- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz runner 125 #205950 üzenetére
VW Transporter 2.0 CRTDI, Boxer/Jumper 2.2 (blue)HDI, Tranzit 2.2 TDCI. A Traffic/Vivaro nem túl kényelmes és a motorjaik sem annyira megbízhatóak. Ezekhez a típusokhoz halomban vannak az utángyártott alkatrészek is, és bőven van rendes szerviz.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Fiat Ducato még ide sorolnám .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #205950 üzenetére
Muszakin legyen bent az ules, amugy meg nyugodtan kiveheted.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz f4lcon #205924 üzenetére
közben új irányt vett a keresés, most Mazda CX5
szerintem nincs ember, aki követni tudja a feleségem logikáját
a 2.2 Skyactive dízel mennyire fogja utálni a napi 3-4 kilómétereket?“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz vzsryl #205955 üzenetére
fck, tudtam, hogy túl szép ahhoz, hogy igaz legyen...
jelenlegi állás szerint egyértelműen nem tetszik:
- Tiguan, CR-V, facelift előtti Sportage (mk4) bármelyik Renault és az S-Crossfehérben nem tetszik, más színben mehh:
- Rav4, Tucson, Kuga, Grandland (ez feketében sem tetszik)kizárva a sztereotípiák miatt:
- Audi/BMW/Mercedesés akkor ami tetszik:
- piros Mazda CX5
- kék facelift utáni Kia Sportage (mk4)
- narancs Vitara fekete tetővel
- T-Roc bármilyen színben (ez az egyetlen, ami egyébként lehet fehér is)
- piros Ford Edge Vignale [ez nyilván nem fér bele anyagilag, de jól példázza, hogy a szemre tökre hasonló Kuga pl inkább csak mehhh]
- Qashqai kékben
- Range Evoq bármilyen színben [erről azt mondják igazi f0shalom, szóval én ezt kizártam]
- 3008ezek mellé olyan elvárások vannak, hogy ne legyen öregebb a jelenlegi autójánál (2015 decemberi Clio) ne kerüljön jelentősen többe, mint 5 millió forint, legyen színes, de ne olyan matt narancs, mint az Ateca, hanem szép fényes piros, mint a Clio, és ha lehet, bírja az ovi járatot, azaz napi 2km oda és 2km vissza, hetente egy DM/Aldi ami további 5km
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
vzsryl
nagyúr
válasz f4lcon #205956 üzenetére
CX5 benzin szerintem túl van árazva. Nem megy és rohadásra erősen hajlamos.
Sportage-hez nem értek, de az 1.6GDI borzasztóan gyenge bele.
A Vitara nagyon fapad.
T-Roc kb Vitara szintű belsőtér, és az 1.0TSI járáskultúrája rosszabb, mint egy 3 hengeres dízelé…
A Qashqai 1.33 TCe-vel, és abban a gyönyörű kék színben szerintem best buy lenne számára.
3008-ban nincs jó benzin motor. Ezt 2.0HDI-vel venném csak. 1.5-1.6HDI sem rossz, de magas és nehéz a kasztni, tehát kell bele az értelmes motor.Qru: Létezik autóhoz választott “asszony”, de azokkal hosszútávra nem kell tervezni.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
nesa
veterán
G astra X17DTL motor az ha jól tippelem az opel féle ?
Mennyire megbízható azon kívül hogy gyenge mint a harmat. -
-
őstag
hehe, értem a logikát
@mindenki más: a Vitara nekem is nagyon puritánnak/egyszerűenk tűnik, még ha a szó szoros értelmében nem is fapad. Az anyaghasználat/minőségérzet meg sem közelíti az 5-6 évvel idősebb Mazdákat (olyat már néztünk)
#205958 vzsryl:
az a 1.33 TCe jó is lenne, de úgy tűnik csak a facelift utáni modellbe szerelték, és azok meg inkább 6 millió mint öt. van egy "de ez nem az a kék, amit mondtam" színű 1.6 dCi egyébként, az nem tudom mennyire vállalható [link]
opcionálisan még mindig van ugye Kuga és az 1.5 turbó benzin, abból van "szép piros"[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz szabonagyur #205964 üzenetére
és puha műanyag sem a beltérben, rendes bőr a kormányon, kényelmes hosszúságú ülőlap elöl, kontrasztos, nappal is jól látható, telefon tükrözésre alkalmas kijelző középen, stbstb
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
KubanitoS
veterán
-
vzsryl
nagyúr
válasz f4lcon #205963 üzenetére
A Vitara egy olcsó autó (újonnan), tehát nem annyira gáz az anyaghasználat, de pár évesen és mocskos drágán már probléma. Értem én, hogy viszonylag olcsó fenntartani, de ha komolyabb igények vannak, akkor nincs miről beszélni.
Számomra sokkal gázabb a T-Roc. Inkább vennék Vitara-t, akár drágábban is...
Az 1.6dCi-vel se rossz, de városba ne.
Esetleg Mitsubishi Outlander PHEV?megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
Gombinyó
őstag
válasz Luck Dragon #205971 üzenetére
Ugyanolyan puruttya beltér, mint a Vitara jókora felárral.
[ Szerkesztve ]
-
KubanitoS
veterán
válasz Gombinyó #205972 üzenetére
Bizony… Vittem a céges Octavia autóm olajcserére és közben szétnéztem a VW szalonban is (egybe volt a Skodával) Nem akarok senkit sem megbántani, de amit ott láttam, az valami siralmas volt. Olyan fapados, igénytelen autók, amik ott voltak, hát komolyan meglepődtem. Ja és jellemzően 7-10 millió körül voltak 1.0 tsi motorokkal. T-ROC, Golf Variant, Tiguain mind-mind egy kutya volt. Egy új KIA Sportage (a fura orral) hasonló áron ég és föld belső minőségügyileg pl.
Volt ott egy új Octavia és egy Superb is. Utóbbi volt a legigényesebb autó a szalonban. Előbbi pedig semmivel sem volt rosszabb minőségű, mint bármelyik VW persze olcsóbban. Érdekes dolgok ezek…
Jelen helyzetben én lazán a Suzukit választanám a VW-vel szemben. Olcsóbb, jó technika (1.4t) és minőségre semmivel nem ad többet a VW.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
őstag
válasz szabonagyur #205969 üzenetére
[link]
az egyetlen feltétel, ami nem teljesül az évjárat, de ebben az esetben nőként természetesen tud kivételt tenni[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
fpatrik17
senior tag
Sziasztok,
Úgy néz ki kedves párom rápörgött az A szériás mercikre. Mint jó pár hozzászólással ezelőtt említettem, napi munkábajárásra lenne főleg használva, második autóként (2x25 km) és 1 milla a keret. Csajos cirkálóról lenne szó, amivel a parkolás se ördögi a lakótelepen. VW Beetle-ről lemondott, mert milla körül nagyon lerúgott példányokat találtunk, illetve meggyőztem, hogy azt gyorsan szétparkolná, mert nem látni hol a vége az autónak. Néztünk emellett Puntokat meg Polokat, illetve folyamatosan nyitott szemmel járunk, de eddig nem lett szerelem a beetlen kívül semmi. Aztán hirtelen szembejött egy második szériás A merci és most ilyen fordulatot vett a női expedíció. Jómagam egyáltalán nem vagyok ismert a típussal kapcsolatban, a német autók is messze állnak tőlem, nem hogy a mercik, szóval kérdezni jöttem:
- Viszonylag igénytelen típust keresnénk, ami nem pénztemető, óvónőfizetésből nem tudom fent lehet-e tartani ezt a jószágot Így általánosságban mennyire ajánlott típus ez a W169 széria (2004-2012)? Népítélet szerint nem elvetendő, de remélem van itt akinek konkrétabb tapasztalatai vannak.
- Milyen motorral javasolt? Különböző motorokhoz kapcsolódóan pro-kontra érvek? Én 1.5 benzinnel venném, mert biztos elég neki, de érdekelnének a vélemények a többi verzióról is. (Merci dieseljeit pl egyáltalán nem ismerem...)
- Motor ferdén mélyre ültetett pozíciója miatt mennyire idegenkednek a szerelők tőle? Mennyire zavar bele a karbantartásba?
- Milyen köztudott szériahibákról tudni?
- Milyen dolgokat érdemes megnnézni, ha elmegyünk nézelődni?Köszönm, ha segítetek!
• Honor Magic5 Pro •
-
őstag
válasz KubanitoS #205966 üzenetére
szerintem nem olvastad végig a történetet, amivel nincs gond egyébként, felgyorsult a világunk, nincs mindenre idő
viszont ha már vetted a fáradtságot, hogy kommentelj, akkor én is veszem, hogy válaszoljak: férfiként nincs olyan racionális indok, ami meg tudná magyarázni a feleségem érzelmeit az autóvásárláshoz. ezért én sem próbálom megmagyarázni, inkább elfogadom a feltételeket, és próbálom abból kihozni a legjobbat.
lehet, hogy TE nem így vásárolsz használt autót, még én sem így tenném, de nem a tiéd lesz az autó és még csak nem is az enyém, hanem a feleségemé. tegyél meg annyit kérlek, hogy tiszteletben tartod és nem kritizálod, kösz“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
tepenzed
őstag
Hát ez a 8 millió körül veszek egy vadi új S-Crosst dolog nem jött be, nem tudok bizonytalan ideig, min 1 évet is várni, lassan kiesik alólam a jelenlegi autó. Ennyit viszont használt autóért biztos nem adok.
5-6 millió környékén ti mit vennétek?
sedan vagy kombi
lehetőleg 100-150 ezer km legyen benne max
benzin/hibrid
100 LE+
Napi 60 km utazás kb, főleg autópálya
2010 utáni
nem elborult szervíz díjak, megbízható konstrukció -
Doki16
addikt
válasz tepenzed #205980 üzenetére
Ha autópálya és napi 60 km min, akkor jobb lenne egy dízel. De ha mindenképpen benzin hibrid kell akkor Prius 3 vagy Auris FL. De ezek egyike sem a pályán fogyaszt jól. Egyedül a megbízhatóság ami elvitathatatlan tőlük.
Részemről inkább az utobbi, emészthetőbb autó és kombi csomagtartó egész nagy. Hátsó lábtér már kevésbé.Egy Golf 7 2.0 CRTDI kombi lenne az ideális neked pályára. Nevetségesen keveset eszik és megbízható konstrukció a motor, főleg ha kézi váltóval van szerelve.
Tudnál tölteni egyébként ha arról lenne szó? Ampera? Cmax energi?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Des1gnR
őstag
válasz tepenzed #205980 üzenetére
Szia,
Eléggé felmentek a használt autó árak sajnos.
Én évente 20k-t megyek és hasonló keretem volt. Ugyan a km, hosszú utak és a fogyasztás miatt és dízelt vettem. VW Passat (2017) kombi, 2.0l-es 150LE 6 sebességes DSG.
4-5 körül fogyaszt, nagy, kényelmes és megbízható.
105e km-el volt 5,5M magyaországi első tulajtól.[ Szerkesztve ]
Dell G3 3779 || Samsung S23+ || Samsung Watch 5 Pro || Oculus Quest 2 || Creality Ender 3 V2
-
tepenzed
őstag
válasz Doki16 #205982 üzenetére
BigBlackDog: Még nem, de felvettem a listára
A Toyotákkal valahogy nem sikerült még kibékülnöm, nem jön be sem a Prius, sem az Auris.
A Golf 7 viszont határozottan tetszik, DSG váltóval is szabad venni?
Dízel azért bizonytalanított el, mert sokszor csak lemegyek horgászni 5 km távra vagy boltba lejárogatok. Garázsban tartanám egyébként. -
Doki16
addikt
válasz tepenzed #205985 üzenetére
A 2.0 CRTDI vehető DSG-vel is, mert ott már olajos a kuplung. Ha megvolt 60e-ként a csere, akkor egész megbízható váltó. Hosszútávokat ha mész akkor néha a rövid távok nem fogják kinyírni. De mivel írtad a garázst, akkor gondolom van bent áram. Egy Ampera a rövid távokra bőven elég és 60km autópályát meg minimális benzinnel meg tud csinálni. De én ennek ellenére is egy VW 2.0 dízelt vennék.
Esetleg félve mondom, mert meg leszek bélyegezve de ott van még a Golf GTE is. Passat GTE már nem hiszem, hogy belefér a keretbe. Én pont ilyen felhasználásra vettem a GTE-t. Itt a közelben villannyal járok, távolabb meg ott a takarékos 1.4 TSI.
Viszont hangsúlyozom, ha a megbízhatóság van mindenek felett, akkor Toyota vagy Lexus Hibrid a neked való. Esetleg ha mégis szeretnél sima benzinest akkor arra is ajánlunk majd neked. A hibrid/plugin hibrid vonalban szívesen segítek.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Bdanyy
addikt
válasz KubanitoS #205974 üzenetére
Nekem sem jöttek be, főleg a kamiq/karoq volt nagy csalódás. De mondta is az eladó, hogy a puha műanyagok sokkal kevesebb embert érdekelnek ebben a kategóriában, a modernebbnek vélt megoldásokat vélik minőséginek (pl 2 szín trocnál, virtual cockpit, elektromos kézifék, pöcök automataváltó meg ilyesmik. Az utóbbiak pl vitaránál nem is rendelhetőek).
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Doki16
addikt
válasz szabonagyur #205988 üzenetére
Jogos a két pont. Jettára nem is gondoltam, nekem csak a Golf 7 volt a szemem előtt. Nálam a Jetta soha nem volt képbe
250Nm felett vagy olajos DSG, kijavítom magam. Igen a 250 még száraz ha valaki rátalál a posztra
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tboldi
nagyúr
Apropó latin lover, most rákattantam a Thesisekre.
-
őstag
válasz szabonagyur #205987 üzenetére
mert zugnepper? f*ngom sincs
igazából ez nem izgat, hogy "miért adja el" hiszen az igazság soha nem fog kiderülni
lehet azért adja el, mert sz*r
lehet azért mert rájött, hogy 8 hónappal a honosítás után többet ér, mint amikor behozta, és realizálni akarja rajta a profitot
lehet nyert egy csomó pénzt (vagy visszakapta családosan a befizetett adóját) és drágábbra váltana
lehet vesztett kártyán, és jönnek az uzsorások a pénzértha az autó alapvetően jó állapotban van (ezt a konkrét linkelt példányt egyébként még nem néztük meg személyesen, csak dízeleket) akkor mindegy is, miért adja el. úgyis elviszem szervizbe az autót mielőtt megveszem, sőt, rétegvastagság mérőm nekem is van (kalibrált) szóval a nagyon nagy mókolásokat már a szervizlátogatás előtt is ki tudom szűrni. és mivel Mazda, erős a gyanúja, hogy rohad - főleg, ha az osztrákoktól jött.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz tboldi #205991 üzenetére
Egyik (50+-os) munkatársamnak volt egy utolsó szériás, Thesis, anno újonnan vette valamilyen beteg perverz ok miatt, hogy a HD mellett legyen valami autó is. Olyan szervizszámlái voltak hogy sírtunk, mindeközben váltót kétszer cserélték benne, darabonként egy milka körüli összegért. Nem volt a megbízhatóság mintakepe.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #205995 üzenetére
Manuális váltósra vadásznék, de mindegy, mert úgy is csak vágy marad.
Most a Jazz kasztniját akarom gatyába rázni műszaki, illetve jún. 30. előtt, az olasz perverziómat meg kiélem, amikor elkunyerálom anyumtól az Ypsilont.A szervizen meg sokat tudok spórolni, mert én magam vagyok a szerviz.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #205998 üzenetére
Ordít a képen, vagy nem?
Akkor itt egy másik. [kép]
Illetve hátul is kéne egy kis korrekció, a csere csomiajtó is sérült lehetett, itt gitt van, na meg a trapézalakú, Honda emblémás rész is fakóbb, mint a többi része az ajtónak, bár képen annyira nem látszik (ezt mondjuk lehet, hogy feketére fóliáztatom, mint az újabb Jazzeken van). [kép], [kép][ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
Sziasztok,
kíváncsiságból érdeklődnék, hogy milyen plug-in hibridek vannak elérhetőek a piacon, ami mondjuk hoznák a teljesítményt/azt a dinamikát, mint a mostani 1.5-ös Ecoboostos Ford Focusnak van? (182 LE).
Méretben meg nem kisebbek mint a Focus, évjáratban minimum 2017.
Szeretem a mostani ST-Line-t, de a melóhelyen van elektromos töltő, és elgondolkoztam cserén a mostani benzinárak mellett, ha már nem lesz korlátozás
És a normális példányoknak hol kezdődik az áruk?