- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Hobby elektronika
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- Gaming notebook topik
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Projektor topic
- Apple notebookok
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Androidos fejegységek
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
válasz 3L1T3 #205840 üzenetére
Több ilyen Passatot is láttam mostanában. Szépen végig van fotózva a német szervizkönyv, a DSG olajcsere valahogy mindig kimaradt. Nem tudom, nem értek hozzá, lehet mégse akkora tragédia, ha nem cserélnek olajat a váltóban. Vagy csak szartak rá, vagy hamis a szervizkönyv
rip and tear, until it is done
-
fpatrik17
senior tag
válasz molnarpeter #205848 üzenetére
Kösz, sajna közben lábakélt az autónak.. Későn mentünk rá.
• Honor Magic5 Pro •
-
akooos
veterán
válasz zoo8800 #205851 üzenetére
2004-es Golf 5-öm volt DSG-vel, 2.0 PD BKD. 145k km volt benne (állítólag) mikor megvettem Németországban, SOHA nem volt benne váltóolaj cserélve. Mikor hazaköltöztem és honosítottam, utána volt benne az első olajcsere, ahol azt mondták, hogy ha nem volt 60k km-nél cserélve, akkor többet sosem kell
Érdekes hozzállás, valószínűleg többen követik ezt a fura elvet.
(Hozzáteszem, soha semmi baj nem volt a váltóval sem előtte, sem utána, pedig a gyári 140 helyett 180 lóerős lett később az autó 400 nm-el)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #205850 üzenetére
Ezzel aztan batran elindulhatsz akar a vilag vegere is.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
Yep, ha a világ végére kellene elmennem, a 18 éves WagonR-ünket választanám én is. A legmegbízhatóbb autónk ever.
Mondjuk előbb cserélni kellene a nyelestengelycsapágyat, de az átlagos 80-100k km-rel ellentétben 210-et már kibírt, úgyhogy nem lehet ok panaszra.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #205855 üzenetére
Jaj, azert az elso 1000 km legyen meg nyugiban. Aztan lehet fokozatosan emelni a tetet.
#nincsbennetarcsi
-
Lovey
csendes tag
válasz molnarpeter #205842 üzenetére
Az a 20 km az sajnos Bp-ba be onnan ki, elgondolkodtam a dízelen többször is, de nem hiszem hogy ilyen használat mellett érdemes volna. Meg eléggé eltántorítanak az alkatrész árak, meg a kitiltják/ nem tiltják, van adblue / nincs adblue, stb.
-
barnam_
nagyúr
válasz Lovey #205863 üzenetére
Éveken keresztül ingáztam BP-en keresztül 2x20km-t dízellel, sose volt semmi gond. (mármint fogyasztással, kopó alkatrészekkel, stb.)
Az mondjuk tény, hogy télen városon keresztül nehezen melegszik be. De erről is gondoskodnak hogy legyen elég dugó
Kitiltani nem mostanában fognak egy EU6 dízelt Budapesten, még Berlinben is vígan lehet autózni EU4 dízellel.#205861 Qru: akkor meg is van válaszolva miért nem cserélték.
-
barnam_
nagyúr
válasz BigBlackDog #205865 üzenetére
Jó, az igaz, kevesebb dolog van benne ami tönkremenjen
A DPF állapota kérdéses városozásnál, bár azt írta BP-re be és onnan ki, akkor azért van országút/autópálya is, van idő a szűrőnek regenerálni. -
Lovey
csendes tag
válasz barnam_ #205867 üzenetére
20 km: Szigetszentmiklós - Bp városközpont, annak fele araszolás általában, de azt néha BKV-val helyettesítem.
Tegyük fel hogy dízel is játszik, akkor 3,5m Ft (4m Ft nagyon nagyon max) keretig melyik az ami ajánlható 5 éves távra, kombi v. 5 ajtós nagy csomagterűs (octavia, mazda6, mondeo, nem tudom mi van még), kompakt egyterű (Verso, C-MAX az se baj ha 7 személyes), esetleg városi magasított cirkáló (SUV / CROSS OVER) kategóriákban?. -
Sziasztok, opel topikból nem igazán jön válasz, felteszem itt is a kérdésem. 2.0 cdti insigniákat nézegetek. Az első szériánál voltak problémák, olvasgattam róla.
Jelenleg 2018 és ez utáni modellekkel szemezek, 2.0 cdti @170, ez már kiforrot konstrukció, vagy engedjem el?
Esetleg ha van infótok, hogy mit érdemes tudni róla, megnézni rajta, azt megköszönném.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
dong86
csendes tag
válasz Lovey #205868 üzenetére
Nagyjából a 2016 utáni dízelek Euro6-osak azokból tudsz válogatni lehetnek kivételek.
Ennyiért én néznék egy 308 peugeot-ot 1.6 bluehdi motorral vagy egy renault megane-t 1.5/1.6 dci-vel vagy focus 1.6 tdci, szerencsével kifoghatsz egy auris kombit illetve a civicből is van dízel amit linkeltem korábban. -
Cyborg
őstag
Sziasztok,
Future-Hybrid Kft-vel esetleg van valakinek tapasztalata, mennyire megbízható kereskedés?
Se cím, se weboldal, csak egy telefonszám, de van pár számomra érdekes autójuk, pl. Ez, és elvileg garanciával árulják az autókat.Köszi szépen!
-
Cyborg
őstag
válasz CrazySouls #205877 üzenetére
Köszi Neked is és BigBlackDog-nak is,
szuper, akkor már csak a megbízhatóság a kérdés -
-
imyourfriend
őstag
Szeretném megköszönni, hogy nemrég lebeszéltek páran itt a 2M Ft-ért történő autóvásárlásról, picit feljebb nézegetve 2.5M környékén még mindig nem egyszerű tutit találni.. már látni jobb állapotú szekereket, de a 8-10 éves autó 300E km-errel (vagy 400-al) 2.5M felett, ennyire elszálltak volna az árak...
-
szabonagyur
félisten
válasz imyourfriend #205880 üzenetére
Ennyire, sajnos. 15 eves automat szerintem boven 1,5M felett elvinnek garantalt km-el rozsda mentesen
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
hobizoli
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Zotyipotyi #205882 üzenetére
Szerintem is csak takaró, emiatt nem vetném el, max átvizsgálásnál alá lehetne nézni.
-
őstag
a Kuga 1.5 turbó benzin motorja jó? a 150 lovas
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Zotyipotyi
csendes tag
válasz molnarpeter #205884 üzenetére
Köszi a választ! Meg hobizolinak is.
Akkor azért megnézzük ezt az autót is (egy 5 ajtós '17-es Superb).Egyébként eddig egy Golf VII kombit, meg egy Ford Smax-ot sikerült megnézni.
A Golf-ot pénteken 5 után néztük, és a rablásgátló miatt nem sikerült beindítaniuk. A kereskedés szerelője, meg a második kulcs már nem volt ott. Nem nézett ki rosszul, de azért kívülről volt az elején egy-két kőfelverődés, illetve a hátsó ajtók aljánál is volt érdekes rész, amiről nem tudtuk eldönteni, hogy valami masszívabb, olajosabb kosz, vagy kezdődő rohadás. Belülről meg az első könyöktámasz tűnt kopottnak. Egyébként '17-es 1.4 TSI, digitális szervízkönyves, amiről egy Excelt tudtak átküldeni, az alapján látszott, hogy 15e km-enként márkaszervízben volt szervizeltetve, bár az nem volt részletezve, hogy adott alakalommal mit csináltak rajta. Első két évben beleraktak 105e km-t, ami mondjuk masszív. Nem lettünk bele szerelmesek (főleg, hogy nem sikerült beindítani se...).
Vasárnap néztük a Ford Smax-ot. '16-os, 1.5 Ecoboost (160 lovas verzió). 164e km, de márkaszervízben a motorja garanciában volt már cserélve, mert állítólag elrontottak ott egy olajcserét. Egyébként utánanézve a műszaki vizsgájánál is megjegyzésben ott volt a motorcsere. Kívül-belül gyönyörű volt az autó, és próbakörön is igen meggyőző volt. Ebbe szerelmesek lettünk. Szerelőmmel beszéltem utána telefonon, ő nem egy Ford rajongó, szerinte magas a szervízigényük/költségük, illetve a karosszéria is hajlamos a rohadásra. Nem tudom, hogy mennyire jók ezzel kapcsolatban az infói. Digitális szervízkönyvet majd még el akarom hozzá kérni (az elmaradt).
Szerdán tervezünk megnézni '18-as Seat Leon kombikat Carmaxnál. Itt mondjuk számomra figyelmeztető előjel, hogy az olajcserék ilyen 25-30e km-enként voltak. Sőt, az egyiknél az első olajcsere 37e km után volt, úgyhogy számomra az felejtős is.
Ezen kívül még tervben van jövő héten a '17-es Superb 1.4 TSI-vel, kevés km-rel, illetve egy '18-as Peugeot 308 SW megtekintése (remélem beleférnek az időnkbe).
Bár utóbbinál csak 1.2-es, 110 lovas a motor, meg gyanítom, hogy szűk lesz, de azért egyet csak meg kellene nézni élőben mielőtt teljesen kizárom, mivel ez is keveset futott és jó áron is van. Bár annyit hallottam, hogy az érintőkijelzős központi egység nem kicsit tud lassú lenne, ami tekintve, hogy a klímát is onnan lehet vezérelni, eléggé zavaró lehet. Mondjuk nem tudom, hogy ez csak az első példányoknál volt probléma, vagy még a '18 körülieknél is. -
Palesztin994
aktív tag
Sziasztok!
Az új hibrid hyundai tucson (rendes hibrid, 230LE) 6 sebességes automata váltójáról mit lehet tudni? A mild változatában dupla kuplungos, 7 sebességes van, amiben van pár jó drága hibalehetőség (mint ahogy a DSG-nél előfordulhat). Ezt a verziót olcsóbb lehet javíttatni, ha ne adja Isten arra kerülne a sor? A másikhoz képest ez milyen, egyáltalán ez saját gyártású váltó, vagy mi ez? Megbízható? Köszi![ Szerkesztve ]
-
Gergőke88
addikt
válasz Palesztin994 #205887 üzenetére
Szia,
Új modell, nem lesz róla hosszú távú tapasztalat.
Van rá 5 év garancia…. -
FLx
addikt
válasz Palesztin994 #205889 üzenetére
Az benne a jo, hogy garis az autoval egyutt. Vegyel ra maximum garancia kiterjesztest, ha lehet es add el mielott lejar. Szerintem nagyjabol egyetlen olyan auto sincs most gyartasban amirol elhiheted, hogy biztosan nem hullik valami atomjaira benne a garancia lejarta utan.
-
őstag
válasz Palesztin994 #205889 üzenetére
Sajna autógyártók direkt szeretik titkolni az automaták részletes tulajdonságait (pl. száraz e a duplakuplungos) és emellett változtatni évről évre (most akkor hány newtonméter után nedves az a dsg...). Én is vért izzadtam bármi infóért. Az biztos hogy a sima 7-es dct-t nem venném kia/hyundai estén (száraz). De nagyobbakban van már 8-as dupplakuplungos ami állítólag már olajos, de kevés a tapasztalat vele. De én is úgy tudom hogy a rendes hibrid esetén 6-os hagyományos az automata. De ahogy írják kevés még a tapasztalat. De én biztosan hagyományos automatát vennék duplakuplungos helyett ha egyikkel sincs tapasztalat. Persze hagyományos automatából is van vacak, de hyundai/kia-nál még nem hallottam ilyenről.
szerk: Chereiose pont ezért lett toyota hibrid most (előtte meg scross aránylag jó aisin 6-os automatával)
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz tboy93 #205893 üzenetére
Hát megfűszerezve egy kis globális alkatrészhiánnyal én nem merném (és akkor még nem mentem el a az ilyen című válaszokra első gyengélkedéseknél). Csak akkor ha nem ott használom ahol igazán értelme van, városi dugókban (azt ha jól tudom nem nagyon szeretik a száraz változatok).
-
őstag
válasz tboy93 #205895 üzenetére
Akkor remélem hogy neked lesz igazad. Én filóztam még az előző tucsonon az scross helyett drágábban mert nyilvánvaló maga az autó jóval komolyabb, de nem mertem a dct miatt. Kifejezetten zavart hogy csak a dízelhez volt akkor hagyományos automata (és a dízelük is teljesen ok, csak nem az én felhasználásomhoz).
Hegynek felfelé ne tolass vele ha elkerülhető (ha érthetően írtam ).