- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen notebookot vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- ASUS ROG Ally
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- TCL LCD és LED TV-k
- Androidos fejegységek
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
En anno tipomba kiprobaltam minden draga pacsulit, 36L tankoltam szinte mindig es ez 630km re volt eleg +-10km reszemrol atbaszasnak ereztem, es menet teljesitemenyen se javitott, ez ilyen placebo hatas.
A motorom se lelegzettt fel hogy ez most mekkora kiraly cucc(igy is eleg hangos, kepzeld ha meg kapkodna is oromebe a levegot), annyit vettem eszre hogy a dragabb cuccal nem kormolt ugy, mar mar szegyeltem magam hogy senki nem pusztul meg tudorakba a dombtetoig, meg amugy is a korom az ero jele akkor meg gyengebb is volt a draga cuccal
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
-
EQMontoya
veterán
Mikor tanulják már meg az emberek, hogy a Passat nem prémiumautó? Ma is levillogott egy, aztán meg nagy csodálkozás volt, de kimenni csak azért sem ment ki előlem. Azt már megalázónak érezte volna...
Same rules apply!
-
giigz
veterán
-
válasz EQMontoya #91355 üzenetére
Bizonyos körökben bármi prémium, ami turbódízel.
giigz: Civilizált országokban a Passat középkategória. Akárcsak a 3-as BMW, vagy az Audi A4. Ez a Kompakt (lásd még, mint Golf-kategória) fölötti szint eggyel. Az, hogy Mo-n a kompaktok (Golf, Astra, vagy akár Megane) már középkategóriának számítanak, az a mi piacunk sajátossága.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz EQMontoya #91355 üzenetére
A minőségnek mi köze van a végsebességhez? Jól össze van rakva. Gyors? Ha egy 3.6-t fogsz ki lehet nem írod amit
(#91357) peterkeT: tudom h foschsz@r, de akkor csak azért mert dejzel az allroadot is dobjam a picsbe ?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
giigz
veterán
válasz parandroid #91357 üzenetére
"Civilizált országokban a Passat középkategória."
Szerintem most Magyarországról van szó, itt az átlagfizetés 130-150k, ehhez mérten pedig prémium lesz az ÚJ Passat, nyilván az ezeréves nem. Az, hogy más országban nem prémium, az most nem releváns, itt jelenleg a Passat ha nem is prémium mintaképe, de eléggé prémiumos, a Focus, Astra, Megane, vagy Clio, Polo, stb. után.
-
EQMontoya
veterán
válasz parandroid #91357 üzenetére
Azért az IS-A4-3 (BMW) és a Passat között nagy különbség van ám. Nem teljesítményben, hanem minden másban.
Same rules apply!
-
válasz bitpork #91358 üzenetére
Ahogy érzed. Nincs semmi gond a nem prémium autókkal, csak tényleg vicces, amikor a rég megkopott presztizst kihasználva gyilkolásznak a torkavéres, füstölgő, soha prémium nem volt roncsokkal a belső sávban (lásd a 15 éves, nyugaton ledobott, 300k+ km-es, 1,9-es PDTDI Passatok).
A valódi prémium meg ugye éppen attól az, ami, mert azt még boldogabb országokban is csak kevesek engedhetik meg maguknak - legalábbis újan.
giigz: Attól, hogy az átlagos magyar vásárló már egy középkategóriás autót prémiumnak érez, egy kompaktot meg középkategóriásnak, még nem lesz az. Ez a magyar piac speciális helyzete miatt van, de ettől még a gyártó nem az évi pár tízezer darabbal (teljes autópiac szinten) operáló magyar kereslet alapján fog szegmentálni.
És mielőtt flém lenne a dologból: nincs semmi bajom azzal, ha valaki nem prémiumkategóriás autóval jár, nekem sem olyanom van, és szerintem nem is lesz. Megvan a kisautóknak, a miniknek, és a kompaktoknak is a maga helye, és a racionális felhasználási területe.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz parandroid #91362 üzenetére
A szó amit keresel az exkluzív szvsz. A minőség már nem csak a felső kategória sajátja, de megint csak szerintem.
MOD jut eszembe, a 300K+ passatok között a német pályán láttam olyat amin az IC akkora volt mint egy kisebb afrikai ország GDPje
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
EQMontoya
veterán
válasz parandroid #91362 üzenetére
Teljesen egyetértek a gondolataiddal, nekem sem a Passat leszólása volt a célom, csupán egyre jobban zavar, hogy a legtöbb Passatos itthon olyan felsőbbrendűség-érzéssel közlekedik az úton, amit még az sem indokolna, ha valami tényleg szép és ritka autóval járna, mondjuk egy Ghiblivel.
Same rules apply!
-
Kornel
veterán
Ha már itt tartunk.
Mo-n a sok blfsz tényleg azt hiszi, hogy a 15 éves lefingott passat az prémium.
Kicsit lendületesen mentem ma, előzgettem párat, amit egy ilyen fazon nem bírt elviselni, és padlógázzal megindult, mögötte teljes sötétség a koromtól, valamennyit gyorsult is, vagy, 12 mp alatt biztos meglett volna a 0-100 is
Persze én már rég a külsőbe voltam szabályosan, jó hogy mindig nézem a tükröt, hogy időbe be tudjam kapcsolni a belső levegőkeringetést
Szvsz ezek nem premiumok, hanem roncstelepre való hulladékok. -
-
Bdanyy
addikt
Az E36 316i is jó prémium lehetett
Mellesleg lehet bennem a hiba, de mondjuk annyira nagy minőségbeli különbséget egy A4 A6 passat közt nem érzek, pedig ültem jópárszor bennük. Egy skodánál már annál inkább (rosszabb anyagok a beltérben, szélzaj, kevesebb rendelhető extra pl).
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
-
A nagyobb modelleket prémiumnak szokták besorolni (BMW 5, 7, X5, A8, S8, meg az E és főleg S Klasse). A kisebbek simán középkategória (3-as BMW, X3, A4, talán még az A6 is, illetve C Klasse). És általában pont a rendelhető, illetve gyárilag szerelt extrák, valamint a felhasznált anyagok miatt. A valódi (exkluzív!) prémium viszont már még feljebb kezdődik, mondjuk egy Bentleynél, vagy egy Porsche Panameránál, vagy Cayenne-nél, esetleg egy Maseratinál. Nem véletlenül ezekhez próbálja minél inkább közelíteni a BMW-Audi-Mercedes is a legnagyobb modelljeit. A VW nem erőlködik, neki ott a Porsche, elég, ha közben mindig csurrant-cseppent valamit a középkategóriába a Passat-tulajoknak.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
neduddki
nagyúr
válasz parandroid #91371 üzenetére
HI!
hat nagyon leteron ertjuk a premiumot :- ), a mesozkoztt osztajbeosztaso belul /a-b-c-d-f/ ahol jelen van ott premuim a a-b-m jellemzoen nem a felszeretseggel /mert azt elsporoljak/ hanem azosszeszerels miosegevel es felhasznalt anyagokkal /az igaz hogy soat valtozott azert az evek alalt/
a foccvagem meg gyexik latszatra a premaum szegmensbe saztanneha felresierultr /lasd szetkopo passat/
a bentley me porsche az inkabb mar teyegl exkluziv, habar ha regi vilaot emegessuk amikro a RR-B parosst 3-5 evesen vot szabd megvenni mert addigra a szerviz osszerekta amit a gyarban elfejtettek /azert errol sokan elfedkeznek, persze ez ma mar nem igaz/
szovla premium es excluziv az ezert kulon kagegoriaudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
válasz neduddki #91372 üzenetére
Az igazság valahol a kettő között lesz. Ami még közben felmerült bennem, hogy hova tartozik manapság vajon szegény Jaguár? Minap láttam tőlük egy csinos kombit, szépnek szép volt, bűr semmi extra, de hogy milyen lehet kategóriabesorolás szerint, arról fogalmam sincs. Drágának biztos drága.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
neduddki
nagyúr
válasz parandroid #91373 üzenetére
HI!
valszeg azert mas a szemlet mert en a szakmait szedtem magamra meg anno /az biszot hogy a hatrokjelnelg nago osszecsusztak/
a jaguar vmikor kifejezetten premium joszag volt amink mindig volt vmi baja /pl. finom borok, fak. vs. illesztski hezagok/ ezen azert soikat javitott a ford era /sokat kuzdottek/ amit a tata semakar elengedni csereb egesz meglepo /nekm szep/ dizajnok jonnekudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Neoteric
addikt
válasz parandroid #91371 üzenetére
Hát ja, minden relatív, bár mondjuk az A6-ost azért német szemmel se sorolnám a középkategóriába.
PSN: ne0teric_sAN
-
válasz parandroid #91373 üzenetére
Szerintem maga a prémium mint kategória már megszűnt. Talán egy két olyan autó maradt ami annyira fapad hogy nem lehet belevenni, de ha azt látom h a ford a kókuszba is parkolássegédet ad meg önzáródó lamellákat, akkor a minőség és extra lista messze túlmutat a az előző generációk legvadabb álmain is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Snooker
senior tag
válasz parandroid #91371 üzenetére
A VW-nek a Bentley is ott van, a BMW-nek pedig a Rolls-Royce
-
-
válasz bitpork #91379 üzenetére
"Talán egy két olyan autó maradt ami annyira fapad hogy nem lehet belevenni"
Pl. az 1,2-es TSI Passat csak két elektromos ablakkal, vagy az 1,0-s Mondeo?
Amúgy az tuti, hogy mekkora pozitív csalódás pl az AVN2 navi-zene a Mazda5-ben, különösen annak tekintetében, hogy került az egész 500 EUR felárba inkluzíve extra tolatókamera. Mindeközben ugyanezen extra egy prémiumban párezer Eurót kóstál, és ugyanez az iGo dolgozik benne, max kap egy Bose erősítőt még, vagy mittudomén. USB, AUX, BT, kihangosító is a Mazdánál alap, pedig nem is olyan rég még bődületes pénzeket kértek ilyesmikért. Aztán ez még csak nem is igazi középkategória, csak egy jól meghízott családi kompakt egyterű. Ismerős panaszkodott nemrég a még csak nem is tinédzser BMW-jére, hogy nem olvassa rendesen a CD-ről a térképet a navi, meg ha jól rémlik, neki alapból még talán valami pár inches monokróm navija van a prémium, full bőrözött, memóriás üléses ötösben. Szóval változik a világ. Mondjuk egy Xenont, egy tetőablakot, meg talán épp a memóriás ülést még én is el tudnám viselni, de kell gyűjteni a kívnságlistát a következő autcseréhez 8 év múlva. Ezeken kívül talán még a kulcs nélküli nyitásnak, meg a láblengetős, vagy legalább távirányítósan nyitható csomagtérnek is tudnék örülni, és sanszos is, hogy ezek is hamarosan megjelennek (vagy bizonyos esetben már elérhetők is) a középkategóriában, szóval azért tényleg változnak az idők.
Szerk.: Oh, a legfontosabb, legértelmetlenebb, és ezekkel együtt a legnagyobb kúlság-faktorú extra kimaradt: head-up display !!!!!négy44!4né!!gy!!
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Bdanyy
addikt
válasz parandroid #91383 üzenetére
Akkor Ez prémium? Bőven tinédzser már, ott a memóriás ülés, színes navi, xenon radar stb
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
TaaT
veterán
Fura de prémiumnak nem adott típust neveznek, hanem márkát. [link]
"Mikor tanulják már meg az emberek, hogy a Passat nem prémiumautó?"
És tényleg nem az.
De attól még simán lehet bunkó a tulajdonosa...
Vége.
Give them hell Ukraine!
-
raczger
őstag
Tud valaki megbízható szervizt a 11. kerületben, esetleg akikkel meg lehetne beszélni, hogy hétfőn vigyek egy autót átvizsgálásra?
[link]
Ma tudtam csak megnézni, nagyon jó állapotban van, sajnos kipróbálni nem lehetett (ma kevesen vannak bent, nem tudják elhagyni a telephelyet), jövő héten hétfőn mennék újra, akkor először egy próbakörre, ha jó és árban is meg tudunk egyezni akkor vinném átvizsgálásra.
Nekik csak arra van papírjuk, hogy az adott kerületben (11) használják, ezért kéne ott találni szervizt. Mazda Mirait néztem ki, de sajnos most már nem veszik fel a telefont.Remélem hétfőig meglesz az autó, eddig a Volvo mellett ez a legígéretesebb (állapotra).
