- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Logitech Z906
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen alaplapot vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bexinho23
őstag
Sziasztok!
Egy hete vettem E Corsa-t (2016). Kicsit gyengén indul, ezért a napokban rámérettetek a gyári akkura, hátha azzal lesz probléma... vagy gyújtógyertya (30ezer km-el ezelőtt lett cserélve - márkaszervíz történet szerint). Szerintetek a 12 havi szavatosság kiterjed erre? Ha nem, akkor nem, csak saját zsebre nem cserélném ezeket, ha a szavatosságba belefér.
-
FLx
addikt
válasz f4lcon #206942 üzenetére
Sajnos tenyleg ennyi a fontos a legtobb embernek, ezert jarnak roncsokkal az uton. Pedig az lenne a legfontosabb, hogy a biztonsagos kozlekedesre alkalmas legyen a jarmu, szerintem ezt az itthon futo autok minimum 20-30%-a siman nem teljesiti. Es ha nekem valaki azt mondja, hogy ja nincs ra penze, akkor menjen gyalog es ne veszelyeztessen masokat az uton.
-
Motion_Blur
félisten
Sziasztok!
A legrosszabb időben, de most kell vennem páromnak egy kisautót. A vételárra a plafon 1.2M, hetek óta nézegetjük a Swifteket, Spalsheket, de úgy látom el kell engedni.
Milyen alternatívát tudtok esetleg? A méret ilyesmi, a dízelt sem vetjük már el és 3 ajtós is jöhet, csak autó legyen, már ott tartunk..
Napi 2x15 km agglomerációban + városban kavirnyálni.
Sok Fiestat, Corsat néztünk, de magánszemélytől esélytelen és az összes behozott szét volt rohadva... egy magánszemélyes Spalsh majdnem összejött 1 hete, de az eladó felszívódott..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Marky18
aktív tag
válasz f4lcon #206940 üzenetére
Egy kotla 25 eves Swiftre is uj gumikat es uj fekeket rakatnek, mert a sajat eletem mulik azon, hogy az uton tudok e maradni, vagy epp meg tudok allni a megfelelo helyzetben.
A hazai kozlekedesi balesetek nagyon nagy resze pont emiatt a szemlelet miatt tortenik. Nem egy halalos baleset fotoin latszik, hogy romma kopott gumikkal/minimalis feknyommal kerultek a koporsoba. -
őstag
válasz Marky18 #206962 üzenetére
úgy látom szerinted valami vagy új, vagy szarrá kopott
nem muszáj velem egyetérteni, te veheted a 25 éves Swiftedre az új gumit, hajrá
csak ne tégy úgy, mintha ez lenne az EGYETLEN lehetőség.
a 2019 januári (akkor vatta új) Kodiaq-omon most 4618 DOT gumik vannak, mert nem koptak még el, sőt, nagyjából 50%-uk megvan. szerinted akkor cseréljem? életveszélyes vagyok?
a fékbetéteket múlt hónapban cseréltettem, mert elkoptak. előtte egy hónappal akkor ki se mehettem volna az utcára? mennyi időnként kell új gumit venni? évente? havonta? és fékbetétet? a mostaniakban már van vagy 800km szerinted cseréljem?“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
molnarpeter
nagyúr
válasz f4lcon #206963 üzenetére
Az a baj, hogy ha a fék csere után (törvényi kötelességének eleget téve) a szerelő elvégzi a fékhatás ellenőrzését, akkor máris használt lesz a fék árverés az élet, éljen a használt* fék.
*korrekt állapotú, határértékek jó oldalán lévő és kellő fékhatással rendelkező, akár újonnan felszerelt
Nekünk most is olyan első hűtött tárcsa van a Golfon, amit eredetileg másik autóra tettek fel, de rövid időn belül ütni kezdett, tettek fel helyette másikat, fel lett szabályozva, új betét, mindenki boldog. -
PofaJenö
senior tag
válasz Motion_Blur #206961 üzenetére
Ez ? [link]
Lumia 820 --> Huawei P9 lite --> Samsung Galaxy S 9 --> Sony Xperia 5II --> Samsung Galaxy S 10e. --> Samsung Galaxy S 22.
-
t1
addikt
válasz Motion_Blur #206961 üzenetére
Mitsubishi Colt ?
Pl.: [link] -
tboldi
nagyúr
válasz Motion_Blur #206961 üzenetére
Lancia Ypsilon vagy Musa?
szerk. Pl. ez, bar egy kicsit sok benne a meter, de kepek alapjan egyaltalan nem tunik remenytelennek.
[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz Motion_Blur #206961 üzenetére
Punto, Ypsilon, C-corsa, 206, C3, korábbi clio?
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Luck Dragon #206969 üzenetére
Annyit látok csak, hogy már nincs hirdetés.
-
Paxker315
addikt
Ismerős kinézte ezt: Pug208 PureTech Active 1.2
Sántít kicsit a "történet". Eladó szerint 2018 végi gyártás, 2019 elején lett olaszoknál forgalomba helyezve. Majd 2021 júniusban került magyar tulajdonoshoz, aki forgalomba helyezni csak most márciusban tudta ("állítólag" anyagi okok miatt...). Most meg gyakorlatilag 2 hónap után már adná is tovább. Nem egyszerű megítélni, mennyire lehet jó vétel.
Márkaszervíz alvázszám alapján ad ki infot a szerviztörténetről nem-tulajnak? Külföldi import autóknál van elérhető szervizmúltról anyag Peugeot-nál? Esetleg milyen opciók lehetnek arra, hogy körültekintően tájékozódjon az autó előéletéről? Akár az eladó jármű helyétől nem messze levő szerviz v átvizsgálás (Szarvas)? Bármi jellegű ötlet v "bolondbiztos protokoll" jól jöhet.
Én mondjuk soknak találom az árát az autónak, de az más kérdés. Nagyon ragaszkodna az illető a kis futásteljesítményhez, emiatt a 50ezer km-felettieket, vagy 2016 előttieket nem is nézegeti (első autó lenne 24 évesnek)
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
molnarpeter
nagyúr
-
Paxker315
addikt
válasz molnarpeter #206973 üzenetére
Koszi. Minden esetre én mérlegelném, mennyit éri meg rá áldozni. Mostoha terep ez a 4m ft-ig, de újszeru-kis futású legyen, és persze az esztétika a legfontosabb : ')
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
zolikaDB
veterán
válasz tboy93 #206960 üzenetére
tboy93: elfogadom a véleményed. De ez már kiesik a keretből. Nem akartam autót váltani, és kell húznom egy határt...
DE!
Nagyjából összeállt az autó a fejemben... Sajnos csak nagyjából, a héten leszűkített kört tovább húztam össze.
Kérem, aki tud, mondjon érvet-ellenérvet.
Szempontok, adottságok:
- 194cm magas vagyok
- 3 embernek kell az autó
- napi kb 30km, hétvégén 80-150km
- keret kb 2m körül
- klímától ne szakadjon be az autó, és ne legyen halálfélelmem előzésnél...1, Avensis T25, 2006-tól, kombi/5 ajtós, 1.8 vagy 2.0 (tudom, kokszosodik, vagy mi)
2, Civic 8gen/Jazz (Honda mindkettő )
3, Hyundai i30 kombi 1.6 szívóbenzin, 2007-2011Más ötletem már nincs.
-
nagyúr
válasz zolikaDB #206976 üzenetére
Ave t25 1,8 valameddig ette az olajat, annak utána kell nezni.
Honda motorok jok, jazznel talan a valto nyelestengely lehet problemas.
I30 gdi ami kokszosodik, de nem is az szokott a baj lenni, hanem a 30 ezer km-es olajcsere altal okozott egyeb karok. Kerulnem, ha nem igazolhatoan gyakrabban csereltek olajat benne.
-
nagyúr
válasz mauimagic #206981 üzenetére
Határozottan igen. Az autoszerelomnek 2gen i30-a van, 1.6 crdi, 177e km-nel olyan kokszos volt, hogy a maf szenzor mar nem latta el a dolgat (100% elkormolodott). Motorba beleneztek kameraval de csak fekete lyukat láttak Dioszoro mester szerint csoda hogy még ment az auto...
-
zolikaDB
veterán
Köszönöm mindenkinek!
Ezért jöttem ide
(#206979) tboy93: ez a Hyundai most meglepett, általánosan jó véleményt hallok róluk, de akkor vigyázni kell velük...
(#206980) grizlisandor: nem még, de megteszem. T27-et vezettem már, az belül egy álom a G Astra után.
(#206983) rbalint88: köszi! Hogyhogy fos vezetni? Gyenge, erőtlen, nem gyorsul? 90LE 16V volt az Opel. Az tud meglepetést okozni, ha menni akarsz rendesen v előzni Pedig mindent megkapott időben v előtte.
(#206984) Qru : na ez a gond. FL 8gen hatchback az kiesik a keretből. Akkor marad a sedan. Nem baj az sem, nekem a forma baromira bejön!
(#206985) tboldi: GE Jazz rohad??? Nemár... Opel is tank körül hervadt el alapból (plusz sárvédők és küszöb)[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz zolikaDB #206987 üzenetére
Sajnos meglátszik, hogy Kínába helyeződött át a gyártás, és elkezdtek spórolni. A régebbi GD Jazzek hátsó kerékjárata sincs teljesen kiburkolva, de a GE-nek még annyira sem, úgyhogy a tanknyílás köré fel is jut minden trutymó. Meg szép barna zárhidat is láttam már, illetve antennát is.
A GD-re inkább csak a hátsó sárvédő, küszöb és ajtó alja jellemző, más nem nagyon. (Mindez a GE-re is!)
A teljesség igénye nélkül a FB csoportból:
[ Szerkesztve ]
-
-
szabonagyur
félisten
Ma beszélgettem a flottásunkkal, hogy mit lehetne elhozni most egyből autókat.
G8-ak vannak legmagasabb szinttel meg Hybrid Ioniq, ezekből van bőven készleten nekik.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Paxker315 #206974 üzenetére
Esetleg Clio? 1.2 szívó jó kis egyszerű, régivágású motor (és bónusz még 4 hengeres is).
1.2 PureTech összefoglaló videó felirattal [link]
Ha nem lenne az újautóthasználtan kitétel, mondanám, hogy spóroljon egy jót ezzel - tulajdonképp 1.4 TSI, mínusz egy henger és itt még garit is kaphat rá. Erről, és a kinézet fontos részről jutott még eszembe, netán A1? (Ezt a céget nem ismerem, csak példa.) -
zolikaDB
veterán
válasz rbalint88 #206989 üzenetére
Na, az ilyen nagyon nem az én világom.
(#206991) molnarpeter: öööö, jóvanaz A VAG 1.9 dízel nem igazán tartozik az elképzeléseim közé... Igaz, mostanában 200e km alatt szívó benzin autók se nagyon vannak, akkor ezekeben mennyi lehet?
Ez az? Fúúú, még megkeseredik a számban az íz...[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz szabonagyur #206990 üzenetére
jah, egyre több 8-as golfot látok én is az utakon, ma pont kanyarodott el is egy előttem majdnem azonos rendszámmal: 649 vs 662
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
őstag
válasz f4lcon #206878 üzenetére
megnéztünk egy CH-R-t élőben úgy, hogy vittük a gyereket meg a gyerekülést, bepakoltuk hátra és megnéztük elférek-e előtte a jobb 1-ben
éppen elférek pedig nem vagyok nagy ember, csak 183cm
csomagtartóba is elfér a babakocsi meg pár cucc kényelmesen, szóval a CH-R tűnik a minimum méretnek, de emiatt megfelelő.szerencsére a feleségemnek tetszik főleg fekete tetővel, de azt majd utólag rá-matricáztatom egyre, ha nem olyat találunk.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz molnarpeter #206999 üzenetére
2016-os S-Drive 18d, wikipedia szerint B47
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell