Hirdetés
-
Mozgásban az Industria II
gp A PC-re készülő folytatásról egyelőre nem tudjuk, hogy pontosan mikor érkezik.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
theuprising
tag
válasz
dkaro #149686 üzenetére
Ha mindenképp Corsa kell, akkor úgy érdemes venni, hogy bevizsgáltatod előtte márkaszervizben/szakszervizben, ez viszont a te költséged. A nepperek is csak annyit tudnak megnézni vásárláskor amit helyben meg tudnak, persze nekik nyitottabb a szemük és tudják mit nézzenek és hallgassanak.
A Corsát nem ismerem, de ha első autónak az a fontos, hogy megbízható legyen, ne álljon szervizben folyton, tehát alacsony fenntartási költsége legyen és olcsó, akkor ne fűzd magadat olyanhoz, hogy "2008 utáni", meg "max 150.000km". Legtöbbször ezek nem reális számok, értékek. Tekert az óra, vagy a tulaj lesz.rta a kocsit, olajcsere össze-vissza volt, csak akkor ment szervizbe ha már gurulni is alig bírt. Nekem egy Toyota Avensisem van, 620.000 (igen, hatszázhúsz!!! ezer km) van benne, semmi baja. Azért, mert mindent időben, pontosan szervizeltek rajta. Minden kopó alkatrész sistergls, zúgás, remegés és mindenféle probléma-előjel előtt ki volt rajta cserélve, a motorja gyári, olajat nem eszi.
Bátran mellé merem állítani egy 150.000km futású autó mellé, hogy melyik van jobb állapotban.Ez csak egy szélsőséges példa volt, ebből leszűrve a lényeg, amit rengetegen mondanak, főleg nepperek: "állapotot veszünk, nem kilométert, vagy évszámot".
Amúgy megkérdezhetem, miért pont Corsa?
Ahogy lejjebb is írtam, a Honda Jazz hasonló tulajdonsággal bír mint a Corsa, viszont legendásan megbízható.kovacsroli:
Reális a ~4.2-es fogyasztás, viszont a Renault dízelei nem híresek a megbízhatóságukról. Dízel-nyűg lehet kettőstömegű, részecskeszűrő, turbófeltöltő, porlasztó... ezek mind több százezres tételek, hiába kicsi a motor viszonylag ráadásul a dízelek büdösek.
. Plusz ha jól tudom azok nem láncosak, hanem szíjasak (valaki szóljon ha nem így van), tehát ~150ezrenként vezérlést kell cserélni rajta. Ha dízel, akkor ne a Renault, hanem a Yaris, bár erős átvilágítással, mert hiába kicsi motor, hiába Japán tech., a dízel az dízel.
[ Szerkesztve ]
-
penge111
addikt
válasz
dkaro #149691 üzenetére
Nem lesz 1.3 milláért értelmes darab, én már fél éve nézegetem. 2004-eseket fejtsd el. 2004/12 havi max., onnantól jött a ránc felvarrott verzió. 2004 és előttiekkel akadnak gondok, nagyon kemény a futómű, számtalan visszahívás stb...
[ Szerkesztve ]
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
lorcsi
veterán
válasz
dkaro #149691 üzenetére
szerintem kb. itt a válasz
és problem solved
múlt héten volt még vagy 3-4 db..viszik mint a cukrot#149698:
kis szerencsével addigra megint lesz pár darab
nekem speciel megbízható pasinak tűnik, nem úgy mint a többi nepper
szeirntem megéri tőle venni[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz
dkaro #149716 üzenetére
Ha a jazz-nel maradsz, csak tőle vegyél, mert a piac 60-70%-a kintről behozott lelakott visszatekert óráju dűledező foskupac.
Ha tőle is veszed, én ettől függetlenül rászánnám azt a 15-20k-t egy komplett markaszervizes átvizsgálásra, elsősorban rozsdát keresve. Ha le van taknyolva az alja, akkor hagyd ott, 99%, hogy tüneti kezelés, elfedve a fajó igazságot. Futóművet alaposan nézzék át, legyen lengéscsillapító mérés, fék mérés, illetve rázópad is, kifejezetten nézesd meg a kormánymű állapotát, a kormányösszekötőket jobbra balra erősen mozgatva hallod, hogy kopog-e a fogaslec. Ha egy kicsit is mozog, tehát lóg a fogaslec, hagyd ott, vagy tervezd be az új kormánymű árát, 4-500k. Bontott ugyanilyen lesz, felújítani (rendesen) nem lehet.
Ezen kívül nézesd meg, hogy mikor volt gyertya csere, bár én azt is beterveznem első szervize, 8 gyertya 30-40k körül mozog, plusz az összes folyadék és szűrő csere esedékes már ilyen korban, és 99%-ra mondom, hogy az olajon és max. a fekolajon kívül nem cserélték rajtuk semmit.
Értsd: 10 évesen cserés a fagyallo, gyári Honda 5 literes kevert kedvezménnyel 10 ezer, csak hogy érezd az árakat
Váltóolaj szintén arany árban van a gyári, de csak gyárit szabad belerakni, a többitől megkotlik a váltó.
Nézz rá, hogy a kuplung hogy van megoldva, ha külön körön van a hidraulika, mint a civicben, akkor ugye a fekolajon függetlenül abban is folyadékot kell cserélni, mert sose szoktak.
Üzemanyag szűrő szintén cserés, mert nem szokták, a tankban van ott is elvileg, 2 órát biztos ellesz vele egy szerelő, ha nem többet...
Nagyjából ennyi jutott eszembe, ezekre figyelj, és tervezd be őket, hogy ne érjen meglepi. -
Kornel
veterán
válasz
dkaro #149719 üzenetére
Ha jazz-nel maradsz, ezeket nézesd meg, keress egy olyan embert, aki ért hozzá.
És ha a becsneppertol veszed, talán megúszhatod a szándékos lehuzast.D korzika kisebb azért, mint a jazz, viszont biztosan olcsóbbak hozzá az alkatrészek, tehát összességében olcsóbban fenntartható autó, mert minden elromlik, ha más nem a futóművet fogod javíthatni.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz
dkaro #150290 üzenetére
2. Én adom a pénzt, ő a kocsit, forgalmit, kulcsokat, szervizkönyvet + törzskönyvet
+ Ne felejts kötelezőt kötni rá, máskülönben az adásvételt követően már nem lesz biztosítás az autón, ha jól tudom.Okmányirodában kérni fogják eredetiség vizsgálat eredményét. Ha az eladó személyében nem bízol meg, akkor célszerű ezt még az adásvételi aláírása előtt megcsináltatni.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
vzsryl
nagyúr
válasz
dkaro #220222 üzenetére
Ha automata, akkor a Kona duplakuplungosa problémás tud lenni, és motor sem a legjobb darab.
A VAG 1.5 TSI-k jók, pl. Karoq, de a DSG abban is száraz. Egy fokkal jobbnak mondanám a hunyadi technikánál.
Ettől függetlenül a Toyota hybrid egy beton biztos technika, szóval simán 1. helyre tenném.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
válasz
dkaro #220222 üzenetére
Mindkettő formára hangsúlyt helyező kategórián belül szűk autók (nekem a CX-30 tetszik ott megértem, a C-HR nem, így ott nem
de ugye ezeket én akkor venném ha ez tetszenne és kész). Ha hely is kellene akkor inkább corolla cross. Ha a hely nem fontos akkor egy yaris cross is elég lehet (de menetteljesítményben is áldozat lesz). De agglomerációból bejárni toyota hybrid szerintem ideális.
Ha nem kell mindenáron SUV (és a nagy belső hely) akkor bejárni ideális lehet egy 2023-as modellév corolla hatchback, az egész jól felszerelt comfort style tech 13,55 helyett 9.95 milla 1.8-as már 140 lovas hybriddel. De ezek készletes darabok ha van még, nem biztos hogy pl. nagy színválogatás lesz belőle.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- iPhone topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Kompakt vízhűtés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...