Már csütörtökön mentem volna megnézni, de szokás szerint ilyenkor senki nem ér rá, vagy tudna segíteni.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
neduddki
nagyúr
válasz bitpork #91381 üzenetére
HI!
az odi es a bentli nem egyhejre van pozicionalva
udv
neduddki
p.s.tod auh vegert a zodpo ott gyun egy nagy szunet utanna abenley /bocsika:- )/, de amig megveszik
mod:TaaT: pedoig a dovvagen nagyon iyexik elhitetni, a tutajok meg el is hiszik, hiszen bukosagban simana bimmer+odi elott vannak /tisztelta kivetenek/
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
hdman
őstag
válasz parandroid #91383 üzenetére
Nekem a 2005ös, azaz 9 éves H Astrámban, ami messze nem prémium, már kanyarkövető bixenon, gombnyomásra változó karakterisztikájú kormány, gáz és IDS sportfutómű, valamint dupla tetőablak volt/van. Színes navigáció és keréknyomásellenőrzés is elérhető volt, de azok nekem nincsenek.
Sopron city :)
-
tucsok.
senior tag
-
DeFranco
nagyúr
hátsó futómű jól áll-e (be szokott rohadni az állító csavar, nagyon ciki ha cserélni kell, de egyébként soha nem kell állítani, ha nem sittet szállítottak benne... arra azért figyelj, hogy kombinál több futóműalkatrész is x2-es szorzós)
gyújtótrafó tud elmenni, központi zár tud meghülyülni (kérdés nélkül zár), nálam egyik sem jött elő, nem típushiba, csak nem váratlan ha megtörténik. vízpumpa 120k-nál gyakran elszáll, nálam 122-nél szállt el, 160k-nál vagy 8 évnél vezérléscsere, de inkább előbb, vásárlás után ezzel számolj, hogy cserélni kell akármit is mondtak az előéletéről (én 109-cel vettem, egyből ment cserére). vezérléscserével a görgőket is cserélik jobb helyeken, mert a gyári bakelit, és azt visszarakva elrepedhet a szorítástól, acélra cserélik, nem egy ökör ára de tétel.
futómű nem kényes, kutyacsontot eszi elöl, azt hallod, hogy kopog, nem drága, útminőségtől függően kb. kétévente csere, váltó nem kényes, cserébe jó, pontos, motor kimegy a világból (az 1.6 benzin legalább is biztosan), kuplung nem kényes, kinyomócsapágy tud elszállni ha belemegy a por de ez sem kifejezetten típushiba, fék is tartós.
kasztni elöl sárvédőnél rohad a sarokban, ezt rendszeresen belülről takarítani kell, mert megáll a gané, kívülről meg a kőfelverődés veri le a lakkot, ajtók alja rohad, típushiba, halasztani lehet megszüntetni nem, kormány rendben van, tartós, úttartás, kezelhetőség kiváló, az 1.6 motor kispolgári vezetéshez elég erős, hely szerintem van a sedanban is elég, szép nagy a csomagtartója, kombi nyilván nagyobb.
alapjárati szabályozó szelep el tud koszolódni, takarítással javítható, tünete az ingadozó alapjárat, vagy hogy araszoláskor, kanyarodáskor beesik a fordulat 700 alá.
ha megkapja a rendszeres olaj- és szűrőcseréket, és nem futsz rá valami egzotikumra, akkor más nincs, megbízható, tartós autó, nagyon beletettek mindent amikor tervezték, látszik is rajta.
pici kopogás kutyacsontok miatt normális, ha rángat akkor gyanús a trafó, olajfolyás ne legyen a motortérben (nekem volt, de csak egy tömítés eresztett a szervóolajnál) hosszbordás szíj környékén nézz víznyomokat, ajtók alját nézd meg, pótkeréküreget is. 120-140-nél a beltérnek szinte újszerűnek kell lennie ha vigyáztak rá, kormány sem kopós fajta, ha nem bőrözött (a bőrözöttet nem tudom), kuplungot nézd meg, hol fog, meg nem csúszik-e.
-
-
neduddki
nagyúr
válasz bitpork #91397 üzenetére
HI!
a premiumot a fleszeretseghe koni szeritnem hujjeseg, ikabb az anyaghasznalt es a minoseget /ercs ide az oisszeet/ lasd: rr-daimler-bentley-machbach-etc /asztan ez v. klappol minden v. nem/
merci minidg is csupaszon adtr a joszagait /lasd tehenes vicc/ mefgse vitatta el tole, hoy MERCEDES csupa naybotovel es ahitalltal:- ) /de eszt mndhattuk volna a bimerre is/udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
DeFranco
nagyúr
(kommentárt inkább nem fűzök hozzá, nehezen tudnám olyan fokba tenni a jelzőket, amit ez érdemelne)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- LEGO klub
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- World of Tanks - MMO
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- PH! Darts
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen notebookot vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- További aktív témák...