Új hozzászólás Aktív témák
-
kill_switch
senior tag
válasz
Döglött Róka #348 üzenetére
Ez személyeskedés? Bocs, de én az ilyen jellegű snowflake reakciókat nem tudom hova tenni, öreg vagyok már bohócnak.
Lehet sok volt a háromnegyed, elnézést, nem mértem le mérőszalaggal az életcsíkot, de a felén jócskán túl volt.
Lépjünk túl rajta, fölösleges folytatni. Engem picsáztak el, nem azzal vagánykodtam, hogy én csináltam valamit, amit nem lehet. -
Döglött Róka
veterán
válasz
kill_switch #347 üzenetére
NE személyeskedj mert egyrészt szánalmas másrészt háromnegyedet - 75% a köznyelv szerint - írtál, utána hoztál egy 51%os videót arra a felvetésemre hogy "nem nagyon tudsz 50% fölé menni" (értsd nem zárom ki a lehetőségét).
Nem csak a blokk gomb van, de ha hozol egy replay-t megnézzük mi történt
-
kill_switch
senior tag
válasz
Döglött Róka #346 üzenetére
Elfogadom, hogy te mester vagy, akkor biztos behaluztam, hogy elfogyott az életem nagy része, mire egyáltalán képes voltam védekezni.
-
Döglött Róka
veterán
válasz
kill_switch #344 üzenetére
51, te 75rol vakertal.
@GEIL, ennel szofisztikaltabban le se irhattad volna, hogy nem tudsz mortalozni. A velt erkolcsi foleny hirdetese a 2-6 hites kombokkal csak cseresznye a habon
@Bazsi1987: en se, es neha pokolba kivanom a rankedet, de ugyanakkor jo valakit kiismerni es ugy elverni.
Es szerintem ebben a ranked jo lett, eleve 3 meccses es nem lehet karaktert valtani csak kameot. Nincs tobb pocket-scorpion. -
Bazsi1987
őstag
Van aki csak offiline játszik? 11et is az online része utáltata meg velem( nem vagyok pro player)
-
kill_switch
senior tag
válasz
Döglött Róka #342 üzenetére
Hát, erről majd értesítsd azokat is, akik telerakják a youtube-ot 50%+-os fatal nélküli kombókkal.
De valami ilyesmit kaptam -
GEIL
addikt
válasz
kill_switch #341 üzenetére
Na pont erről a végigpattogtatós kombózástól irtózok....egyszerűen megöli az élvezetet.
Jobban szeretem élvezni a "látványt és a játékot", hagyni a karaktereket felállni, újra alapállás stb...mintha csak egy film vagy "valódi küzdelem" lenne.
Persze összefűzünk pár mozdulatot, de szerintem átlagban 2 - 6 -os kombókkal játszogatunk.....a fele hp csíkot leszedni elég gusztustalan dolog, főleg egy gyengébb játékos ellen....mondhatni megölöd azt a kis játékkedvét is.Egy láma kérdés:
Mikor és hogyan kéne használni a karaktereink alatti "csíkokat"....a mobilos MK-ból ismerős volt látszólag, de valahogy nem tudok velük itt kezdeni semmit.
D-paddel játszom...tehát a 2 analóghoz kb hozzá sem érek meccsek közben....Invasionben is mérgelődtem amikor talizmánt kellett aktiválni de az istenért sem akart semmit csinálni....aztán nyokodtam meg tekergettem egyszerre a 2 analóg sticket és akkor vmit beadott.....de normál meccsnél látom hogy villog és tele a "3 csÍk", de nem jöttem még rá hogyan kéne használni vagy mire jó az. (tutorialt nem csináltam)
-
Döglött Róka
veterán
válasz
kill_switch #341 üzenetére
Nem lehet. Plusz fatal nélkül nem tudsz nagyon 50% fölé menni. Eddig a max amit bekaptam az alulról súrolta a 45-öt. Annyi én is le tudok rakni Reikóval kameot használva.
-
kill_switch
senior tag
válasz
Döglött Róka #340 üzenetére
Pedig Liu Kang-et kb majdnem a végtelenbe lehet kombózni, ha mellé van rakva Sareena.
Volt, hogy elkezdődött a meccs, és konkrétan mozdulni sem tudtam, míg le nem kapálta az életem háromnegyedét. Rendesen letettem a kontrollert, mert annyira nem volt beleszólásom. -
Döglött Róka
veterán
válasz
kill_switch #339 üzenetére
Smoke szar, de lassan kitanulom a mozdulatait plusz majd labban megnézem mit tud. Liuból jót nem láttam csak Reikóval szar a matchup, Johnny meg könnyen zónázható.
Szerintem Mileena rossz, Ashrah is nagyon. Bárki aki Sareena lövésével akar kombózni attól falnak megyek mert damage nem lesz csak elalszom.
-
kill_switch
senior tag
válasz
Döglött Róka #338 üzenetére
Én mindig Smoke, Liu Kang, Johnny Cage trióból kapok... king of the hill ugyanez.
Végignézek 3-4 meccset, mire sorrakerülök biztos, hogy a 3-ból az egyik ellen kell mennem és kb köpni nyelni nem hagynak. -
GEIL
addikt
válasz
Döglött Róka #332 üzenetére
Jó reggelt !
Egy esős hétvége és pár óra játék próbálgatás után azt mondom, hogy nagyon eltalálták ezt a játékot (is).
Story móddal is haladtam, de még csak 40% körül járok.
Invasion-ben is toltam annyit, hogy a kártyám a 15-ös szintig felkúszott és feloldottam Scorpion/Sub-zero és Kung Lao kameo karaktereket is.
Pár "arcade" tornyot is próbáltam egyedül de persze fiammal vertük egymás a legtöbbet
Több karakter is van ami tetszik és Scorpion-t próbálgatom még mindig a legtöbbet, de Smoke, Raiden és Kung Lao is eléggé kézreáll. A kombók összefűzése már itt-ott sikerült fiamnak is meg nekem is. Szóval nálunk összességében jónak ígérkezik ez a rész is. -
Döglött Róka
veterán
válasz
kisbaniiiiii #335 üzenetére
Vagy a mobilod, vagy a memóriád.
-
kisbaniiiiii
csendes tag
válasz
markknight #334 üzenetére
marad a sticky notes meg a türelem és reméljük minél hamarabb patchelik
-
markknight
veterán
válasz
kisbaniiiiii #333 üzenetére
Nekem konzol van, így ez nem játszik, de köszi
-
kisbaniiiiii
csendes tag
válasz
Döglött Róka #327 üzenetére
és @markknight
köszi a "tippeket"ha steam-en játszatok akkor shift+tab -> notes -> be tudjátok gépelni és ki lehet pinelni a felületre + opacity-t is lehet állítani hogy ne takarjon ki teljesen dolgokat
SZÍVESEN!!!!!!!! -
Döglött Róka
veterán
Nem lett semmivel sem lassab kb minden ugyanannyit sebez MK9 ota (felutes 14%, dobas 10-12% alap kombo stringek 10-15%). A kombok meg pont hogy erosebbek lettek. Osszefuzesre meg annyit hogy rossz mozdulatokat hasznalsz ezek szerint, itt a legiharc hangsulyosabb es azt is erdemes belevenni. Egy rendes pvp meccs max 3 perc ha 3 menetes de atlag masfel ket perc a netto menetido. Kivetel ha kisrugasokkal valo kinszenvedes az egesz. Amugy forditani 1hp-rol is lehet.
Gyakoroljatok
Az mk2t meg ne vedd ide, az kobuta jatek volt ehhez kepest.
-
GEIL
addikt
válasz
markknight #330 üzenetére
Azt az Invasion módot még nem kezdtem el, bár gondoltam rá hogy párhuzamosan kéne csinálnom a Story-val, de inkább elvetettem ezt az ötletet.
Még Towert sem indítottam egyet sem.
-
GEIL
addikt
üdv srácok !
Vittem tovább a storyt, már 35 % körül mozog a dolog.......fiammal toltunk kb 20 menetet és egymástól függetlenül mondtuk, hogy az előző részekhez képest picit darabosabb a kombók összefüzése vagy nem éreztünk még rá az ütemre rendesen....az energiacsíkok is "soknak" érződnek....anno a klasszikus Mortal Kombat 2-ben szerintem botrányosan kevés volt az energia és hamar vége lett a meneteknek, itt meg bőven van idő fordítani egy meccsen még kb fele csíkkal is.
-
markknight
veterán
válasz
Döglött Róka #327 üzenetére
Köszi! Ennyit rólam
-
Döglött Róka
veterán
válasz
markknight #326 üzenetére
Fotózod, ne viccelj már. Tessék
-
markknight
veterán
válasz
kisbaniiiiii #324 üzenetére
Lefotózod és nézegeted. Nekem is hiányzik, sajnos agyilag amúgy is leszív a meló, így nincs már energiám megjegyezni
-
Döglött Róka
veterán
válasz
kisbaniiiiii #324 üzenetére
-
kisbaniiiiii
csendes tag
Mivel nincs a comboknál nincs lehetőség csillagozni/pinelni, ezért van valakinek ötlete, hogy mivel lehetne ezt pótolni? Gondolok itt valami appra vagy hasonló dologra. Neeeeeem sticky notes-ozok
(Remélem patchelik
)
-
Döglött Róka
veterán
Ezeket a kulonbsegeket lehet erzekelni jatek kozben, de teny hogy a casual jatekosok nem figyelnek erre, nekik ott az invasion mode.
Es igen egy update rendre boritja a metat
@Hussarf, mint mondtam, az X nalam elhasalt. Megvolt minden DLCvel egyutt de nem elt annyit mint a 9 vagy 11. A skinfarmolas rankedben meg ismeretlen fogalom volt 11ben. Kaptal ~3-5 skint egy szezonban teljesitmenyfuggoen es szia.
-
válasz
Döglött Róka #308 üzenetére
Ebből az is leszűrhető lenne, hogy nagyon érdekelte ka skinek, mert azokhoz sokat kellett farmolni
Amúgy Cyrax/Sektor volt az X-ben a KP2-ben Triborg-ként.
-
GEIL
addikt
válasz
markknight #320 üzenetére
Na látod ilyen nálam pont még soha nem fordult elő....pedig C64-gyel már 1990-ben toltam a videojátékot 9 évesen...és 12-13 éves korunkban haverokkal már az arcade gépeken toltuk a Mortalt a helyi kocsmában (most férjként / apaként veretjük online ugyanazokal a srácokkal...stb)...de nem volt "rage"....helyén kell tudni kezelni....ez kikapcsolódás, játék, chill...stb
-
GEIL
addikt
A story móddal még elszórakozok pár napot, mert skippelés nélkül nézem, viszem végig és 2 napra beszúrt 1-2 óra játékkal még "csak" 26%-nál tartok.....de semmi gond, nem siettetem. apránként oldja fel a maszkokat, kiegészítőket...stb.
Egyre jobban tetszik a játék és látni a grafikai fejlődést is a 11-hez képest.....a pálya interakciókat hiányolom azért....ide-oda elugrani vagy egy egy tárgyat hozzávágni vagy felvenni a háttérből...stb stb,...de így is nagyon pöpec. -
GEIL
addikt
válasz
Döglött Róka #314 üzenetére
najó.....azért ilyen "tudományosan" és számolgatósan egy nagyon szűk réteg játsza csak a Mortal Kombatot.....ennyire nüansznyi eltéréseket esetleg a profik tudnak kihasználni ha rottyra gyakoroltak egy adott karaktert...azért a játék készítők menet közben is kapnak visszajelzéseket az ilyen eltérésekről vagy hátrányokról és patch formájában gyengítik vagy erősitik az adott karaktert hogy azért kb meglegyen a balance.
-
kisbaniiiiii
csendes tag
válasz
markknight #316 üzenetére
Kevés aktív emberből kevés komment esete
A térkép jogos!!!!!!
-
markknight
veterán
válasz
kisbaniiiiii #307 üzenetére
Pedig kevesen mondtunk rosszat a játékra amúgy.
Az Invasionbe amúgy jó jönne már egy térkép, mert igazán el lehet tévedni és a secret fightokat rühellem
-
kisbaniiiiii
csendes tag
válasz
Döglött Róka #314 üzenetére
áh see see, hogy erről van szó
-
Döglött Róka
veterán
válasz
kisbaniiiiii #313 üzenetére
Ugye verekedős játékoknál a 60FPS kötelező mert az alapján megy a balansz a mozdulatok között. Ha nincs 60FPS szétesik a játék, ezért a konzolok terepe ez a műfaj.
1 Frame egy képkocka 60FPS-nél -> 1/60ad másodperc.
Egy ütés (front punch, vagy 1 az általános leírások alapján) így néz ki pl (hirtelen Asrah-t találtam itt)
Startup 7,
Active 2,
Recovery 19,
Hit Advantage 3,
Block Advantage 9,A Startup az, hogy meddig tart elindítani egy ütést, itt ugye olyat keresel ami gyors, jellemzően az 1/fp a leggyorsabb attack.
Active, hogy meddig él maga az attack, tehát mennyi ideig képes sebezni.
Recovery meg hogy meddig tart visszaállni allapállásba, ha nem találsz be (whiff punish a jutalma köznyelvben, képzelj el egy áll kisütést egy guggoló ellenféllel szemben, majd 1/3, másodperc visszaállni úgyhogy bőven kaphatsz egy felütést hiszen azoknak 10 frame körüli startupjuk van)
Hit Advantage - mennyi frame előnyöd van ha betalálsz amíg alapállásba állsz. Ha a fenti példát nézed, neked 19 a recover, az ellennek meg 3 frame lesz hozzád képest.
Block advantage. - Ugyanez, csak ha blokkol az ellen. Általában negatív ez a szám, így lehet az, hogy ha beviszel egy special move-ot, és blokkolnak, állsz mint a cövek és rögtöng kapod az ívet. (block punish)Érdemes észben tartani, főleg PvP-ben ugye ahol kulcsfontosságú hogy benézel-e egy támadást vagy sem. Profi tornákon (nagyon messze vagyok tőle, csak műkedvelőként nézem) rendre ez a tudás dönti el ki a jobb.
Ha kombót akarsz építeni practice módban, ott is ezeket érdemes nézni.
Nade hogy magyarázatot adjak, ez adja a játékban a balanszot és hogy melyik karakter milyen toolsettel rendelkezik. Ha valami elcsesznek a designerek, akkor lesz egy karakter túl OP vagy túl gyenge és ez is hozzátesz ahhoz, hogy miért tart sokáig bevezetni egy új karaktert. A model meg a skinek a legutolsó dolog ehhez képest. -
kisbaniiiiii
csendes tag
válasz
Döglött Róka #312 üzenetére
Mondjuk ezeket a fúziós karaktereket imádtam...
Lehet kicsit lemaradtam de pontosan mi ez a frame balanszos történet?
-
Döglött Róka
veterán
válasz
kisbaniiiiii #311 üzenetére
Ha az armageddon epizódot veszed alapul a sztori végén, bármi jöhetne. Csak hát az fránya frame-balansz
-
kisbaniiiiii
csendes tag
válasz
Döglött Róka #310 üzenetére
Kameokra nem panaszkodom, mert így is szoknom kell a használatukat
Akkor ugyanazokat a karaktereket hiányoljuk + Noob main voltam 11-ben szóval nekem ő is várós (story alapján még talán bele is férhet valahogy)(((Láttam már data mining alapján leak-et miszerint Noob és Cyrax érkezni fog)))
Nálam Kenshi és Smoke van terítéken első blikkre
-
Döglött Róka
veterán
válasz
kisbaniiiiii #309 üzenetére
Én a kameok számát keveslem. Karaktereket meg MK9 óta hiányolok (Cyrax/Sektor main voltam). Most visszajött Reptile aki szintén nagy kedvenc volt de még tartogatom későbbre (MKX-ben csalódás volt).
Egyelőre Geras és Reiko a favorit.
-
kisbaniiiiii
csendes tag
válasz
Döglött Róka #308 üzenetére
Az deréééééééééééék
Alapvetően én is elégedett vagyok (néhány karaktert hiányolok én is, de ez egyéni probléma és titkon reménykedem, hogy ha lesz dlc vagy az vagy KP2 hozza majd
)
-
Döglött Róka
veterán
válasz
kisbaniiiiii #307 üzenetére
Na most kíváncsiságból megnéztem, 782 óra, 6517 meccs volt MK11ben nálam. Én alapvetően meg vagyok elégedve a játékkal, meg a fenti adatok alapján gondolhatod mennyire érdekelnek a skinek meg a single player módok.
-
kisbaniiiiii
csendes tag
Tyűűűűűűű emberek, gondoltam a diablo 4 fórum után bejövök ide is olvasgatni kicsit (MK11-be ha jól emlékszem 400-450 órát tettem), hogy vélekednek az emberek a játékról, de ennyi fricskára (haha) azért nem számítottam...
Szerintem a story zseniális ahhoz képest, hogy egy MK játékról beszélünk és valljuk be egy verekedős játékhoz nehéz normális storyt írni, pláne ha nem az első vagy második részről beszélünk
(az utolsó chapteren szakadtam és gyermeki vigyorral toltam végig #PS2) Megan Fox siralmas, Cage karakterét imádtam.
Örülök annak, hogy invasion van kripta helyett. Kriptát gyűlöltem, unalmas volt, monoton és társai, az invasionnel pedig el lehet funolni.
Karakterek tekintetében bevallom nekem sem tetszett, hogy meddig és hova nyúltak vissza, de valahol tökre megértem, mert van még rajtam kívül pár millió ember akik viszont örülhetnek egy Nitaranak, Haviknek és társaiknak
A kameo rendszert szokni kell rendesen, vannak meccsek, ahol konkrétan elfelejtem használni ezeket, nem hogy még a combokba is normálisan be tudjam építeni a move-okat.
Számomra amit hirtelen tudok írni, hogy hiányzik az a 60fps a 30fps-es helyeken(menü, fatal blow, etc.), practice-ben a move-ok pin-elése, esetleg lehetne egy kameo nélküli játékmód is.
Ha valakinek van kedve néha praccolni vagy valami vegyen fel bátran steamen: kisbaniiiiii
Hajrá mindenkinek!
-
GEIL
addikt
Amit nem írtam, hogy a "kameo" karaktereket kiválasztottuk ugyan, de kb 1x hívtam be véletlenül a harc közben, mert annyira megszoktam már, hogy a saját karakteremre figyelek...fiam szintén ugyanígy volt. De mindentől függetlenül egy kombóba jól beépíthető lesz ez biztos, csak ki kell próbálni mindegyiket és hogy mit mikor nyomunk.
A variációk és lehetőségek számát tekintve pedig hosszú a lista mert ugye minden játszható karakterhez hozzárendelhetjük mindegyik kameo karaktert is, így tuti összerakható eléggé "OP" párosítás....stb stb, sok sok játékóra áll még előttünk és lesz időnk megtalálni ami a játékstílusunkhoz passzol is. -
GEIL
addikt
Sziasztok !
A lemez berakása után a telepítő kb 2 óra alatt végzett cakk pakk (64/8-as net kábelen) mindennel.
Story módot elkezdtem hard fokozaton és toltam 1 órát...stb.....eddig nagyon tetszik a game.....jó a hangulat, nagyon jó az összhatás, hangok, látvány...stb minden klappol.
Fiammal toltunk pár meccset egymás ellen is ....aztán egyedül nyomtam még párat.
Szóval harcrendszer és mozgások picit eltérnek a 11-től és az XL-től is....ide teljesen más tempo és ütem kell....furább hogy lassult a játék, de jól áll neki mert életszerűbb és könnyebb a kombókat így összefűzni. -
11-ben egyedül Sindel volt rendben mellesleg, a többiek szvsz siralmasak voltak. A mostani részben Sindel már nem olyan erős ezen a téren sem, a többiek meg ugyanolyan unalmasak ebből a szempontból, mint a 11-ben.
Egyedül a vámpír csaj izgalmas az alapból többet mutató jelmeze miatt, de ennyi. Szóval szerintem továbbra is a 11-es vonal megy tovább sajnos, és örülök, hogy nem csak engem zavar ez kb. az Injustice 2 óta.Tanya meg tényleg a legalja mindennek ebben a részben, már ami a fejét illeti.
#301 HussarF
Kb. most is hordók. Kitanánál nagyon látványos ez a közeli képeken. -
válasz
markknight #300 üzenetére
Én meg pont azt láttam a karakter customization-ben, hogy mindegyik nőnek ugyanaz a zömök, tömzsi alakja volt, széles csípővel, vastag combokkal, közel hengeres törzzsel... Igazából semmi különbség nem volt.
Mintha egy feminista tervezte volna, akinek fizikai fájdalmat okoz, ha egy nő külső jegyei vonzóvá teszik azt az ellenkező nemnél.
Olyan combja volt mindnek, hogy ha a magyar gazdaság állna olyan lábakon, már rég előznénk Németországot.
Az, hogy a fejük milyen, abban nem foglalnék állást, mert ízlés kérdése, de véleményem szerint az, hogy egy kiválasztott, világokat képviselő női harcos az edzett, sportos, karcsú-izmos macskatestű, az sztem nem lehet vita tárgya. Vagy legalábbis nem lehet mind egy hordó, mint a 11-ben volt. Valami változatosság legyen benne...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen monitort vegyek?
- Politika
- Videós, mozgóképes topik
- Dell notebook topic
- OLED TV topic
- Home server / házi szerver építése
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ASUS TUF Gaming F15 FX506 - 15.6"FHD IPS 144Hz - i5-11400H - 8GB - 512GB - RTX 3050 Ti - 1,5 év gari
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G7 - i5-10GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
- Honor Magic5 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest