Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Psychonaut

    addikt

    válasz total90 #15203 üzenetére

    Hát...leírást nem igazán. 2007-ben megtalálod a Ribbon Levelezés fülén, angol Office-ban Start Mail Merge-->Step by Step Mail Merge Wizard alatt. Itt kiválasztod, hogy mivel akarsz dolgozni (levél, üdvözlőlap/meghívó), ezután választasz egy dokumentumot, amit használni akarsz alapnak (vagy begépelsz egyet), majd kiválasztod a listát, amelyiknek a résztvevőinek el akarod küldeni (támogat sok formátumot, Outlook címlistától Access, Excel és RTF listákig), majd elküldöd. Vagy létrehozol saját listát, amiben te határozhatod meg a címkéket is, amik a levél változói lesznek (tehát nem csak keresztnév lehet, hanem pl. születési hely, vagy amit akarsz).

    A címkéket mindig két szóköz közé kell beillesztened.

    Ha ez a megoldás jónak tűnik, akkor az Office 2007 topikban biztos akadnak nálam hozzáértőbbek, akik tudnak a továbbiakban is segíteni.

Új hozzászólás Aktív témák