- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- 3D nyomtatás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi haladó szinten
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- iPad topik
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
válasz footy #205400 üzenetére
Ha kihúzna egy 80-90-et az nem rossz, ez ugye a BiTurbo verzió.
Mivel szomszédban van holnap megnézem, megtudakolom mikor volt cserélve utoljára, ha nem régen még érdekes is lehet, mivel annyira olcsó és kb 60e km ha belemenne.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
footy
addikt
válasz szabonagyur #205401 üzenetére
Ha gyanusan olcso, akkor valoszinu csorogni fog mar hidegen a lanc...
-
nagyúr
válasz footy #205398 üzenetére
Bravo, Brava, Punto esztétikai okok miatt kiesett. Szívó 1.4 Tipo meg nem fér bele a keretbe.
Ahogy #205385molnarpeter írta, a T-s verzió is jó lehetne.:
1.4 T-Jet miatt kérdezem, ha a turbó tetszik - motor jó, csak kell hozzá tetszetős bódét keresniIgazából nem vészes, ha vérszegény, A-B közlekedőedény kell, ami biztonságos, nem elvetemült fenntartási költésgű, na és persze anyüka priorítási listáját is teljesíti:
1, szép külső
2, kényelem + felszereltség
3, technika (nó automata váltó, nó dízel)[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
vzsryl
nagyúr
válasz tresh #205393 üzenetére
Semmivel sem rosszabb, mint a többi 1.6 szívó ebben a kategóriában.
#205397 cappa72 : Mit gondolsz miért pofázok ennyit ebben a topikban? Imádok autókat nézegetni hahu-n, vagy akár máshol is. Lehet, hogy valakinek megterhelő, de egy rendes autóbuzinak ez kikapcsolódás.
Tegnap nem tudtam érdemben hozzászólni, mert sok volt a dolgom, de volt kérdés a C-Elysee 1.6HDI-ről. Az egy jó kis autó, és akinek megfelel a sedan forma, annak best buy az 1.6HDI-vel. Mondjuk azzal a motorral szinte minden az, mert sz@rfrancia', és olyat nem vesz a magyar. Egy baja van a kis citromnak, mégpedig a billegés, de nem vészes, megszokható. Kárpótol a kényelmes rugózás. A Fluence-hez tudnám leginkább hasonlítani, de nem csak futóműben, hanem kb. mindenben. Ha netán úgy alakulna a jövőben, hogy könnyen válthatunk lakásról házra és egy kis plusz pénzre lenne szükségem, akkor a Superb-et lehet lecserélném egy ilyen C-Elysee/Pug 301 vagy Fluence féleségre. Nem korosak, olcsók, jól mennek a kis 1.6-os dízelekkel, nem fogyasztanak, megbízhatóak (főleg a HDI), és még jól is néznek ki (szubjektív).
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz tboy93 #205406 üzenetére
Milyen lenne? Hát szívó prince. Nem olyan problémás, mint a turbós, de az 1.6HDI akkor is jobban megéri, ha pár százezer km-enként kér egy DPF-et, vagy kéttömegűt. A céges C-Elysee-k mind 1.6HDI-k voltak, és mocsok jól bírták a ridegtartást.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
nagyúr
válasz vzsryl #205405 üzenetére
Mit gondolsz miért pofázok ennyit ebben a topikban?
Már-már ott tartunk, hogy ki kellene bővíteni a keretet....
Ma kicsit körülnéztem a környéken, persze lehetőségeimhez képest.
Tehát az eredetileg tervezett keret felett +1-gyel már ilyen Tipo is van. Küllemben is megüti a mércét, bár nincs benne könyéktámasz, és dekéktámasz sem. De más volt ránézni, mint a kereten belüli lehetőségekre.
Há'.. evvan'Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Tothgera30
Ármester
válasz cappa72 #205409 üzenetére
Még mindig egy közepesen felszerelt vagy Cosmo J Astra Fl-t A16XER-el néznék, ha ekkora a keret. Bár pont a H Astra-kat vetetted el, amiből bőven volt választék (főleg széria végi fullosabb darabok), akár Z18XER-el is. Focus 1.6 Ti-Vct szintén sínen van, azok között is találni bőven, mert sok volt a flottás. Ceed, i30 megint tuti vétel. Ha meg ezek törnek, van hozzá mindenféle bontott elem, ez sem elhanyagolható szempont ha 5-10+ évre tervez a felhasználó. Ki lehet bővíteni a keretet, de lehet egy külföldi nyaralásra jobb érzéssel költi el az ember...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
vzsryl
nagyúr
válasz cappa72 #205409 üzenetére
Bravo padlólemez, gyenge szívó motor (a 8 szelepes 1.6-os sokkal jobban ugrik). Ha már sedan, akkor inkább C-Elysee/301 1.6HDI. Tegnap rákérdeztem az egyik kollégánál, aki ilyet hajtott rohadt sokat. Azt mondta, hogy az akkori flottakezelőt elzavarták és feljelentették, mert kiderült, hogy nem nagyon cserélt olajat meg szűrőket sem az autókban, csak rátöltögetett kicsit, ha kellett. Rengeteg autó elbukta a garanciát is emiatt. Elvileg volt olyan C-Elysee, amiben a ~120k-s futás alatt (~3 év) nem volt cserélve, és még hiba nélkül üzemelt.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
nagyúr
válasz vzsryl #205411 üzenetére
Nem baj, ha nem annyira erős. De legalább jól néz ki. Nem feltétlenül szedán a cél.
HDI lehetne, ha nekem lenne, de dízel kizárva feleségnél. Mindkét dízelünket (pdtdi, majd hdi) utálta vezetni - ne kérdezd miért; jobban belegondolva lehet, hogy a fűtés miatt. A benzines a szomszéd falunál már meleget fújt, a két nagy dög meg 10km után kezdett langyosat lehelni.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
vzsryl
nagyúr
válasz cappa72 #205412 üzenetére
Ezekben tuti nincs kiegészítő fűtés, szóval sokára melegednek be. Így érthető a probléma.
Szerintem a 3.5 millás Tipo drága. Inkább fele annyiért vennék turbós Bravo-t. A Tipo addig éri meg, amíg szalonautót akar az ember, mert árban csak néhány pudva Dacia fér be alá.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
penge111
addikt
Sziasztok! Jelenleg egy 1.4-es benzines, Ford Fiestánk van, 2007-es. Nagyon szeretjük, de nagyon kicsi a csomagtere. Többször is megjártuk vele Horvátországot, sohasem hagyott cserben.
Szóval a takarónk jelenleg 1.8 millóig ér, hogy maradjon a zsebben átírásra, és esetleges alkatrészekre. Kombi, benzines autót szeretnénk, ami évente néhány alkalommal lenne használva nagyobb (500 km+) utakra, de zömében napi 10-20 km a jellemző. Szeretném ha hasonlóan megbízható lenne mint a kis Fiestánk, elfogadható fogyasztással (8-9 liter városban, pályán 6-7 liter). Ne horror áron legyenek hozzá az alkatrészek. A horvátországi emelkedők ne jelentsenek problémát, a kis Fiestának se jelentet. Én nem értek az autókhoz, csak olvasok, kérdezgetek. Ezek alapján Focus, I30 és Kia Ceed kombikra gondoltam. Szerelőm azonban I30 és Kia-ról próbál lebeszélni, mert rengeteg ami motorhibás 150.000 km felett mert sokan rossz motorolajat használnak, és ez vezet a motor csörgéséhez, ami a halálának az előjele. Azt mondta sokan azt hiszik, hogy ezt a megnyúlt lánc okozza, de ezen az nemsegít. Ezt állítása szerint csak csont hideg motor indításánál lehet megfigyelni... Az az igazság erről infót nem találtam, de eléggé megrémített. Mindegy szólal ti milyen motorral, milyen kombit ajánlanátok a fenti feltételekkel. Válaszokat köszönöm előre is!PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
vzsryl
nagyúr
válasz penge111 #205415 üzenetére
Kompaktok: Megane MK3 1.6, Focus MK2 1.6-1.8, H Astra 1.8, Golf 5 1.6 MPI.
Közép kategória: Accord 2.0, Avensis 2.0 (2006-tól már jó az 1.8-as is), C Vectra facelift 1.8-2.0.
Ezek mindegyikéből van kombi. Elsődleges ne típust keress, hanem arra menj rá, hogy minél szebb állapotban legyen, és a műszaki előélete is megfeleljen.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
mamboo
tag
Sziasztok,
Babó érkezése miatt szükségünk lenne még egy autóra.
Nem akarunk 500-600.000-nél többet költeni rá. Csak M0-ra illetve kevés városi használatra kellene, kizárólag munkába -alkalmanként horgászni- járni. Leginkább benzines autóban gondolkodunk.
Ne rohadós típus legyen, és szerintem ne 1.0 motorral.
Milyen márkák közül kéne választanunk?
Köszi -
Gombinyó
őstag
válasz mamboo #205417 üzenetére
A márka mindegy, de tényleg. Férjetek el benne, legyen szerkezetileg és műszakilag stabil, semmi más nem számít már ezen az ár szinten.
Faceliftes megane 1ből pl ki lehet fogni jót az 1.4 vagy 1.6 motorral. Ha kisebb is jó, akkor citroen c3, 1.6 benzinnel, de sztem ne korlátozd a keresést tipusra. -
N.Szil
tag
válasz penge111 #205415 üzenetére
Ez is egy jó megoldás lehet.
FORD Focus 1.6 Fresh EURO5[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz diegho #205413 üzenetére
Rövid távú (11-22km) utakra, kb. évi 6-8k (max 10k) km.
Plázába járás, gyerekek edzésre vitele, bevásárlás - falu-város oda-vissza; amolyan agglomerációs közlekedés (naaaagy világváros, Tatabánya vonzáskörzete).Benzines (mindenképp).
Az eredeti terv a max 2.5M, de hát írtátok, hogy ez pont az a limit, ahol még sok a nagyon lutri. Így próbáljuk "kiterjeszteni" a lehetőségeinket +1-gyel.
Nekem fontos lenne a megbízhatóság - a mostani 22 éves autó 17 éve van nálunk, eddigi működésére jellemző, hogy beülök, indítok, elmegyek, visszajövök, leállítom. Ennyit tud, de ezt mindennapos is ismétlődéssel 17 éve.Női tulaj lesz, tehát preferenciák:
1, szép külső (nem lehet fehér )
2, kényelem + felszereltség, 10 évnél nem öregebb (lehetőség szerint)
3, technika (nó automata váltó, nó dízel; én úgy látom, hogy a multikormányt is kihagyható).
Tehát sok erő sem kell bele, így ha megüti az 1.6 F Astra dinamikáját (75LE), az már oké.Ami eddig biztos a fenti pontok közül:
1, szép külső (azért gyűlik, gyűlik):
.. Megane
.. Fiat-ból csak az új Tipo
.. Leon , Altea
.. Mazda3
.. J Astra (H már kevésbé bejövős)
.. <ide várjuk a további ötleteket>Tehát igények vannak, konkrét elképzelés még nincs, hahu vadászat közben hamar elfáradás az van (nem részemről)
@#205414 vzsryl
A Tipo addig éri meg, amíg szalonautót akar az ember, mert árban csak néhány pudva Dacia fér be alá.
eh... ez egyezik diegho véleményével.@#205410 Tothgera30
Megfontolás tárgyát képezi még.Szóval megy a gondolkodás...
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
szabonagyur
félisten
válasz cappa72 #205423 üzenetére
Az eredeti terv a max 2.5M, de hát írtátok, hogy ez pont az a limit, ahol még sok a nagyon lutri. Így próbáljuk "kiterjeszteni" a lehetőségeinket +1-gyel.
Csak nehogy Te is belefuss abba mint én, hogy a végén mindig "csak +1" lesz, mert hát az pont az a limit, aminél nincs jó.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
nagyúr
válasz molnarpeter #205424 üzenetére
Ha nem lenne a végén a szmájli, aszittem' volna, hogy viccelsz. Így legalább biztos, hogy tréfa. (szerintem nekünk sosem lesz pénzünk e-autóra már)
@#205425 szabonagyur
Nagyon remélem.
Eddig mindegyik használt autónkkal szerencsénk volt. (Astra F, Galaxy, S-Max) Szeretném, ha megmaradna ez a sorozat.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nagyúr
válasz Paxker315 #205427 üzenetére
Mármint az AT az automata váltó?
Ha igen, akkor szimpla maradiság.
(Én 2x-3x vezettem automata váltós autót, nem győzött meg; ha majd öreg leszek, és iszonyú tapasztalt, talán akkor. Addig én akarom meghatározni, hogy mit akarok.)C4?
Felveszem a bemutatólistára.[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
veterán
válasz cappa72 #205428 üzenetére
oke, hogy neked ez a bajod vele, de ahogy mondtad az auto a felesegede lesz, neki mi a baja vele? en csak egy hete hasznalok automatat, elotte szinten 2-3 alkalommal vezettem csak, de nagyon bizok benne, hogy nem lesz tobbet manualis autom.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
hobizoli
nagyúr
-
nagyúr
válasz bandus #205429 üzenetére
Mint írtam, maradiság.
Nem biztos, hogy megtanulná - nem igazán műszaki beállítottságú.
@#205430 diegho
Bár tetszik neki az RS Focus, azzal, hogy van egy S-Max, azt mondta, hogy nem kell most több Ford.@#205427 Paxker315
A C4 átment az első vizuális rostán, így felkerült a lehetséges versenyzők közé. Kérdés már csak a motor: 1.4 Vti mennyire "gáz"?Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #205433 üzenetére
*jól javítható akart lenni
-
Vismajor01
addikt
válasz cappa72 #205432 üzenetére
Mit kell azon megtanulni? Én feleségem is azzal jött, hogy szereti a kis pugot mert az manuális, aztán mégis a Priussal ment bárhova ha tudott, mostmeg a Volvót is nagyon szereti. Bár nem hiszem, hogy a váltó miatt
Most megkérdeztem tőle, hogy igy most ha vennék neki autót és van belőle manuális is meg automata is akkor melyiket szeretné. "hát...nehéz kérdés. Talán manuálisat, de elméletben. Nehéz lenne eldönteni"
Én sokkal többet dilemmázok azon, hogy a mamataxi legyen megbizható, legyen benne hely, és biztonságos legyen. Ja és kikapcsolható legyen elöl a légzsák. Aztán sehol sem tartok
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
veterán
válasz cappa72 #205432 üzenetére
tényleg nem akarok beleszólni, de szerintem azon sok tanulnivaló nincs, hogy behúzod d-be, aztán meg nyomod a gázt vagy a féket. pont, hogy ehhez kell szerintem kevesebb érzék/beállítottság, nevezzük ahogy akarjuk, mint kuplungolni az emelkedőkön, meg visszaváltogatni a kanyarokban.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
KubanitoS
veterán
válasz cappa72 #205432 üzenetére
Szüleim is 30 év kéziváltós autó után tértek át automatára (hosszúkínlódások, győzködések után hozzáteszem). Két nap alatt szokták meg, azóta nem vennének mást. Itt szerintem nem lehet probléma a maradiság, meg a hozzánemértés. Ezek pont elősegítik az automata használatát, csak berakod D-be és mész. A kocsi meg intéz mindent magától.
Párom sem egy műszaki zseni, fejben megtanulta, hogy milyen fordulatszámon kell elváltani (nem is érti a fordulatszám lényegét, meg úgy az egészet és nem is érdekli). Mióta automata kocsiban ül sokkal jobban élvezi a vezetést, mert megszűnt a váltásokkal, esetleges fulladásokkal járó stressz is.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
őstag
szeretnék pár véleményt meghallgatni az összegyűltektől.
kezd körvonalazódni a lehetőségem az új lízingelt autómat illetően:
- Opel Grandland PHEV (Ultimate edition + minden rendelhető extra)
- Volvo XC40 B3 mild hybrid (Core + az összes elérhető csomag)
- Kia Sportage Hybrid (GT-Line + az összes elérhető extra)
esetleg:
- Toyota Rav4 Hybrid (Comfort Style)
- Hyundai Tucson PHEV (VIP Executive csomag + napfénytető)amik kavarognak a fejemben:
- az Opel és a Hyundai zöld rendszámos, de az Opel sok százezrekkel olcsóbb, mint a Hyundai
- a Volvo-ban sok minden nincs benne, főleg napfénytető (ami mindegyik másikban van) de mégis csak egy Volvo. az összes között ez a legkisebb
- a Sportage szerintem ronda, de minden szempontból a legjobb ajánlatnak tűnik, rogyásig van extrázva, egy friss modern autó, és nem drága (az Opel és a Hyundai között van árban) viszont az automata váltó miatt legalább 1 évet várni kell. a feleségem ezt venné.
- a Rav4 esetében félek zavarna a CVT plusz egy halom extra nem elérhető, vagy nem rendelhető, lényegében 3-4 tétel van az extra listán
- a Hyundai csak a bőr mellé adja az ülésfűtést
- most egy Kodiaq-ot használok, mindegyik kisebb lenne (Kodiaq is több, mint egy évre elérhető választás, és hibrid nincs)nem kértem ajánlatot eddig:
- Mazda (kicsit fura a CX-5, mert olyan érzésem van, mintha hirtelen elfogyna az autó a hátsó oszlophoz érve, pedig a B oszlopig gyönyörű)
- Honda (kívül még csak-csak, de belül elég kuszára sikeredett a design)
- Seat (gyanús, hogy mivel VW csoport, az sem lenne, vagy csak beláthatatlan időn belül, és a design olyan skodásan semmilyen)nem tudnak időben autót adni:
- Skoda Kodiaq
- VW (csak Allspace Tiguan van, de limitált verziókban, én meg egy sima Tiguan-t szeretnék, R-Line)
- Jeep Compass 4xeannyira nem tetszik, hogy ajánlatot sem kértem:
- Ford Kuga
- Peugeot 3008 / 5008
- Citroen valami
- Renault Kadjar (amúgy is csak egy felszereltség elérhető, nincs válogatás)
- Dacia és minden kínai, maradék koreaiA fentieken túli többiek kívül esnek az elméleti 15 milliós (alku utáni) kereten.
Ki mit venne a helyemben? Olyan feltételekkel mentem el autót venni, hogy legyen benne (nem fontossági sorrendben) automata váltó, hibrid hajtás lehetőség szerint tölthető, napfénytető, LED vagy valami mátrix-LED automata vezérléssel, fűthető ülések és kormány, NEM bőrülések, tolatókamera, HUD, Apple Carplay, anyósülésen Isofix
Gondolom a fentiekből kiderül, hogy SUV vagy álterepjárót keresek, nem kell 4x4 csak a magas üléshelyzet.Fontosnak tartom, hogy mennyi lesz a várható újra értékesítési ára, mert hát nyílt végű a lízing és 15% a maradványérték, gondolom mindenki érti. Olyan autó kell(ene) ami 4 év múlva a piac sokra tart majd és könnyű lesz eladni is. Igen, van az az ár, amiért bármit könnyű eladni, ne ebbe az irányba menjünk el...
minden szempontot szívesen meghallgatok, ki milyen irányba menne el, és miért, köszönöm[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz diegho #205442 üzenetére
a Cupra Formentor eszembe sem jutott, ez jogos, bár félek egy ismeretlen márka 4 év múlva jövő értékétől (ismertség, elismertség, stb)
NX300h-ra kértem ajánlatot (ezt elfelejtettem) de ugyan az a technika, mint a Rav4 -> CVT és ettől fázom. kollégáknak van CH-R meg Prius is, tudom mitől fázom.#205443 rbalint88
kb 3 hete járom a szalonokat (minden márkától egyet) nézegetek, ajánlatot kérek, tesztvezetek.
Opel múlt héten érkezett a szalonba, azt ezen a héten üléspróbázom
Kia, Toyota, Hyundai, Volvo megvolt, bár a Volvo-ból az XC60-al mentem többet, de közben jött egy áremelés, és az kiesett a kalapból, de az XC40 érdemben nem kevésbé Volvo
az Allspace az gyakorlatilag egyenlő a Kodiaq-al minden méretben, amit én egyébként kicsit nagynak tartok, feleslegesen hosszú. ahogy nézegetem a 4,5m - 4,6m közötti méret lenne tökéletes, de szigorúan véve itt elég kevés a versenyző
mondom, Opelben nem ültem, de nem tűnik kicsi autónak (bár kisebb, mint a Kia/Hyundai) ez a héten ki fog derülni. hárman vagyunk a családban, ahogy a helyzet áll nem is leszünk többen.
ha Kodiaq méretű autót akarnék, akkor ugye hárman lennének, a Kodiaq, az Allspace Tiguan, meg a Seat Terraco (Tarraco?) mert minden más jellemzően kb 10 centivel rövidebb. de igazából nincs igényem ekkora autóra, én egy Astrával is el lennék, csak kell a magas üléspozíció.[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
rbalint88
addikt
válasz f4lcon #205444 üzenetére
Oke, csak azert kerdeztem, mert mi is neztunk papiron sokfele autot, aztan beulesnel kiesett a haromnegyede
Igy ertem, ha kicsit nagy a Kodiaq. Ateca is Tiguan meret. Cupra ertektartasatol nem felnek, egyutt mozognak elegge a VAG termekek. Formentor kicsit kisebb, de van Cupra Ateca is
Opel belteri minosegetol nem voltak elajulva egyik tesztben sem, ha eleg a meret, akkor Volvo ezek kozul nekem.Ha “pici” auto is OK, akkor T-Roc, T-cross (meglepoen nagy belul ), Karoq is jatszhat akar.
[ Szerkesztve ]
-
AsusBoy
senior tag
Sziasztok!
Feleségem autóvásárlás előtt áll.
Kinéztünk közösen egy 2014es Polo-t 1.2 TSI 90lóerős motorral, Comfortline felszereltséggel.
Leírtak szerint 144.000km van a motorjában.
Ilyen tipusu Poloknál mire kell odafigyelni? Vannak széria hibái?
1.2 tsi motor jó választás szerintetek?
Köszönöm válaszaitokat !
Vásárlás előtt elvinnén egy alapos átvizsgálásra az autót. -
őstag
válasz rbalint88 #205446 üzenetére
a Formentor talán beleférne (mivel nem voltam szalonban, csak a listaárat láttam) de az Ateca már nem Cupra vonalon. El kell menjek egy Seat szalonba, úgy látom. a magasság egyébként kérdőjeles, mert az Ateca-nál 10 centivel, a Kodiaq-nál 18-al alacsonyabb
az a gondolati vonalvezetőm egyébként, hogy a használt piac nem értékeli az extralistát, és azok az autók, amik nagyon olcsón is megkaphatóak és mindenük extraként kérhető, azok 4 év múlva kevesebbet érnek, mint azok, amik eleve csak magasabb alapáron voltak megkaphatóak. ez valamilyen összefüggésben is van egyébként a vélt- vagy valós presztízzsel, de a VW csoport ez alól IS kivételt képez, szóval az elméletem elég gyenge lábakon áll
a héten megnézem az Opel-t, ha a beltere gagyi 15 millióért, akkor megyek vissza a Volvo szalonba
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
- Mastroweld Evobasic mini-140i inverteres hegesztő eladó
- Deltaco Smart Home SH-LE27 RGB Színes WIFI okos izzó E27 9W Tuya Smart 3db
- NITEBIRD WB2 Smart WI-FI-s okos meleg fehér LED izzó E27 / 230V / 8W Tuya Smart 2db
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival! -