Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- Steam Deck
- Samsung LCD és LED TV-k
- TCL LCD és LED TV-k
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Kihátrál az x86S architektúra mögül az Intel
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
-
PROHARDVER!
A topikban minden törvénytelen módszer megvitatása tilos!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Egon
nagyúr
Üdv!
Az alábbi problémám megoldásában kérnék segítséget.
Nemrégiben elromlott két redőnyünk (műanyag reddőnyök): leszakadtak (1-1 lamella szakadt el). Hívtam egy szerelőt, aki - bár rákérdeztem, nem lehet-e javítani - új redőny felszerelését tartotta szükségesnek. Egy 150*150 cm-es ablak és egy erkélyajtó érintett (utóbbin szúnyogháló is található). Mivel az erkélyajtó redőnytokja egyben van a mellette található, szinté 150*150 cm-es ablak tokjával, azt mondta hogy csak úgy tudja megcsinálni, ha azt is lecseréli, így tehát 3 redőny és egy szúnyogháló lenne újonnan felszerelve. Egy Megállapodás nevű nyomtatványt íratott alá velem, ami tartalmazza a megrendelést (65.300,- Ft értékben, a szúnyogháló később fizetendő), illetve egy olyan kitételt, hogy "A fenti megrendelés szerződés jellegű, lemondás esetén a megrendelőt anyagi felelősség terheli. Foglaló vissza nem jár."
Mivel a redőnyök egyszerű lamellacserével kb. fillérekből, akár házilag is javíthatók, álláspontom szerint a szerződés megtámadható, mivel rám nézve súlyosan hátrányos (főleg az erkélyajtó tekintetében, ahol egy javítható redőny javítása helyett, egy tökéletesen működő másik redőnyt és a szúnyoghálót is kidobatnák velem, és hoznának helyette újat). Ennélfogva arra készülök, hogy lemondjam a rendelést (a foglaló 5K volt, azt természetesen buktam, de nem is tartanám korrektnek visszakérni). Sajnos már több nap eltelt a megrendelés óta, valszeg elkezdték legyártani a cuccot.
Mi a véleményetek? Hogyan érdemes eljárnom?
Előre is köszönöm a segítséget.[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
Új hozzászólás Aktív témák
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Steam Deck
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Autós topik
- Gyúrósok ide!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest