- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Milyen SSD-t vegyek?
- OLED TV topic
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz DeFranco #91399 üzenetére
És persze hogy audi Én meg nem csodálkozhatok ha leköpnek.
neduddki: igaz, de megint azt kell mondanom h pl a koreai gyártók nagyon jó minőséget produkálnak a közép szegmensben is! De már az A4 és Golf is nagyon jó minőségérzetet ad.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
mokus1
addikt
válasz tucsok. #91400 üzenetére
Amekkora autóra szükséged van ha elég a Golf Plus akkor azt vegyél ha kell a Zafira akkor zafirát.
Az 1,9 CDTI is jó motor és a 1,9 PD TDI is jó motor. Ha egy jól karbantartott autóról van szó akkor bármelyiket nyugodt szívvel lehet vállalni. Az 1,7-est kevésnek érezném ekkora bódéban.Ha jól tudom hdman-nek van ilyen motorral szerelt verdája mármint 1,9cdti azt hiszem ő költ is rá de majd leírja a tapasztalatait.
-
-
Bdanyy
addikt
válasz tucsok. #91407 üzenetére
Zafira B:
Wheelbase 2,703 mm (106.4 in)
Length 4,468 mm (175.9 in)
Width 1,801 mm (70.9 in)
Height 1,801 mm (70.9 in) (2005–2007)Zafira A:
Wheelbase 2,694 mm (106.1 in)
Length 4,317 mm (170.0 in)
Width 1,742 mm (68.6 in)
Height 1,684 mm (66.3 in)Touran:
Wheelbase 2,680 mm (105.5 in)
Length 4,405 mm (173.4 in)
Width 1,795 mm (70.7 in)
Height 1,635 mm (64.4 in)[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
válasz tucsok. #91407 üzenetére
Touran csak egy felfújt Golf - a Giolf Plus-szal ellentétben, ami még fel sincs igazán fújva, csak magasabbra tették a tetejét. Tourant nagyon nézegettem én is, de nekem belül kicsinek tűnt (mondjuk a Zafira is), viszont amennyi szaladgál belőle Németországban taxiként (szinte már több, mint merci), olyan nagyon nem lehet rossz.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Gergőke88 #91418 üzenetére
A 2-es főúton, a szobi leágazástól körülbelül 500 méterre ütközött össze két autó. Az egyikben öten utaztak, közülük két felnőtt a helyszínen életét vesztette. Az autóban két gyermek is utazott, egyiküket mentőhelikopterrel vitték a váci kórházba, a többi sérültnek is súlyosak a sérülései.
A roncsból egy felnőttet és egy gyermeket a váci tűzoltók szabadítottak ki feszítő-vágó segítségével, a másik gyermeket még a tűzoltók kiérkezése előtt a mentősök kiemelték az autóból.
A baleset helyszínén Vác irányába útlezárás van érvényben.
A Velvet információi szerint a balesetet két, egymással autóversenyző férfi okozta, mikor az egyikük nekiment annak a Toyotának, amiben öten utaztak. Úgy tudjuk, hogy a két, helyszínen meghalt felnőtt az egyik, autóban utazó gyerek anyja és apja volt. A harmadik felnőtt és a másik gyerek pedig a szülők barátnője, és annak gyereke volt.
A balesetet okozó audist a rendőrök őrizetbe vették és elvitték.
-
Kornel
veterán
tanulság: minél nagyobb és újabb kocsiba kell ülni.
-
nagyúr
válasz hobizoli #91426 üzenetére
hat en a helyszineloknek jobban hiszek csavo nem tudott semmit (reszeg volt) feknyom nem volt, egy kicsi sem, ELMU-sok is mondtak hogy ezek az oszlopok 80-90 km/h-nal csak megrogynak. Ez kidolt... a terde azert szetnyilt, meg kisebb nagyobb horzsolasa van, de semmi komoly baja nem lett. A masik srac az latszott hogy rakeszult az utkozesre mert kitamasztott, ezert is tort el a keze.
[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
válasz mokus1 #91402 üzenetére
Jol tudod! 140e km-rel vettem tavaly, most 180 van benne, ezalatt egy kettőstömegűt cseréltem kuplunggal, meg egy szivósort.
Volt még egys más szépészeti okokbol, nyári gumik, xenon izzó, akksi, izzítógyertya,stb. Már asszem egyszer betettem a listát.
Illetve egyszer belém tolattak, a lökösön lett egy nyomódás, de azért cserélhettem egy klima és vízhűtőt.
Sopron city :)
-
szentkuti11
addikt
Üdv!
Szerintetek mennyire bátor vállalkozás belevágni egy 2011 körüli 86 lovas 1,2 TSI-be (Fabia) 100k körüli futásteljesítmény mellett? Évi kb. 10k-t menne, vegyes használattal, amiben benne van az is, hogy hetente egyszer csak a bevásárlóközpontig meg vissza lenne használva, amikor nem tud rendesen bemelegedni az autó.
Ennek a motornak mik a leggyakoribb hibái?
[ Szerkesztve ]
-
#27813376
törölt tag
válasz szentkuti11 #91431 üzenetére
Nagyon bátor.
-
nagyúr
válasz szentkuti11 #91431 üzenetére
1,4 vagy 1,5 benzines olcsóbban nem jobb?
Dízel vagy benzin? Döntse el most!
"Ha mindenki kizárólag az eszére hallgatna, korunk egyetlen autótípusát Toyota Priusnak hívnák."
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
szentkuti11
addikt
válasz Dluinet #91433 üzenetére
Ez egy biztos forrásból származó autó lenne, ami autópályán ment le 100k-t, a tulajdonosa (jóbarátunk) kicsit feljebb került a ranglétrán, vett is gyorsan egy Passat 2,0 CR TDI-t. Számomra is világos, hogy 1,4 16V ugyanezzel a kasztnival új korában jobb választás, de ismeretlen autót nem vásárolnánk annyira szívesen.
"Ha mindenki kizárólag az eszére hallgatna, korunk egyetlen autótípusát Toyota Priusnak hívnák."
Ezek szerint akkor vegyen Priust az is, aki csak autópályázik, meg az is, akinek terepre kell menni az autójával. Köszönöm szépen, ezt a cikket inkább kihagyom. Ennyi km mellé amúgy sem kéne olajkályha.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz szentkuti11 #91434 üzenetére
Bátorsági listán: 6,5/10
De ha napi 2×25km ingázásra veszed akkor: 1/10
sógorom KIA turbódízelt vett, heti 2×500km-re, 6 év alatt több mint 300e km-t rakott bele, és semmi baja
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
szentkuti11
addikt
válasz Dluinet #91435 üzenetére
A kérdésem az volt, hogy mennyire kockázatos venni egy stabil forrásból származó 86 lóerős 1,2 TSI Fabiát (benzines!). Esetleg vegyek ismeretlen forrásból származó 1,4 16V-t (szintén benzines)? Egy betű erejéig nem volt szó dízelről. Azért meg elnézést kérek, mert nekem nem tetszik a Prius, és jóval túl is menne a keretemen.
#91435) Dluinet Köszönöm a korrekciót. Milyen hibák a legjellemzőbbek ennél a motornál?
[ Szerkesztve ]
-
mokus1
addikt
válasz szentkuti11 #91434 üzenetére
Ez jó is lehet meg nem is. Te ismered a barátod.
Ha haladósan megy a pályán akkor nem venném meg a kis ccm miatt viszont ha nincs szarrá hajtva akkor jó lehet. -
TaaT
veterán
válasz szentkuti11 #91436 üzenetére
Amúgy az az 1.4 16v-s benzines még a négyesgolf korból maradt meg? Mert az elég gázos volt négyesgolfok között.
Simán az 1.2TSI-t venném. Olajon ne spórolj, azt nagyon nem csipázzák ezek a motorok.
Give them hell Ukraine!
-
mokus1
addikt
válasz szentkuti11 #91438 üzenetére
1,2T 86le, nem egy sok barral dolgozó cuccról van szó de annyira nem ismerem ezt a motor.
-
TaaT
veterán
válasz szentkuti11 #91440 üzenetére
Utánanézve már nem ugyanaz a motor van ezekben mint anno négyesgolfokban. De így is az 1.2TSI-t mondanám.
Igen, 10k km elég, és az olaj se valami occó magnatec legyen.
Give them hell Ukraine!
-
Pitu
aktív tag
válasz DeFranco #91393 üzenetére
Már csak a kombi volt meg. Német papírjai voltak, amiből kiderült hogy nem 2006-os, hanem 2004-es (mivel eddig gyártották az I-es fókát).
Az ajtók alja csúnyán rohadt, illetve a hátsó sárvédőknél is látszott felületi rozsda. A csomagtérajtó teteje már puklis volt a rozsdától. Egyelőre nézelődök tovább sajna )':Köszönöm az alapos leírást! Jó lesz legközelebb.
-
-
#27813376
törölt tag
válasz szentkuti11 #91436 üzenetére
Akkor a lényeg:
Ismerőstől vettem a tsi-t (most mindegy melyik motor, minél kissebb, annál fosabb és nem a teljesítménye miatt) megbízható forrásból, sérülésmentesen, szervizelten, vezetve, első tulajtól. Beletettem 50.000km-t, ezalatt javításra elköltöttem félmillió forintot. Kell magyarázni tovább? Itt a példa, tanulj ebből. Találj olyat ami nem tsi és örömmel fogod használni. 100.000km futásteljesítmény felett csak mazohista vegyen ilyet. Tökmindegy, hogy ismered-e vagy nem az előéletét, ez mind szar.
[ Szerkesztve ]