- Azonnali alaplapos kérdések órája
- E-book olvasók
- AMD AM1 "Kabini" platform (Athlon és Sempron)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
- iPad topik
- Milyen monitort vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Nyomtató topik
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Alig két hét múlva indul a Concord béta tesztelése
gp Akik előrendelik a játékot, azok néhány nappal korábban belevághatnak a harcokba.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
hobizoli #182643 üzenetére
Ez van, biztos minden 3F-et vásárló hülye. Hagyjuk is őket meg maguknak. Majd kijózanodik az első számlánál.
Kaposváron szomszédnak mióta van Xsara Picasso(?) csak Citröenjei voltak, akkorát csalódottDehát xarfranciafujj.
VW-nél meg lehet akármekkora fakapp (R5 dízel lereszeli magát kicsit, aztán az olajos reszelék szétsorjázza az egész motort, elkopik az olajpumpa tengelye, egy komplett motorkár ez is, szakad a lánc (komplett motorkár, V6 tdi betegágy gyárilag), veszik, mint a cukrot. S ezek csak azok a wtf pontok, amik hozzám eljutnak, nem VW vásárlóként. Nameg a külsőégésű BMW motorokA renault meg csinált egyszer egy 1.5 dCi-t, amit hajlamos volt csapágyasodni valamikor 15(?) éve. Azota is azt hallani, hogy xarazösszes 1.5dCi, (gondolom ugyanattól a 3F-ezős rétegtől
), közben meg az a hiba a második generációnál ki lett javítva, meg a befecskendezős gondjaik is szépen elhárultak. Szóval kántálásban jók, csak épp általában nem volt 3F-be tartozó autójuk
-- end of transmission --