x1port #29184 üzenetére
Ha már üzleti tarifáról van szó, akkor nem beszélhetünk elállási jogról, mivel az csak a fogyasztókat illeti meg a jogszabály szerint.
Mivel viszont a Telenor cseregarancia a telenor.hu netshopon keresztül vásárlásra jogosult lakossági és az üzleti előfizetőkre egyaránt érvényes, ezért az jó lehet neked. -
dptrsk
addikt
Nem bizony.
Fogyasztó fogalma(EU):
"...fogyasztónak csak olyan természetes személy minősül, aki – a leggyakoribb megfogalmazás szerint – szakmai, üzleti tevékenységén, vagy foglalkozásán kívül eső célból jár el." -
Csaba1512
tag
válasz x1port #29186 üzenetére
"A telenor.hu-n online megrendelt, igénybevételi díjat utólag fizető, tarifahűséggel kötött (számlás) és feltöltőkártyás előfizetéssel vásárolt mobiltelefonokat és táblagépeket az előfizetés aktiválástól számított 14 naptári napon belül futárral visszaküldheted számunkra, vagy leadhatod a Telenor alábbiakban meghatározott üzleteiben, és ez után a készüléket azonos vagy – amennyiben az érték különbözetet a cserekészülék átvételekor megfizeted – magasabb vételárral rendelkező mobiltelefonra vagy táblagépre cserélheted. A csere keretében pénzvisszafizetést (elállást) nem lehet érvényesíteni, és alacsonyabb értékű készülékre történő cserére sincs lehetőség. Részletfizetéssel történt vásárlás esetén a csereérték a készülék teljes vételára. A cseregarancia a telenor.hu netshopon keresztül vásárlásra jogosult lakossági és az üzleti előfizetőkre egyaránt érvényes.
Cserét készülékenként egyszer, valamint – egy előfizető nevén lévő több előfizetés esetén – előfizetőnként évente kizárólag egy alkalommal lehet kérni. Amennyiben például egy időben vagy 1 éven belül két készüléket vásárolsz, a cseregaranciát csak az egyik készülékre tudod érvényesíteni.
A csere érvényesítésére akkor van lehetőség, amennyiben a terméket gyári csomagolásában, a rövid ideig tartó rendeltetésszerű használattal szükségszerűen együtt járó elhasználódás nyomait leszámítva sértetlenül (pl. mechanikai sérülés – karc, törés stb. – és beázás nyomai a készüléken nem találhatók meg), működőképes állapotban, az eredeti blokkal vagy számlával együtt átadod a futárnak vagy a kijelölt értékesítési pont munkatársának.
Amennyiben a cserét futár közreműködésével kívánod lebonyolítani, úgy kérünk, keresd ügyfélszolgálatunkat a Telenor hálózatából díjmentesen hívható 1220-as telefonszámon, ahol az átvétel helyét és idejét munkatársunkkal egyeztetheted. A cserével akkor tudsz élni, ha a cserére vonatkozó igényedet az előírt 14 napos határidőn belül bejelented számunkra. A futár költségét – ide értve a csereként választott készülék kiszállításának díját – a Telenor átvállalja. A futár a készüléket központi raktárunkba szállítja, ahol munkatársaink ellenőrzik a cserélni kívánt készülék állapotát. Ha a készülék hibátlan, a futárnak átadott csomag pedig tartalmazza az előírt dokumentumokat, a termék gyári csomagolását és a gyári csomagolás részét képező tartozékokat, úgy munkatársaink intézkednek a csereként választott készülék kiszállításáról.
A 14 napos cseregarancia minden Telenor üzletben érvényesíthető.
A 14 napos cseregarancia 2014. június 23-tól visszavonásig érvényes, kizárólag online megrendelés esetén. "
[ Szerkesztve ]
-
DJ. Ru$y
félisten
Sziasztok, lenne pár kérdésem, számhordozás, céges flotta és társaival kapcsolatban.
Szitu: Flottában vagyunk hárman a családban, nekem szükségem van mobilinternetre, flottában ez baromi drága, eldöntöttem, hogy kiválok, és T-s lesz a számom, olcsóbb előfizetés kompletten net csomaggal, 2x annyi nettel. Kérdés, ha kilépek a flottából, akkor kártyásként leszek kezelve minden hűség nélkül, vagy ezt én döntöm el ott és akkor, amikor kivesznek a flottából? A Telenornál be kell jelenteni bármit a számhordozásról, kell papírt kérni, vagy ezt a Telekom intézi? Egy számhordozás mennyi időt vehet igénybe? Amíg "hordozzák" a számom, addig folyamatosan van élő szolgáltatás (Telenor kártyás, és utána rögtön a Telekomos szerződés él) vagy vannak szolgáltatás nélküli "átadási" napok?
Köszönöm, és elnézést a sok kérdésért.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
rgeorge
addikt
válasz x1port #29190 üzenetére
Az elállási jog távollevők közötti szerződések esetén szabályozása változott nemrég, de csak magánszemélyre vonatkozik, azaz cég nem élhet vele más cégnél vásárlásnál sem.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
Csaba1512
tag
válasz rgeorge #29193 üzenetére
Igen de itt nem állhat el a szerződéstől, itt kicserélheti a készüléket azonos vagy magasabb árú készülékre és a Telenor megengedi ezt az üzleti előfizetőknek is.
"A csere teljesítése nem módosítja a vásárlással együtt aláírt, határozott idejű előfizetői szerződés időtartamát. "
Amit te írsz jogszabályt azt a Telenor nem alkalmazza, mert azt mondja hogy ez nem távollévők közötti szerződés.
Véleményük szerint azért nem valósulnak meg az internetes vásárlás kritériumai, mert a fogyasztó nincsen kötelezve a termék átvételére és a szerződést helyszínen kötik meg, ahol az ügyfél kézbe veszi a terméket
[ Szerkesztve ]
-
-
-
dptrsk
addikt
válasz DJ. Ru$y #29192 üzenetére
A flottás telefonszám a te neveden van vagy a flotta nevén?
Ha a te neveden akkor bemész a telekomhoz és kéred a számhordozást. A számhordozás egy előre megadott néhány órás időablak lesz, amikor nem leszel elérhető(jellemzően esti/éjjeli órák).
A telenoros szerződést a telekom felmondja(azaz a számhordozás miatt megszűnik), te kapsz majd a telenortol egy végszámlát.
Telenorba érdemes bemenni adategyeztetésre, mert a számátadás akkor sikeres, ha az átadó-átvevő adatok betűre megegyeznek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest