- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Házimozi haladó szinten
- Apple MacBook
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen egeret válasszak?
- Szomorú jövőt vetít előre a dedikált GPU-knak a Jon Peddie Research
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
félisten
válasz
bajnokpityu #174739 üzenetére
"Épp állnak le a német gyárak az elektromos autó gyár epitesevel, mert rajottek, h igazából károsabb az elektromos, mint a belsoegesu."
Az autógyárak konkrétan leszarják, hogy mennyire káros.
Ez viszont nagyon érdekes nekik: "Nagyon kemény emissziócsökkentési előírást vezetett be az EU, 2020-ra már azzal kénytelenek számolni az autógyártók, hogy ha nincs az általuk értékesített autók 95 százalékának 95 g/km alatt a CO2 átlaga, akkor bizony autónként és grammonként 95 eurós bírságot kell fizetniük."
Nem túl nagy ccmes benzinesek jelenleg 120-130gram közt pöfögnek. Egy Kia Venga pl 130grammot. Ez 35*95 = 3.325euro = 1.080.000Ft adót fog jelenteni Kianak egy db Vengara nézve jövőre. Eközben a fulosabb Venga Navi (digitklíma, navi...) ára 4.5misi. Na ez már nagyon csúnya szám az autógyártóknak és elektromos autó még ha "ez csalás is" 0gram és rohadtúl lehuzza az átlagot.
És ez durvulni fog 2030ban már 65gram a határ. Az benzinessel kb képtelenség, de még hybriddel is annak tűnik. 2les fogyasztás wltp szerint...nah többek közt ezért fognak nagyobbak 10-20milliárd Eurt beleönteni.
-
Bazsee71
őstag
válasz
bajnokpityu #174739 üzenetére
A kecskeméti Mercedes gyár bővítését most éppen azért állították le, mert inkább az elektromos fejlesztésbe csoportosítják át a forrást. A Kia/Hyundai páros többszörözi a szlovák gyártókapacitást, ott is készülnek majd az elektromos/hybrid változatok.
Ettól függetlenül képmutatásnak tartom az elektromos autózás egekbe magasztalását, jelen primerenergia-források mellett ugyanúgy, ha nem jobban terhelik a környezetet. Nagyon fenszi, csak önámítás. -
Core2duo6600
veterán
válasz
bajnokpityu #174739 üzenetére
A Tesla meg épp épít gyárat pont a németeknél.
-
DrDobos
őstag
válasz
bajnokpityu #174739 üzenetére
Meg mindig jobb a gyarak pofekelese az eletrromos autok miatt valahol kint a hatarban, mint a varosban, szerintem :)
Ha nem ez a jovo, akkor mi? -
válasz
bajnokpityu #174739 üzenetére
Pont ellenkező híreket olvasok, ezexerint elkerülte valami a figyelmem - megtennéd hogy belinkeled a cikket légyszi?
-
gzbotii
nagyúr
válasz
bajnokpityu #174739 üzenetére
"Szóval, ahogy sejteni lehetett, ez nem a jövő."
Autós topciban lenne aki karóba húzna ezért
-
Füleske
addikt
válasz
bajnokpityu #174739 üzenetére
Igen, pont ezért "állnak le vele".
Rájöttek hogy károsabb.
Nem az akkuhiány és a gyártási nehézségek miatt...
Mit lehet amúgy sejteni, mi a jövő ?
Ha majd megépül a saját akkugyár akkor meg majd "rájönnek" hogy mégsem káros ? -
soldi3r
veterán
válasz
bajnokpityu #174739 üzenetére
Melyik gyar volt ez?
-
diegho
nagyúr
válasz
bajnokpityu #174739 üzenetére
De most ez a menő!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 9900K 8 mag 16 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A25 5G / 8/256 GB / Gyárifüggetlen / 12hó Garancia
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 2TB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- 12.000 ft tól elvihető ELITRO Bankmentes , kamatmentes vásárlás .Cooler Master GM2711S Monitor
- DELL Universal Dock D6000 docking station (452-BCYH) (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged