-
PROHARDVER!
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabolcs.sz
tag
válasz
notebook99 #11540 üzenetére
Kayman vs Epson 410: Szegeden vettem 4 db ilyen 410-est, és egy 400-ast. Hozzáteszem, pár telefonbeszélgetés után úgy láttam bölcsebbnek, ha elmegyek és személyesen veszem át, amiben így nem is volt hiba. Ez egy relatív új projektor, 300eft körüli áron ment 2-3 éve, tehát nem lehet _nagyon_ hulladék a képe a mezőnyben, nyilván nem várok tőle egy 4000 lumenes DLP jellegű kontrasztos képet. Az optikákon vannak karcok, ezekhez nem nyúltam, de én is úgy voltam vele, ha a 60-70 dolláros lámpaárat ha hozzáadom, akkor is van darabonként max 50 eft-ból egy 16:10-es 1280x800 native projektorom, 0 órás lámpával. jellemzően 600-1200 óra között vannak, még nem volt helyem egymás mellett tesztelni őket, de meg fogom tenni.