- Autós kamerák
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Gaming notebook topik
- Projektor topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz L_YKing #92952 üzenetére
Vectra B 2.0 16v volt anno 2 db. Finoman vegyesben 7-8 liter, 120-nál 7, 160-nál 10, Bp-en 10 körül, nekem olyan 10 volt az átlag, cég fizette.
Futóműben valami (kutyacsont ?) rendszeresen elfárad. Mindkét kocsin (97-es, ill. 99-es) elrepedt a kipufogó leömlő, ill. elromlott az olajpumpa, ezeket gariban cserélték, amúgy jó motor és passzol a Vectrába.Szerk. Most látom Vectra A-ról van szó. Olyanom nem volt, de anno a szakik azt a 8 szelepes motor dicsőitették, szerintem valamivel kevesebbet fogyaszt mint a fenti B 16v.
[ Szerkesztve ]
-
cellpeti
veterán
Volvo S40ről mi a vélemény? Mennyit esznek? Drága a szerelés?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
runner 125
nagyúr
Áhh.
Olvastam már róla 1-2 hónapja, nagyon nem talált be.
Autók terén (is) alapvetően konzervatívan gondolkodom, szeretem az egyértelmű formákat, SUV kategórián belül a kocka / doboz forma a favoritom. Pl. CR-V-ből csak a 2006-ig gyártottra ugranék rá, a frissebb hatchback "szappantartós" külcsín nagyon nem az esetem.
Ráadásul a mostani szériát megspékelték mindenféle spoilerekkel, ami valamennyire a linkelt új HR-V-n is megjelenik. Egy SUV küszöbbel, spoilerrekkel számomra paradoxon.Jah és persze az ár. 8m egy új autóért nem fér bele nálam.
Amúgy továbbra is imádom, úgy érzem jó vételt csináltam. Legnagyobb parám az olajfogyasztás volt. Akárhol olvastam mindenki írta, h eszi az olajat. Sőt, pár hete e-mail-eztem egy '99-es HR-V tulajjal, neki brutál már az olajfogyasztása, 100km-en 1, az-az egy liter olajat szlopál el 10W40-esből.
Mondtam neki, h az egyenesen gazdaságtalan üzemeltetés, mintha 6 literrel többet enne.
Hála ég így a friss Sustina-val, 2500 megtett km után nincs szintcsökkenés, pedig 5W40 van benne.
Most egy minőségi, gyári helyekre elrejtett komplett u-Dim hifin dolgozom, egyedi, csomagtér oldalába gyártott méllyel. Ezzel együtt berakjuk majd a radart és a kamerát is, így lassan összeáll a kép."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
syberia
veterán
Sziasztok!
Ismerős keres kisautót és bizonytalan a márkát illetően, mit ajánlanátok kicsi, benzines, gyors, kis fogyasztású megbízható kocsinak? A keret maximum 1.2 milka.
https://howbad.info/
-
nesa
veterán
válasz runner 125 #92960 üzenetére
Gazdasagos az csak ilyen olaj fogyasztasnal nem kell bele uj olaj jo bele a szerelomuhelybol elhozott hasznalt is,
sot ha ennyire szar es dizel akkor a tankba is meg a motorba is az kellfelenk igy nyomjak azok akiknek ennyit zabal, nalam az 1-2 ezer km/L meg belefer, dehogy 100km en tuti tuladnek rajta. -
8th
addikt
válasz tboy93 #92965 üzenetére
Láttál már kis fogyasztású gyors turbóbenzinest? Én még nem főleg nem 1,2M-ért.
kicsi, benzines, gyors,
kis fogyasztású= Suzuki Swift Sport 125hp
kicsi, benzines,gyors, kis fogyasztású = Toyota Aygo 68hp
kicsi,benzines, gyors, kis fogyasztású = Seat Ibiza Sport TDI 131hp + chipMondom én, háromból kettőt választhat.
-
TaaT
veterán
válasz Mágus2 #92968 üzenetére
Szembeszomszéd néni lecserélte a 2ütemű trabit egy matizra (sztem a 0.8-asra de ez csak tipp) és elvitte édesanyámat egy körre, mikor visszajöttek azt mondta ugyanúgy nyomta neki a szomszéd mint a trabinak csak ez kicsit "jobban ment", híd aljánál lakott területen belül már 80-al mentek.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
EQMontoya
veterán
válasz syberia #92961 üzenetére
Civic 1.5 115le, 3 ajtós.
Országúton 6 alatt, pályán 7 alatt elmegy, pörgős japán szívómoci, 1 tonna alatti bódéval megy rendesen.
Értelmes, szép állapotút találni nehéz (nem a keretből, abból simán, csak úgy egyébként), mert viszonylag régiek és sok került boyracerhez.Corolla 1.6 vvti g6, 3 ajtós szintén korrekt alternativa erre a célra.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
8th
addikt
Anno az egyik középsulis tanárom kétütemű Wartburgból ült át 1.3 8v swiftbe. Kajakra 3.-4.ben mászkált vele ~4ezres fordulaton a városban. Városon kívül 80km/h felett tolt csak ötöst neki biztos megszokta, hogy a wartyogót pörgetni kell. Ilyet mond szünetben: "városban nem is lehet ennek ötöst kapcsolni ez úgy megy, hogy blablabla..." Jól kiröhögtük szegényt. Nagy figura volt az öreg.
-
-
-
ReSeTer
senior tag
Elmondom én hogy szoktam:
Ha hideg a motor akkor 45nél nem megyek többel, és harmadikban hagyom, hogy legyen megfelelő kenés. Aztán ha bemelegedett akkor 50-55 negyedikben. Ekkor foroghat kb 1800-at. Ez már bőven az a fordulat, ami a benzinmotornak nagyon határeset, nemhogy még odarakok neki egy ötödiket is....nem dízel ez. Mondjuk annak se kellene 1600 alatt mennie.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
".3 8v swiftbe. Kajakra 3.-4.ben mászkált vele ~4ezres fordulaton a városban."
Csak mondom, hogy harmadik fokozatban 50-nél kb. picivel 2000 fölött forog a motor a swiftben,
negyeedikben pedig kb 1500-1600-at.
Ja, és negyedikben kb. 120-nál volt meg a 4000.Városban csak kettesben lesz meg az a 4000, de már ott is csak valahol 70-nél.
Ezt csak a túlzás-faktorhoz.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
8th
addikt
válasz fokukac #92982 üzenetére
Akkor annyi. Nincs röntgen szemem 30méterről az utcán állva nem látom a ford.sz. mérőt csak füllel gondoltam van vagy 4000rpm. Állandóan úgy forgatta az öreg mint valami 17éves friss jogsis lakótelepi hülyegyerek a 200k-s hondáját. Lehet, hogy nem 3.-4. volt hanem 2.-3. sebesség. Nem tudom de nagyon nem olyan hangja volt mint ami 2000-2500at forog.
-
-
-v-
addikt
válasz ReSeTer #92979 üzenetére
Nekem ha hideg akkor 2-2.5e kozott, ha meleg 1.5-7.5e kozott van a fordulat Amugy egyenletes haladashoz 1.5-2e kozott szeretem, az mar nem bantja a motort, nem brummog, de nem forog meg uvolt foloslegesen. Persze nem "baj" ha valaki egy fokozattal lejjebb van es 2.5e-ret forog, csak sose ertem miert, ha foroghatna 1.8e-ret is. Na persze sokaknak gondot okoz a visszagangolas aztan azert nem valtanak fel, mert ha valami van nem tudnak le es nincs power ezert inkabb uvolttetik 3e-ren harmadikban ... Meg a nem valtok fel dolgnak van egy olyan karos mellekhatasa - foleg azoknal, akik amugy is benan vezetnek - hogy jobban huz, erosebb a motorfek is, meg annyira se tudnak finoman meg egyenletesen menni, megy a gazpedal rugdosas es ossze visszarangatjak az autot ...
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
a 4 utemu 1.3-s Wartburg motor siman jo bele
sot, eleg csak a belsejet kicserelni a hosszabb loketure, a blokk a motorszam miatt maradhat isde a 1.6-s VW motor is jo bele viszont ott mar nagyobb a furat is, ott mar az egesz motort kell atrakni
1.3-sbol meg volt a Polo-ban a G40-s motor 114loval:
"At the heart of the Polo GT G40 was its 1.3 litre G40 internal combustion engine (engine ID code: PY). It displaced 1,272 cubic centimetres (77.6 cu in) from a cylinder bore of 75.0 millimetres (2.953 in), and a piston stroke of 72.0 millimetres (2.835 in). The G40s 'G-Lader' supercharger had an inlet diameter of 40 mm (1.57 in), hence the "G40" name. This G40 engine produced a maximum motive power output of 85 kilowatts (116 PS; 114 bhp) at 6,000 revolutions per minute (rpm), and generated a torque turning force of 148 newton metres (109 lbft) at 3,600 rpm.
Stopping power included uprated front disc brakes, now radially ventilated, sized at 239 millimetres (9.4 in) in diameter by 20 millimetres (0.787 in) thick, with ATE single-piston sliding calipers.
Standard roadwheels were 5.5Jx13H2 ET38 silver 'Hockenheim' alloy wheels.
Performance figures indicate it could complete the standard discipline of sprinting from a standstill to 100 kilometres per hour (62.1 mph) in 8.1 seconds, and could go on to reach a maximum speed of 195 kilometres per hour (121.2 mph). "
Trabiba ez is befer.
több drón kell ;P
-
veterán
válasz hobizoli #92988 üzenetére
A Trabi G40-ről volt cikk magyarul is az AutóPiac folyóiratban valamikor a 90-es években. Annál nagyobb sleepert akkor elképzelni se tudtam. Aztán azidőtájt egyszer rendesen legyorsult egy Lada 1200, aztán egy Golf I dízel hagyott nagyon a lámpánál. Szép dolgok ezek
@rvilike: a fenti cikkből nekem az rémlik, hogy nem csak a motort pakolták át a Trabiba, az autót németek építették és szabályosan forgalomba helyezték, német rendszám volt rajta.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
A két év előzetes mellé még minimum (de úgy is elintézik neki hogy ne legyen több) 4 év (max 7) a böriben.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Hú, hát ez nagy flamefészek
Szvsz ez nagyon relatív. Megölt több embert, gyakorlatilag szándékosan (részegen gyorshajtani viszonylag nehéz véletlenül), ezért van akinek a szemet szemért lenne csak a megfelelő, van aki szerint egy rossz döntésért sok elvenni élete legszebb-legerősebb 10%-át, különös tekintettel arra, hogy a gyerekei felcseperedéséből ezzel teljesen kimarad.
Nem tudom megítélni, hogy sok vagy kevés, de több mint vártam és nincs bennem az az érzés, hogy ezt a vagyoni helyzetének köszönhetően olcsón megúszhatta.
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #92993 üzenetére
HI!
azert ezt msot dujjosan kiosztottak, de meg si erdremelte, Meleg Gaborrban meg akkorat csalodtammint a ahaz:- (((
udv
neduddki
mod: lehet hogy utanan ken nenzki ki az a Melegh Gabor es utanna irkalni:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
-
ReSeTer
senior tag
Már ne haragudj, de tudod mennyit forog harmadikban? Fentebb leírták. Hol üvöltetés az? Egyszerűen csak nem erőltetem 2 ezer fordulat alatt hidegen, ahol kitudja milyen kenés van. Egyáltalán nincs hangja, és gázelvételkor nem rángat a motorfék miatt, mivel nincs meg hozzá az a magas fordulat, meg amúgy is, olyat másodikban szokott.
Miért olyan nagy szenzáció, hogy én nem gyök2 fordulaton használok egy BENZIN motort? Sose értettem azokat, akik ötödiket raknak 50-nél... ott nem tud semmiből kimenni ha kell, és nagyon alacsony fordulaton még többet is eszik mint 1800-2000 között.
-
-v-
addikt
-
neduddki
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel