- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Google Home/Nest
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- MILC felhasználók szakmai topikja
- TCL LCD és LED TV-k
- Mini-ITX
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- Ülésezik a hardveregylet
- Milyen processzort vegyek?
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Rivaul #91899 üzenetére
látod pont erről beszéltem. sokkal nagyobb ("eszmei", preszízs) értéket tulajdonítanak (sokan) egy autónak, mint annak értelme lenne. Én is csorgatom a nyálam egy mittudomén Ferrarira, mer' szép meg minden, de mikor elmentem mellette, azt mondtam - nem kéne. Mi a francot csinálnék vele?
szerk: ahogy írod: egy család, egy ház, egy élet felépítése.. kell bele egy autó. az csak egy apró részlet. fontos, de egyáltalán nem a legfontosabb.
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
m3tr0
senior tag
Jah..mert aki valaha elért valamit is az életben nem adja lejjebb mint egy Megane.
Te egy vicc vagy. Az utcán az ilyen embereket szájon vágom.
Amúgy meg még jó kedvem is van. Ma vagyok 31.
Szóval ha fikázni akarsz továbbra is húzzál oda ahol egész tavaszig voltál.
Köszi.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
-
giigz
veterán
Jajj uraim, hol marad az erto olvasas?
-
TaaT
veterán
Itt azt mondja Zách Dániel hogy 3sávos autópályán azért nem mennek ki az emberek a külső sávba mert meg akarják tartani a pozíciót amit megszereztek (lol), szerintem meg azért nem mennek ki mert kimenni a külsőbe, aztán vissza a középsőbe mert kamiont előzünk, aztán ki a külsőbe, aztán megint előzünk. Nagy Zoltán is megmondta hogy baleset sávváltáskor és utoléréskor éri leggyakrabban az autósokat. Így a középső sávban vonatozás egy egész jó alternatívának tűnik a legtöbb ember számára. Aki meg a belsőben szüttyög szimplán hulyekocsog hogy fekete pákót idézzem.
"itt is aszondják szabálytalan ha elmész jobbról."
Ezt az a 2 fiatal srác mondja, ők amúgy kik?
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
m3tr0
senior tag
válasz bitpork #91903 üzenetére
Nekem is van véleményem egyes márkákról,mégse hangoztatom.
Pláne nem szólóm le,mert tudom,hogy valakinek az lehet a minden.
A kollegánál nem így működik a dolog. Ő csuklóból le putriz és leszaroz bármit.
Jaaa nem, de egy Civicek bármikor. /OFF]https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
-v-
addikt
válasz Gergőke88 #91910 üzenetére
De múltkor a macska itt okoskodott, hogy nem... és utánanéztem, elolvastam 3x azt a tetves kreszt és én se látom miért csak lakott területen belül lenne érvényes. Ott külön említi ezt, hogy szabályos, az igaz, de nem írja sehol hogy lakott területen kívül ne lenne, én hiába olvasom nem látom mi tiltja... ennek ellenére mindenhol ezt írják, hogy nem szabad, és én is így tudtam. Most felrakták ezt indexre, és ebben is azt mondják, nem szabad... de miért?? Mi az igazság???
-
Nkboy
senior tag
válasz Gergőke88 #91910 üzenetére
Oké, de aki a középső, vagy a belső sávban indokolatlanul közlekedik, akkor azt ledudálhatom ugye?
30. §
Hangjelzés
Hangjelzést adni csak balesetveszély esetében, a baleset megelőzése érdekében, valamint – lakott területen kívül – az előzési szándék jelzése céljából szabad.Szerk:
[rvilike]:
Amikor te utoléred, és el szeretnél haladni mellette, az már előzés (járművel az úttesten azonos irányban haladó jármű melletti elhaladás), viszont ezt jobbról nem teheted meg, mert:34.§. (3) Az előzést balról kell végrehajtani.
Tehát valóban a jobbról történő előzés ez esetben szabálytalan az autópályán! (Lakott területen belül több sávos úton már más a helyzet!)
[ Szerkesztve ]
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
-
Nkboy
senior tag
-
-
neduddki
nagyúr
HI!
nag irom hogy ijjen lelkes vagy koszi:- )
udv
neduddki
p.s. Taat: ZachDanival meg honap beszlek
mod: mertaz amberek tobbxsege hujje es szajkozza amit 100eve betanult a tobbi birka meg megy utanna, gondolkodas az mai nemmegy:- (((
mod: na elvtarsak csak aze hogy borzoljam: 5.18l/100km, ja es 1.8...:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-v-
addikt
De most te mi a tökömről beszélsz? Igen arról szól a videó, hogy ez a sok gyökér "nekemjáraközépsősáv" majom nem húzódik le soha, és ha te folyamatosan haladsz a szélsőben - mint a videóban a srácok 01.00-tól, mert látszik nem váltottak sávot hanem ezer éve ott dekkolnak csak utolérték pistabácsit - akkor elmehetsz-e jobbról.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Kickass
őstag
Read only vagyok általában a topikban de végignézve Hahut annyira gyér a kínálat, hogy csak felteszem a kérdést, hátha akad egy két jó ötlet.
Mit vennétek kb 700ezerből (csak a kocsira költendő összeg ennyi) ha feltételek:
- benzin vagy egyszerűbb dízel, 12-15k-t megyek per év de városban már szinte egyáltalán nem járok autóval inkább közép-hosszú távokon
- felszereltség minimum: 2 légzsák elöl, vmilyen klíma, ABS, legalább elöl elektromos ablakok
- lehetőleg 4/5 ajtós vagy kombiAlkatrész ár ne legyen prémium, de pl Swift F Astra kizárva.
Fel-fel egy virtuális brainstroming-ra.
-
-
őstag
ilyen jellegű problémáim sosem voltak. De ha félreértettelek, szívesen venném, ha segítenél.
szerk.: és a "4 nap alatt napi 2x 86 km -> 35,7 liter" miért hihetetlen? Hosszútáv, országút, 90-nel.. 2.0-s dti-vel mentem hasonló körülmények között 4,6-ot. csak 370 km, és egy nap alatt volt.
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
8th
addikt
Ismerősöm műanyagárukkal kereskedik fél tucat boltot üzemeltet tehát elég jól szalad a szekér. Egy középkategóriás új autót bármikor megengedhetne magának mégis egy ezer éves W116 mercit hajt. Neki az tetszik.
Nekem ha sok pénzem lenne már rég egy karmann ghia cabrio-t hajtanék és cseppet sem frusztrálna, hogy full fapad és a kétkörös fékrendszer a legpengébb extra benne.
Nem mindenki az autójával kompenzálja a hiányzó centiket.
-
-
giigz
veterán
válasz pető bá' #91935 üzenetére
Én: "akik valamelyik szakmaban otthon vannak, es kamatoztatni is tudjak"
Te: "Miért ne hajthatna valaki..." "Nem, nem vezérigazgató, de nem is takarít."
A szakmában otthon van és kamatoztatni is tudja alatt igaz én sem vezérigazgatóra vagy takarítóra gondoltam, de nem is egy átlag irodai munkásra, hanem pl. egy műhely vezetője stb. Aki annyira vágja a témát, mint elvileg neduddki, annak saját vállalkozása van, bármi, ami autóval kapcsolatos, pláne ha ehhez kapcsolódik a végzettsége.
Továbbra is elfogadom, hogy ez is csak az én hibám, de aki a szakmájában vitte valamire, most ugye az autós témakörnél maradva pl. van egy saját műhelye/szervize, nem 10+ éves Civic-kel szokott járni, persze lehet ilyen is, de akiket én ismerek, és jó szakemberek, azok inkább nagyobb kategóriás/újabb autókkal járnak.
"szerk.: és a "4 nap alatt napi 2x 86 km -> 35,7 liter" miért hihetetlen? Hosszútáv, országút, 90-nel.. 2.0-s dti-vel mentem hasonló körülmények között 4,6-ot. csak 370 km, és egy nap alatt volt."
Jajj megint félreértés...
"Mielőtt lepapásoznak, város 55-60, dinamikus haladásokkal, országút 95-100, más nem volt most. Ja, gyorsítószakaszok 150-160 (110-re), és nem kevés előzés, mert sajnos sok muszájból vezető és félős sofőr is van."
Tehát ő az 1.8-as benzinessel VÁROSSAL, dinamikus haladásokkal, országúton 95-100 km/h-val, NEM KEVÉS ELŐZÉSSEL érte el ezt az 5,19-es fogyasztást... Én legalább be merem vallani, hogy nem hiszem ezt el, vagy az érték nem stimmel, vagy a körülmények.
(#91936) 8th: Előfordulnak ilyenek is, az én ismerettségemben nem az az általános, hogy menő szakember régi kiskategóriás autóval jár. Kezdhetnék én is példákat hozni, de annyit az egész téma nem ér, ezek szerint közösen megállapítottuk, hogy neduddki is egy ilyen típus, befutott szakember létére megelégszik a régi Civic-kel, nincs azzal semmi baj, csak a mindenkit lenézéséhez képest furcsa.
(#91939) Lion01: Üdv! Megbocsájtok, persze, de ebben a topicban (is) ez a szokásom...
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz Dluinet #91925 üzenetére
HI!
na akkor eze cserebe, mikell ahhoz ogy egy ablaktorlo 8 evesen is ojjan legyen mi tuj koraban? /ket hete tanultam de msotaig nem tlet el 8 ev hogy kiprobaljam:- )))/
szoval: glassguard+trimcoatudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
őstag
mondok jobbat:
rokon, autószerelő műhellyel. Sorolom milyen autókkal láttam az elmúlt 10 évben:
Seat talán Toledo; Golf III kombi, Mercedes talán Sprinter - sok személy szállítására ill variálhatósága miatt alkatrész beszerzés, tehát munkaeszköz is. ezekben biztos vagyok, másra konkrétan nem emlékszem, holnap utánakérdezek.
A fiainak volt egy BMW-je illetve Hondája néhány évig (ott dolgozotak, családi vállalkozás), aztán családalapítás után mindkettő egyterűre váltott, talán Seat és Ford. Ezek egyik sem vattaújan vett, szalonból kihozott gépek voltak, ilyen 4-6 évesek lehettek mikor megvették. A Golf az talán máig megvan. Hogy a hétköznapokban mivel jár, jó kérdés, jó ideje nem találkoztunk, majd megkérdezem. De nem egy hetes bmw-vel, hogy mindenki tudja, milyen jól megy az üzlet, nem "pazarolja" a pénzét külsőségekre. Ahogy a fiai sem. Nagy autó kellett (ill. fog kelleni a következő években), azt vettek. Előtte (fiatalság, huszas éveik, csajozás) Honda, BMW, mi más kellene? De amikor "felnő", akkor tudja, hogy ésszerűen kell dönteni. Biztonság, hely -> nagy autó.Másik autószerelő ismerős: Opel Astra H Kombi -> Insignia. Ahogy tudom újonnan. Itt kicsit érződik, amit mondasz, értjük, hogy van ilyen. De az autója alapján azt mondani valakire, hogy "akik valamelyik szakmaban otthon vannak, es kamatoztatni is tudjak" -> ez egyenlő azzal, hogy új/"nagyobb kategóriás" autót vesz? Attól, hogy nincs szervizem, vagy nem autós témában dolgozom, még lehet rengeteg elméleti-gyakorlati tapasztalatom, aminek örülni kellene, ha átadom. (Mondjuk ez a veszély nem fenyeget, nekem pont nincs.)
Az csapta ki a biztosítékot, hogy valakinek a tudását kérdőjelezed meg amiatt, hogy milyen autóval jár. Azért mert az ismeretségi körödben ez másképp van.
1.8-as motor, dinamikus haladás, város -> talán nem kell 4000-ig pörgetni, hogy dinamikus legyen. Nem volt róla szó, hogy milyen város, Pesten kívül is van élet.
A félős sofőrök előzgetése 110-120-szal simán vihető (biztonságosan).
Amit a saját példámon írtam, a dízellel én is dinamikusan haladtam, városon kívül-belül egyaránt (Veszprémben, meg itt-ott volt egy-két kis kör), országúton sem tata üzemmódban mentem, hanem haladtam. Főleg haza, mert már elegem volt.Tökmindegy, hogy igaz-e az 5,18, vagy nem, semmi okom védeni az, aki lemérte, konkrétan leszarom: egy a lényeg - van egy adat, körülményekkel te meg rávágod, hogy ez lehetetlen, reméled senki nem hiszi el. Nem csodálom, hogy már csak én reagálok Rád. én sem sokáig.
"... and I hope you have a great day!"
-
TaaT
veterán
Az az üléshuzat.
Give them hell Ukraine!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Vallás
- Revolut
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Diablo 3
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Google Home/Nest
- PlayStation 5
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...