Hirdetés
-
PROHARDVER!
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
-KP-
addikt
válasz
Atomgeszi #70148 üzenetére
Én ezzel pont fordítva vagyok. Hiába jobb a tv, a méretbeli különbséget nem tudja pótolni. Ráadásul méretben hatalmasak, elromlanak pár év után (haveromnak 5-ből 3 tv-je ment tönkre pár évesen), vetített kép méret közelében túl nagyok, mozdíthatatlanok. Ha korábban nem hallottad egy halk projektor mellett, hogy porszemek esnek le, akkor túl halkan moziztál.
-
makkmarce
őstag
válasz
Atomgeszi #70148 üzenetére