- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Hatalmas és sokat ígér a Blackview új táblagépe
- Intel Arc Battlemage B570/B580
- Apple asztali gépek
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
-
PROHARDVER!
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Littoral
aktív tag
válasz
novinyul #72006 üzenetére
Ez a nemlétező tartozás behajtatása (-ának kísérlete), úgy látszik, visszatérő motívum náluk, nekem azt sugallja, hogy azon az osztályon, ahol ezt intézik, nem megfelelő munkafegyelem. Ezzel az a baj, hogy emberek idegrendszerével játszanak, és nem mindenki vevő erre. Nálam a megfelelő partnerre találtak. Egy közel 80e Ft-os „tartozás” volt a játék, de úgy, hogy végrehajtó küldte a levelet, ami már bírósági ügyszámra hivatkozott. Előtte semmi érdeklődés, értesítés, bármi hasonló. Nos, a biztos igazam tudatában (nem volt az ügyben semmiféle tartozás) én előbb megfogalmaztam egy feljelentést, egy panaszlevelet a végrehajtónak és a kamarájának, egy beadványt a békéltető testületnek, egy továbbit a bíróságnak, mindezeket mellékelve egy rövid, de a tényekre szorítkozó levelet a szolgáltatónak. Nem találnátok ki, mi történt - és milyen hamar! Úgy látszik, ha van megfelelő fegyelmi motiváció, tudnak gyors és pontos munkát végezni. Egyedül a feljelentést nem küldtem el, de félretettem sablonnak... Semmiféle elnézést kérő, vagy annak megfelelő gesztus (levél, sms) nem érkezett tőlük, pedig lett volna mire. Ez volt az a pont, ahol le kellett volna lépnem, de ők nem bízzák ezt a véletlenre, ha elsőre nem megy, mindig jön egy következő lépés. Most is van, talán majd egyszer megírom, sok függ a szolgáltató interakciójától. Azért bízom a fent írtaknál jobb megoldásban.
TL;DR: Mostohán kezeli az ügyfelet a szolgáltató, ám az még kitart.
-
Vangelis
félisten
válasz
novinyul #21447 üzenetére
Szeretnek ott azért engem.. csak a telefont nem veszik fel és az e-maileket nem fogadják tőlem.
Örök barátság van közöttünk.
Jah meg rekord összegű előleget kérnének....ha kötnék náluk előfizetést.
De most nem tudom mi lesz. Neten mindig visszadobott a rendszer.... ott nem engedett előfizetést venni. Egyszer megpróbáltam poénból... de kiszűrtek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Elektromos autók - motorok
- Hardcore café
- eBay-es kütyük kis pénzért
- iPhone topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Sorozatok
- Hatalmas és sokat ígér a Blackview új táblagépe
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Intel Arc Battlemage B570/B580
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RTX 4060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Manli RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
- Akció! Windows 10 pro OEM licenc kulcs 64/32 bit activation key licensz, liszensz,kulcs
- Thinkpad P16s notebookot vennék
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C/A Universal Dock G2 docking station (5TW13AA) (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest