- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Paxker315
addikt
válasz Coller225 #206200 üzenetére
Keresem a lehetséges buktatóit a Peugeot 807-nek, mert elsőre jónak tűnik. PSA konszernes topikban vajon van vele tapasztalat?
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Sobod87
tag
Sziasztok!
Hollandiából vásároltam egy Toyota Aurist és két "érdekes" dologgal találkoztam, amelyek (szerintem) utólag kerültek a kocsiba.
1. FleetLogic - ez elvileg valamilyen GPS nyomkövető valami...
[link]
2. Nem is tippelek micsoda.
[link]
Látott már valaki ilyet/ilyeneket? Van tapasztalat ezzel/ezekkel? Lehet ezekből valamire következtetni?
Köszönöm! -
mikrofon
addikt
válasz Sobod87 #206202 üzenetére
A másodikhoz elvileg van egy ellen darab amit oda kell érinteni.
Egy ismerősőmnek volt ilyen vagy legalábbis így kinéző cucca. Amíg az ellen darabot nem érintette oda nem indult az üzemanyag szivattyú , vagy mi…..bár gondolom a te esetedben már kikötötték. különben feltűnt volna hogy nem indul
-
dong86
csendes tag
válasz Coller225 #206200 üzenetére
Szia!
Valami szívóbenzinre kellene lőni 1.5 körül, ha max 2-t szánsz rá utána rögvest keresni valami megbízható normális szervizt hozzá. Valami elképesztő milyen alkatrész árak meg munkadíjak vannak tehát legyen pénz tartalékban.
Első körben:
Honda FRV [link] az összes motorral jó
Corolla Verso [link] az 1.8 felejtős 1.6 jó
A Peugeot 3008-at felejtsd el egy ipari hulladék az összes benzines belőle
Citoren C4 Picasso 1.8 benzin [link] de a 2.0 is benzin is jó
Peugeot 807 szintén a 2.0 motorral
Peugeot 407 1.8 2.0 motorral
Laguna 3 [link]
Avensis: [link] 1.6, 2.0 jó 1.8 felejtősHa mész venni valami hozzáértőt vigyél magaddal vagy vizsgáltasd át.
-
tboldi
nagyúr
válasz dong86 #206205 üzenetére
Honda FRV [...] az összes motorral jó
Tudtommal a régebbi 1.7-es szopóbenzin nem annyira.
....................................Coller225: Fogalmam sincs, hogy 2 gyerekhez mennyire lehet elég, de egyhez szerintem biztosan - Lancia Musa?
Habár ez egy dízel, de én kb. azonnal indulnék megnézni. -
dong86
csendes tag
-
Bdanyy
addikt
válasz tboldi #206206 üzenetére
Ez nagyon kicsinek tűnik elől Csodálkoznék, ha ebbe elférne, illetve alkalmanként ha le kell hajtani az ülést, akkor sok autónál teljesen hátratolt állapotban nem is tudod.
Bármelyikről van szó, próbálnék hosszabb próbautat tenni, mert ami elsőre úgy tűnik, hogy elférni benne és pl pályán kényelmes is, simán van, hogy egy jó kis dugó után megfájdul a lábam benne.B5.5 passatot meg Octavia 2-t néznék még szívóval, vagy a régi 1.8T-vel (ha már sokat eszik legalább megy).
Kemény, mennyiért került fel ez az RS Octavia.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Richard!
addikt
Halihalo,
kinéztünk egy autót a rettegett(?) Üllői úton, de vajon ez a rész még oda tartozik? Kereskedésről tudunk valamit? Google értékeléseket végigpörgetve elég vegyes a felhozatal, de több a pozitív. Bár nálam már az sem túl bizalomgerjesztő, hogy van egyáltalán negatív értékelése egy kereskedésnek. Ami arra enged következtetni, hogy nem vásárlóorientált.
Az autó azért fura, mert ezek gyárilag 120 lovasok, viszont a kereskedő elmondása szerint 133 van beírva a forgalmiba. Az autó svájciából származik.
Kedden lenne a szemle.Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
-
Richard!
addikt
-
tboldi
nagyúr
válasz Luck Dragon #206216 üzenetére
Ahogy érzed.
-
tboldi
nagyúr
Ha valaki városi szaladgálóst keres 1M-ig, ne habozzon!
[link] -
luckyboi82
tag
2010-es 2012-ben forgalombahelyezett 2.0 D-4D Avensis kombi , 251.000 Km-el , belül -kívül patika, folamatosan szervízelve, 2,5mFt, már hónapok óta nem is jár vele, mert 2. autó volt. Mi lehet itt a gond, típushiba, kettőstömegű csere ár most hogy alakul?
-
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #206220 üzenetére
Pedig nem nagyon van más kisautó bőrbelsővel és kétzónás klímával ennyiért.
szerk.: Műszakilag meg 2-es Punto, nincs benne semmi kockázat. És qrva jó ára van, még a többi eladó Ypsilonhoz képest is.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz luckyboi82 #206221 üzenetére
[link] és kuplungneked.hu például
-
mikrofon
addikt
válasz Tothgera30 #206204 üzenetére
Ha egy ilyenben Ford 1.6 TDCi kettőstömegűlendkereket kell cserélni az mekkora kiadást jelent?
[ Szerkesztve ]
-
mikrofon
addikt
válasz molnarpeter #206226 üzenetére
A 400e-s kettőstömegű lendkerék 400e-s áránál még durvább. Azta....
És ez kb mikor vágható? -
molnarpeter
nagyúr
válasz mikrofon #206227 üzenetére
184k a szett, 200k km alatt nem nagyon van gond vele (legalábbis flottában autópályán használt kocsikon nem rémlik semmi probléma, egyik “kifutott” példány jelen van Ford topikban is 250k körüli futással és semmi baja), de legfőképp használati szokások kérdése, alacsony fordulaton nyektetve, ügyetlen pedálkezeléssel le lehet rúgni, de odafigyelve vezetve elgurulnak jóval tovább is.
-
mikrofon
addikt
válasz molnarpeter #206230 üzenetére
És mennyi a beszereles még hozzá?
Csak azt ne mond hogy még kb ugyan ennyi. -
nagyúr
válasz molnarpeter #206230 üzenetére
Exedyt lattam talán 250 körül.
-
-
_drk
őstag
Sziasztok
Hosszas keresgélés után kezd szűkülni milyen verda is kell nekem.
2-2,5 misi körül nézegetem kicsi Fabiám utódját. (Megeszi a rozsda )
Jelenleg a J Astrakon akadt meg a szemem. Ezek ilyen 1,5-től mennek egészen 4ig is akár, elég sokáig futott széria.
10 éves példányokat látok 2,5 körül, ez mennyire reális ár?
Költség hatékonyság miatt valami egyszerűbb márka/modelleket nézek.
Időtállóság miatt jobban pakolható autó kell, de kombiban nem vagyok biztos, nem szeretem a nagy dögöket, inkább kicsi fürgébb jószágot szeretem, de ez még nyitott kérdés.
Közel jövőben gyerek is tervben van, tehát egy babakocsinak belekéne férnie a csomagtartóba.De ezeknek a J Astrának rohadt sok féle motor típusa van!
1.6-ot preferálnám legalább. Tudjon valamennyire menni, de nem vagyok a száguldozós típus.
Kombi J Astra milyen motorral életképes?
A kompakt méretű 1.4-je mennyire használható?Esetleg ebben a kategóriában milyen autókat tudtok még?
Néztem Citroen C5-öt, Megane 3-as ami tetszene, de nagyon kevés van belőlük. Ford nem kell, sok a negatív tapasztalat.
Toyotákból nagyon semmilyenek vannak.Köszi a segítséget!
-
dong86
csendes tag
Szia!
Gondolom benzines autü kell.
Astra J ajánlott de kicsit nehéz így az 1.4 szívót felejtsd el az 1.6 a minimum de inkább 1.4 turbo-tól felfelé. Az ár amit írtál az Astra J-re reális.
Egyéb típusok:
Megane 3 1.6 benzin
Honda Civic 1.6,1.8
Fiat Bravo 1.4 T-jet
Citroen C5 2.0 benzin
Laguna 3 2.0 benzin
Mitsubishi Lancer 1.6,1.8
Amúgy újszülött gyerek mellé én kombit vagy valami nagy csomagterű kocsit javasolnék, babakocsi szép nagy helyet tud elfoglalni egy sima 5 ajtós kompakt csomagtere simán tele van vele. -
_drk
őstag
válasz dong86 #206238 üzenetére
Igen-igen! Legfontosabbat elfelejtettem, hogy benzines kell.
Viszont ja, a Turbo nálam annyira veszély faktor hogy azt lehet nem akarom.Jelenleg nagyon kicsi távokat megyek, kb 3-4km a munkahely, heti 1x kb 50km a távom.
Ez változni fog közeljövőben, mert munka helyett kell váltanom és akár a időközönként szoba jöhet több 100km autópálya is.
Ezért is akarok venni egy újat hogy legalább állásinterjukra el tudjak menni kényelmesen.
De egyelőre valami univerzálisabb kéne, viszont nagy igényeim nincsenek. A fabiám 1.2es volt, egyedül kirándulni volt vele rossz menni nagyobb távokra. -
dong86
csendes tag
válasz dong86 #206238 üzenetére
Ha sokat mész majd pályán a C5/Laguna 2.0 benzin talán jobb választás, de számolni kell, hogy magasabb kategória magasabb szervizköltségeket hoz majd magával. Ha a költség és kockázat minimalizálás a cél akkor a megane 1.6/ civic 1.8 irány a legjobb. Amúgy a Bravo/Delta t-jet is jó lenne elég megbízhatóak(trurbos mivoltuk ellenére) de pályán szeretnek kortyolni rendesen.
-
tepenzed
őstag
Sziasztok!
10 hónapos autóban ez a motor van: 1.5 T-GDI MHEV (160 lóerő, lágy hibrid, manuális)
Tudunk erről valamit, meg szabad venni? Lágy hibrid motorok mennyire parásak? A technológiától sokat nem várok, de pesti dugóban remélhetőleg valamennyit segít.[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
válasz tepenzed #206245 üzenetére
Sorry, azt hittem ceedről van szó. Ceed esetében tudtommal csak a DCT váltó mellé adják a mild hibrid hajtást.
Röviden amit tud, az egy kifinomultabb start-stop rendszer támogatása. Finomabban indítja be a motort, hamarabb le tudja álíltani, többet hagy kigurulni. Tud vitorlázni. Minimálisat jelent a fogyasztásban, max pár decit.
-
aktív tag
Sziasztok,
Valami belső elgyengülésből kifolyólag elkezdtem hobbi-autót keresni; nincs konkrétum, olyasvalamit keresek, aminek ki lehet nyomni a szemét 'kvázi' büntetlenül csendes nyári estéken, illetve vidéki néptelen utakon.
Három kategóriát állítottam fel eddig, ami mutatja is a történet kronológiai kibontakozását.
1) Roadster - motor helyett, mivel én már teszem le a nagymotoros jogsit
Fiat Barchetta (örök szerelem, erős átíveléssel a 3. kategóriába)
Mazda MX-5 NB - 'alap' kiindulási pont
MR 2 - lásd MX-5
BMW Z3 - ez motorizáltságtól, állapottól függően átívelhet a 3. kategóriába is
MG F - esetleg, t.i. bírom a brit hülyéket
2) Krúzolás/kanyarodás inkább stílussal, mint nyers karakterisztikával és Kg/Le aránnyal
MG ZT 2.5 V6
MG ZR 1.8 - esetleg, és akkor is csak 3 ajtósban
AR 156 2.5 V6 - csak szedán
AR GTV 2.0 TS - 3.0 V6 - esetleg Spider, de inkább a motor legyen nagyobb, mint a tető kevesebb
AR 166 3.0 - manuális 'csótányszemű'
3) Megtartós, kb. 5M vételárral bezárólag
Porsche Boxter 2.5 - 2.7 @2000's
Lexus SC 430
Éves 5-6e km-t lenne használva; az 1-2. kategóriák a 'megveszem és használom, amíg tart' jegyében (rutin karbantartással, ofc), és amikor beáll/leáll/törik, akkor piac/kuka.
A 3. kategória, amit már életben is tartanék...ellenben ezzel várnék, hátha az elkövetkező időszak feldúsítja a piacot.
A GT után erősen húz a szívem még egy / egy másik Alfa után (és a márkára van bejáratott szerviz háttér), ugyanakkor miután már volt Alfa-m, így kipróbálnék 'valami mást'
Lenne bármi meglátásotok akár márka, akár típus alapján?
Elsősorban AR-n túl, mivel azzal nagyjából képben vagyok.
Köszi szépen előre is.
Nevermind...
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- NITEBIRD WB2 Smart WI-FI-s okos meleg fehér LED izzó E27 / 230V / 8W Tuya Smart 2db
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival! -
- Fém bútor fogantyú 15 db
- Új, bontatlan Siguro RC-R301W Rice Master digitális rizsfőző pároló kosárral - Még 2,5 év Alza gari!