Új hozzászólás Aktív témák
-
Komplikato
veterán
Na a Metahuman alkalmazás végre fejlődik picit. Ugye jövő hónapban jön az UE5.6 (preview?), ennek örömére többen csináltak videót az 5.6-os újdonságairól, de mielőtt túl sokan megnézhették volna, már jöttek videók az 5.7-es változatból is. Az még nagyon experimental, nekem meg nem nagyon megy a saját gépen befordítása.
Szóval végre lehet paraméterezni a testet, igen aprólékosan. Lesz autó rig. Sokkal több féle arcot lehet összerakni, ezt ugye jogosan kritizálták. Rengeteg féle arc textúra lesz benne. A testet is lehet öregíteni, fiatalítani. És még sok egyéb.Na most ennek örömére van a FAB-on egy Metahuman ZenDyn plug-in, ami egy kis extra életet vihet az arc-közeli animálásba. Csak hát ugye ez már 5.6-5.7-es Metahuman plug-in mellé van.
-
Komplikato
veterán
Project Atlante: An Experiment in Building Earth-Scale Worlds with UE Tools Only | Unreal Fest 2024
Elég érdekes koncepció teljes bolygóméretű világ létrehozásához. Érdekes lesz, hogy mikor lesz kész, nem experimentál és hozzáférhető?
Nagyon érdekesnek találtam, ahol elmagyarázták miért NEM működne "lapos föld" megoldásban. -
Komplikato
veterán
Real-Time Path Tracing in Unreal Engine 5 | Unreal Fest 2024
Érdekes bemutató. Egyrészt van egy Lumen+ReSTIR megoldásban pár bemutató, ami szerintem izgalmasabb az a Realtime Path Tracing only megoldás, mivel itt nincsenek fényforrások, hanem a felületek material beállításának része, hogy fénylik e, mennyire fénylik és milyen színnel.
Úgy éreztem, hogy itt azért a poligon részletességből eléggé visszavettek. Van még szó benne arról, hogy ahogy RT esetén itt is a denoiser megoldásokat kell fejlesztgetni, hogy gyorsabbak és szebbek legyenek.
Volt némi elszólamlás arról, hogy a tükröződő felületek, de főleg az áttetsző felületek mennyire megeszik a vasat jelenledi generációkon. Hmmm. Ezek szerint a következőkön már nem?
A path tracing only megoldásnál elhangzik továbbá, hogy még erősen nincsen készen, de "kint van a kód". Ezek szerint a GitHUB-os forráskódban már benne van.
(Nekem onnan nem sikerült befordítanom futtathatóba, mert rohadt sok szoftver függése van és hiába teszek fel mindent, fordítás közben van amit még sem talál meg.)
Én mondjuk már annak örülnék, ha a közeljövőben egy bármilyen "olcsó gamer kárttya, ami 1080p-re ajánlott", ne f*sson maga alá egy tucat fényforrástól. Csak mert itt is már több száz, meg közel ezer fényforrásról beszélnek megint. -
Komplikato
veterán
Szóval eléggé korlátozott a MegaLights, nem lehet benne direkt fény és nem működik (még) áttetsző anyagokkal. Ha jól emlékszem a Lumen is csak 5.3 óta tudja kezelni ez utóbbit.
Más. Van az 5.5 previewban hang alapú szájszinkron lehetőség, de ezt a marketplace-ről telepíteni kell. Konkrétan az 5.5-ös MetaHuman plugin része.
Ettől nem teljesen független, de arc mocap már nem csak Apple/FaceLink-el megy, van 5.4-5.5-höz stereo facecam kalibrációs program ami elsején jött ki, szintén a marketplace-ről ingyenesen telepíthető. Mondjuk feltelepíteni nem két klikk, mert egy rakat szoftver függősége van, lásd a letöltési oldaláról nyíló "kicsi" telepítési leírást. -
Komplikato
veterán
Kint van az Unreal Engine 5.5 Preview verzió.
Ahogy várható volt, most már a skeleton mesh, azaz az animálható "élő erő" is nanite-ból lehet. Most már 100% nanite alapú játékokat lehet majd fejleszteni. (Persze ha majd lesz egy ezt követő nagyon stabil engine verzió. Addig maximum próbálgatni és tesztelgetni jó.)
Ami viszont NEM volt várható és a semmiből ugrott elő és vágott arcon, az az új MegaLights! ByeBye Lumen! Szerintem HA lesz értelmes videó kint belőle, akkor be kell ide linkelni. Jelenleg olyan kockásra tömörített YouTube videók vannak, amiken pont semmi nem látszik.
Szóval kapott egy új, fényévekkel jobb, okosabb, szebb és gyorsabb denoisert az UE, meg mellé egy olyan realtime bevilágítási módot, ahol kvázi "végtelen" fényforrást használhatunk és ehhez persze jön a realtime árnyékolás is.
Mindezt demózva egy PS5-ön.Ami még kemény volt, az mobil fejlesztésnél be lehet kapcsolni preview renderinget, (egyszerre akár több eszközre is), amiben realtime látni, hogy miként fest a grafika az adott eszközön.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Elektromos cigaretta 🔞
- One mobilszolgáltatások
- Hardcore café
- Milyen videókártyát?
- Futás, futópályák
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Melyik tápegységet vegyem?
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
- BEACN MIC Dynamic Podcast RGB USB-C - Professzionális stúdióminőségű Mikrofon - Win/Mac - Ár alatt!
- Gamer-Pc, Core i5, RTX 4060 Ti, Wi-Fi, 750W, vízhűtés
- Samsung Galaxy Tab A9+ 4/64GB
- Dell Latitude 5310 i5 10310u I 16GB I 256SSD I IPS 13,3" FHD I HDMI I W11 I jó akku
- Gigabyte RX 6800 16Gb Aorus (LCD kijelzős)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
- 15" Workstation: Lenovo Thinkpad P1 gen2 // P52s // P15 gen1 // FHD, 4K oled touch
- AKCIÓ! AMD Ryzen 9 3900X 12 mag 24 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest